Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Spam ghuli to jest chyba najbardziej wkurzająca rozpiska dla mnie
Generalnie fajnie się czyta takie opisy bitew, choć Ksch - stoły space na maxa musiały tam być...
20:0 z wampirami boli, ale czasami tak jest. :/
Generalnie fajnie się czyta takie opisy bitew, choć Ksch - stoły space na maxa musiały tam być...
20:0 z wampirami boli, ale czasami tak jest. :/
Piotras - wierz mi - tam występuje totalna batllowa abstrakcja Na czymś takim granie to strata czasu - IMHO.
Witam!
Jestem zupełnie zielony jesli chodzi o WE Chciałbym prosic was o przykładową rozpe na ok. 600p
Jestem zupełnie zielony jesli chodzi o WE Chciałbym prosic was o przykładową rozpe na ok. 600p
Witam. Wiem, że magia mnie mocno boli. Czy poza tym warto coś zmienić ?
WE na 1500 pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; 2 x Dispel Scroll
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield; Helm of the Hunt; Hail of Doom Arrow
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician; Champion
5 Waywatchers @ 120 Pts
WE na 1500 pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; 2 x Dispel Scroll
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Great Weapon; Light Armour; Shield; Helm of the Hunt; Hail of Doom Arrow
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician; Champion
5 Waywatchers @ 120 Pts
wywal czempiona z wardancerów, shielda z biegacza i masz sztandar do wildów, myślę że dancerki poradzą sobie z 1 atakiem mniej bo chyba w oddziale za 150 nie będziesz chował maga... natomiast 1 do cra na wildach może być szczególnie potrzebny jeśli nie ma drzewa ktore, po prostu jest główną podporą
hmm, ma 2 x wildów pan Ismael Także myślę, że taka rozpa da radę. Magię stopujesz do 2/3 tury*, a potem wchodzisz w combaty.runepriest pisze:ja bym może dał jakiegoś faścika zamiast jednych łuków
podoba mi sie rozpa, też bym nic nie zmieniał. Może kosmetyczne zmiany. Czyli champion z tancerzy out, sh z altera out i dodajesz kolejnego tancerza 8 z muzykiem to moja ulubiona liczba.
pozdrawiam
tak i nie różnie bardzo
raz dzieki jednej rozwaliłem oddział 9 bk z bannerem
raz 2 oddziały w jednej szarży z 2 stron na oddzial knightów zabili tylko jednego kolesia ale i to się przydało bo potem łatwiej było trafić generała z kb z wayów
no i też szarżą razem z gg dryadami sypeły oddział 20 ghuli tak że zginą jeszcze mały wampir (w jedną turę)
raz dzieki jednej rozwaliłem oddział 9 bk z bannerem
raz 2 oddziały w jednej szarży z 2 stron na oddzial knightów zabili tylko jednego kolesia ale i to się przydało bo potem łatwiej było trafić generała z kb z wayów
no i też szarżą razem z gg dryadami sypeły oddział 20 ghuli tak że zginą jeszcze mały wampir (w jedną turę)
Hej, idąc tropem Jankiela (ww noble) oraz Runepriesta z Kalesonerem (większa liczba małych oddziałów WD) oraz własnym przetestowanym standardem, spróbowałem złożyć coś takiego:
2250 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 139 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Pageant of Skrikes [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2250
2250 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 139 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Pageant of Skrikes [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 101
Total Army Cost: 2250
Brakuje mi to choc 6-7 osobowego oddzialu WW... Pomysl nad tym ksch kosztem tego ww nobla z pageantem. Bo jakos imho to nie jest uber combo. A hero + kilku wayow moze bardziej namieszac.
To nadal 139 pkt ktore bardzo latwo zabic + 6 strzalow na 3+? Z s4 wiec ja nie uwazam tego za uber fajne. Ale hmm.
Co do reszty, nie wypowiadam sie, ja ogolnie gram na czyms innym ale kit
To nadal 139 pkt ktore bardzo latwo zabic + 6 strzalow na 3+? Z s4 wiec ja nie uwazam tego za uber fajne. Ale hmm.
Co do reszty, nie wypowiadam sie, ja ogolnie gram na czyms innym ale kit
ja bym wywalił 3 tancerzy i wrzucił drugą snajperkę i koniecznie dał muzyków glade ridersom są uber mega potrzebni bo głupio tracić te punkt jak uciekają bo nie zdałeś 2 x ld na 8. niby generał ma 9 ale uwierz mi dość często nie będzie mógł być blisko tych fastów
noi na koniec fajnie by mieć magiczne ataki bo jak walniesz hode we wraciaki potem już ich nie zabijesz bo przeciwnik ci je schowa uleczy w 2 tury i chuj.
noi na koniec fajnie by mieć magiczne ataki bo jak walniesz hode we wraciaki potem już ich nie zabijesz bo przeciwnik ci je schowa uleczy w 2 tury i chuj.
Od końca zacznę.
@Runepriest
Magiczne mam na driadach i WR, może starczyć, a może nie. Wiadomo jak to bywa z wraciakami.
Druga snajperka - właściwie co ona zmienia? Nie pamiętam dokładnie jej działania, a booka nie mam pod ręką. Muzycy dla GR są przydatni, szczególnie ten strzał po flee. Więc tu zgoda, ale 3x5 WD to dla mnie troszkę mało.
@Piotras
Wywalenie chłopa ze snajperką jest bardzo realne, ale nie w zamian za WW bo muszę wówczas wywalić działko, a to zmienia część filozofii tej rozpy, czyli zmusić LT do większej ostrożności. Więc WW za tego noble,a to zupełnie inna rozpa.
Co do samej snajperki to jest całkiem fajna, chociaż rzeczywiście - lepsza z oddziałem. Straszydło na magów w klockach jak się patrzy
@Runepriest
Magiczne mam na driadach i WR, może starczyć, a może nie. Wiadomo jak to bywa z wraciakami.
Druga snajperka - właściwie co ona zmienia? Nie pamiętam dokładnie jej działania, a booka nie mam pod ręką. Muzycy dla GR są przydatni, szczególnie ten strzał po flee. Więc tu zgoda, ale 3x5 WD to dla mnie troszkę mało.
@Piotras
Wywalenie chłopa ze snajperką jest bardzo realne, ale nie w zamian za WW bo muszę wówczas wywalić działko, a to zmienia część filozofii tej rozpy, czyli zmusić LT do większej ostrożności. Więc WW za tego noble,a to zupełnie inna rozpa.
Co do samej snajperki to jest całkiem fajna, chociaż rzeczywiście - lepsza z oddziałem. Straszydło na magów w klockach jak się patrzy
a czym się różnią 3 x 5 niż 3x 6 i to i to może zabić herosa w oddziale a oddzial który wysyłasz na śmierć jest tańszy w sumie to jest prawie 50 pkt.
oczywiście można używać tancerzy jak wildów czyli wbijać się w bok jakiegoś klocka ale bądźmy realistami kto na to pozwoli a jak już to zrobi to będzie jakiś klocek he z asf albo dwarficki który będzie miał to gdzieś czy w dark elfach bg którzy nawet tyłem by się do ciebie ustawili
a jak masz tę masę strzelania to tancerze służą do albo prostego dobicie tego co się brzebije przez barriere tychże strzał albo do unicestwienie maga w klocku ghuli gravów czy feniks guardów
mimo że nie lubie działek mają tutaj sens fajnie właśnie snajpują herosów albo kawalerie od boku po jakiejś szarży bo tak na prawde nie służą do zabijania LT bo kto się wystawi
ps (do zdejmowania ranków fajnie działają gg nikt się tego nie spodziewa a jak dodamy jakąś szarże od boku to nawet przeciwnik po nich nie udeży
oczywiście można używać tancerzy jak wildów czyli wbijać się w bok jakiegoś klocka ale bądźmy realistami kto na to pozwoli a jak już to zrobi to będzie jakiś klocek he z asf albo dwarficki który będzie miał to gdzieś czy w dark elfach bg którzy nawet tyłem by się do ciebie ustawili
a jak masz tę masę strzelania to tancerze służą do albo prostego dobicie tego co się brzebije przez barriere tychże strzał albo do unicestwienie maga w klocku ghuli gravów czy feniks guardów
mimo że nie lubie działek mają tutaj sens fajnie właśnie snajpują herosów albo kawalerie od boku po jakiejś szarży bo tak na prawde nie służą do zabijania LT bo kto się wystawi
ps (do zdejmowania ranków fajnie działają gg nikt się tego nie spodziewa a jak dodamy jakąś szarże od boku to nawet przeciwnik po nich nie udeży