Codex 7 edycji dla besti?

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Re: Codex 7 edycji dla besti?

Post autor: Jasiuuu »

CO? Gdzie tak słyszałeś? :x

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

Kolejna plotka. Kolesie z GW musieli by chyba na głowę upaść żeby zrobić coś takiego jak połączyć bestie z ogrami. Chociaż zaraz zrobili 3 armie chaosu, które się nie łączą więc jest możliwe aby klimat starego warhammera w końcu umarł.
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

brzmi jak wyjatkowo tania i marna podpucha i prowokacja, a się bulwersujecie jak dzieci ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Ostatnio GW bardzo czepie pomysły na jednostki do swoich armii z książek fabularnych i papierowego rpg'a. Uważnie je czystając można było znaleść Abominację z Piekielnej otchłani(chociaż według nich nazywali to Deep Terror, po dorbaniu kilku głów nadal się regenowalo dopiego beczka prochu go udupiła), szczuro-wilk tego moulderowego herosa czy też powrót koła zagłady.
Przykładowe nowe jednostki dla zwierzaków:
Wilczarze choasu- czyli takie lepsze pieski, zwierzoludzie którzy upodobnili się zamiast do kuz do wilków
Podmieńcy- materiał pewnie na speca, gdy zwierzaki znajdą ludzkie dziecię porzucone przez ludzi z powodu mutacji zwierzaki je przyjmują jak swoje, ponoć tak dzieci przynoszą szczęście plemieniu. Śmieszna piechota może z nienawiścią do ludzi. Może nowy materiał na herosa.
Szablogory lub szablaści(Sablegor's)- gory które nie używają broni do walki wręcz i walczą tylko rogami, kłami i pazurami
Ymir- czyli wielki biały zwierzolud z Norski
Zwierzołaki- dużo tu tego, są przynajmniej w dwóch książkach fabularnych po polsku, bestiariuszu starego świata i księdze spaczenia
Chimera- smok+koza= eeee...., nie wiadomo czy to mutacja zwierzoluda czy smoka. Pojawiła się tylko raz w książce fabularnej i było efektem opętania zwierzoluda przez ducha smoka choasu("Realince of Chaos" czy jakoś tak, księga o akolicie Tzeencha). Pojawia się również w Księdze spaczenia w bestiariuszu.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Bardzo podoba mi sie koncepcja tych kolesi z hatem na ludzi i opcja z gorami bez broni . Coś czuje ze niezależnie od ich grywalności to byłaby moja ulubiona jednostka . Zwierzołaki to wsumie ogół gorów i ungorów ;] Ymir- Yheeti od ogrów a chimera/manticora to już jest u dark elfów :D

Skirmisz na całej armii [-o< albo chociaż tylko taki jak teraz w armii w której jest Morghur Master of Skull
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Z punktu widzenia stat i fluffu ymir i yeeehe to bardzow dwie różne rzeczy. Ymir to zwierzolud i to dość paskudny, yeehe to owłosiony krewniak ogra. Chimera ma inne staty(z puktu widzenia rpg) niż mantikora, ta pierwsza jest znacznie mocniejsza (odpowiedniki zasad: terror, zabójczy cios, ochrona pancerza na 5+, latanie, zatrute ataki oraz odporność na magię ). A zwierzołaki z punktu widzenia zasad to monstery z T i S 5 oraz regeneracją(jak to wilkołaki tylko że zamiast od ognistych to będą obrywać od magicznych).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

obiło mi sie o uszy podczas... picia :P wiec moge się mylić ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Dobra nie ma problemu, nie tłumacz się. A teraz wracamy do dyskusji czy ktoś interesuje się fluufem poza WBF, i czyta papierowgo rpga lub gra w AoR. Szukam informacji na temat potworów zwierzoludzi których nie podałem. Fluff to najlepsze źródło informacji
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

W Liber chaotica w cześci Nugrgla i oraz w Lost and the damned jest sporo o zwierzoludziach ale poza powszechnie znanymi jednostkami są tam tylko century i oczywiście wzmianka, że zwierzoludzie są tak zróżnicowani, że właściwie nie ma dwóch takich samych osobników :lol2:
Więc na dobrą sprawę można wcisnąć wszystko.
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

Awatar użytkownika
mysza82
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mysza82 »

A co z tymi chariotami będzie, niby potęga Bestii:), a teraz special i to jeden za slota:):)...
Wiem że muszą to jakoś balansować ale jak na razie to nic nie widzę mocnego znów w bestiach:)...

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

wystarczą 3 zmiany i ta armia juz będzie duzo mocniejsza...
po 1: marki na wszystkich jednostkach
po 2: Poprawić ambush
po 3: specjalna zasada dla całej armii, tak jak DE mają hate, Woch Wild of Chaos, Demony Demonic itd. Moim zdaniem +1 A/S by do bestii pasowało.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Zasady zasadami, ale najbardziej mnie cieszy, że nowe figurki będą tak samo smukłe i wieloelementowe jak nowe szkielety czy szczury. W przypadku herdów GW ma pole do popisu i liczę, że to wykorzystają.

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Ja mam nadzieję, że zasadami bestii będą:
- children of chaos (immune to fear), ze względu na to, że zwierzaki napatrzyły się na to i owo.
- horns- +1S w szarży

Do tego oddziały ungorów z łukami lub procami w skirmishu (a la satyry).

Poza tym poprzedni book do Warriorów był bez bestii, dopiero jak wyszedł book do bestii to dodali, że mogą łączyć armie. Być może jak teraz wyjdzie dex do bestii to powrócą do tej zasady (oby, baaaardzo mi brakuje choćby oddziału beast herdu w w WoCu).
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Och to było by super :D
Fajnym pomysłem byłoby również gdyby na generałów i czempinów można było wstawić wojowników chaosu.
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Tak naprawdę bardzo ważne jest, aby można było złożyć fajny napór i jednocześnie mieć sensowną ochronę magiczną. To jest też miedzy innymi to co boli nowych mortali. Niestety założe się, że z markiem khorna zrobia to samo co w WoCh i nie bedzie mozna tak jak teraz wystawic full naporu na 10ciu DDkach.
Jak dla mnie mogłoby nie być lepszych armourów na unitach (nie pasuja mi do klimatu bestii), ale musiałoby to być zrekompensowane tanim kosztem unitów, aby takie DE nawet jak wystrzelą nam ileśtam herdów to miały okazje chocby znalezc sie w zasiegu minoskow :)
Żałuje shagotha strasznie bo to jeden z moich ulubionych unitów Warhamca, ale strasznie go plewili. Dobry był tylko ten pierwszy Drake, chociaz tez swoje kosztował. Do dragonogrów i shagi'ego fluffowo mutacje nie pasują więc nie wiem co z nimi mogą zroić, a może te unity wypadną kompletnie, niestety.

Ciekaw jestem co wymyślą z herdstonem. Osobiście chciałbym tak jak z nową magią bestii aby wszystko miało charakter raczej boostujący (tak jak w ograch) i wyzwalający mutacje, szał. Albo coś przytrzymujące wroga :) granie mocnym unitowo naporem na magii slaanesha było/jest mega przyjemne. Mam nadzieje że co do ciągniecia herdstone'a to nie bedzie takiej bzdury ze ciagnacy go koles nie bedzie miał zadnej ochrony na cannony czy inne strzelanie...

Co do plotek, to słyszałem coś, że centki mają być w core'ach i moze fastem. To by było mega dobre mieć corowe fasty z thowingiem z S5 (oczywiscie zalezy od kosztu) i dzieki temu wygrywałyby często walke z innymi fastami.

Oczywiscie plotki to plotki :)

small edit- jeżeli chodzi o bestigory to ja bym ich po prostu widział z zasadą riders i dwoma atakami za 10pts sztuka i Ld8, mocny boost, a imho pasuje do 'balansu' nowych armii.

Widziałbym jeszcze jakąś zasadę specjalną typu:
-Hunt them down!!! czyli wybieramy jeden unit przeciwnika, a d3 nasze unity muszą pojsc do niego jak najszybciej się da, w zamian dostają d3+1 do ruchu, a także zasięgu szarży. Imho ciekawe, a nie jakieś mega mocne.

Pozdro

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hmm wydaje mi sie ze mogli by zrobić zrobić cos takiego ... Podniosą nam tafa do 5 a maluchom do 4 bo jeżeli lizaki mogą to czemu nie my ? i dadzą bonus do AS przed strzelaniem - przecież mamy skóry i sierść :] większy ruch 5-6 cali albo bonus do zasięgu samej szarży . Ale za to będziemy łatwi do sklepania w cc bo bedziemy mieli niewysoki WS . Co do herdstona to tak jak ktoś tu wspominał coś bardzije jak kowadło czy kaszket niż jako jeżdzący shirin czy kociołek . Gdybanie gdybanie gdybanie :roll:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Sztuczne rozdzielenie Chaosu na,de facto,trzy całkowicie samodzielne armie to chyba najgłupsza rzecz,jakiej nawet bo gw bym się nie spodziewał.
Gdyby istniała możliwość ograniczonego "łączenia "Wochu i Bochu,było by zaiste super =D>
Naprawiło by to w pewnym stopniu Woch i dalo Bochowi więcej możliwości :mrgreen:

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Mogliby zrobić podobne połączenie bestów i wojów, jak "Nocne Gobliny" z "Orkami i Goblinami".
Core z innej armii jest liczone specjal
Spec jak dwa spece
a Rare jak rare i spec.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Co do Bestigorów to postawiłbym na ld8 i stubborn przy tym, że bestie są bazowo odporne na feara. Staty jakie były, marki jak w Woch(żeby nie udziwniać), wszystko to za powiedzmy 15 pkt.

Co do centigorów to mam nadzieję ,że będą miały 2W przy obecnych statach i oczywiście dwuraki (takie jak w Warhamemerze online ;) ) za przyzwoite 23 pkt ;)

Jeśli w corach będą:
Beast herdy,
Ungory z łukami/procami,
Centigory
Psy
Oddział gorów (Hunterzy, kiedyś się coś takiego w jakiś plotach przewijało)ze scoutem S4 i toporami
Oddział mutantów/wyrzutków z imperium (tania rankowa piechota z jakąś zasadą w stylu, D6 modeli mutantów umiera, ale rzucają sie na wroga i zadają S3 jako impact)

Speciale:
Rydwany
Minoski
Bestigory
Gargulce

Rary:
spawny
duże spawny
Gorgona

To już więcej oddziałów nie będę chciał ;)
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Takie rzeczy to tylko w DoCH ;d

Nie wiem jak to tam będzie, ale wolę się pozytywnie nie nastawiać żeby się nie przejechać bardzo potem :<
Uerph.

ODPOWIEDZ