VC 1200 BP+R

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
vilow
Wałkarz
Posty: 55

VC 1200 BP+R

Post autor: vilow »

Vampire Counts Army - 1200

1 Wight King @ 135 Pts
Barding; Heavy armour
Sword of Kings [25]
Enchanted Shield [15]

1 Skeletal steed @ [0] Pts

1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
The Master: Summon Ghouls [15]
The Martialle: Avatar of Death [20]
Crown of the Damned [35]
Sword of Might [15]

1 Vampire General @ 190 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Walach's Bloody Hauberk [45]

10 Crypt Ghouls @ 96 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

3 Cairn Wraiths @ 225 Pts
Great Weapon

1 Banshee @ [25] Pts

5 Black Knights @ 184 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

1 Hell Knight @ [16] Pts

6 Skeletal steed @ [0] Pts

4 Fell Bats @ 80 Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 38


Total Army Cost: 1198

Fell Bats i Crypt Ghouls zwiększane na początek. Po jednym wampirze do Ghouli, Wight King do Black Knightow.

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Pierwszy wampir i tak musi korzystać z SoM, więc niepotrzebny mu great weapon (chyba że zakładasz, że ktoś mu SoMa zniszczy).

Stupidity na Ld 7... jest spora szansa, że Twój wampir sobie nie poczaruje - a plutony egzekucyjne krasnoludów/imperium/skavenów wyrżną wszystkie ghule z jego klocka, jeśli nie będzie ich regularnie wskrzeszać. Nie wiem czy crown to taki super item, aż tak bardzo potrzebujesz na wampirze niebędącym generałem warda 4+?

Poza tym widzę tu sporą szansę na wyjęcie Wight Kinga artylerią (wystarczy zabić jednego BK, by stracił lookouta).

Krótko gram w battle'a, ale gram dużo z VC-tami i ^tak^ bym pomyślał, gdybym na takie grał.
Queek.

vilow
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: vilow »

1200 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire @ 195 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Biting Blade [5]
Walach's Bloody Hauberk [45]

1 Vampire @ 185 Pts
Magic Level 1; Necromancy
Sword of Might [15]
Flayed Hauberk [25]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]

Core

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

10 Crypt Ghouls @ 80 Pts

Special

19 Grave Guard @ 270 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Seneschal @ [12] Pts

4 Black Knights @ 156 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

1 Hell Knight @ [16] Pts

5 Skeletal steed @ [0] Pts

Rare

3 Cairn Wraiths @ 225 Pts
Great Weapon

1 Banshee @ [25] Pts

Summary

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 51


Total Army Cost: 1199

Jeden wampir do Guardsów, drugi do Ghouli. Zastanawiam się tylko czy zamiast BK nie dać fastów (2x5-6 wilków). Ale teoretycznie na te punkty BK z Bardingiem nie będą łatwi do wyrznięcia.. jakieś porady? :mrgreen: Wszystko powinno być zgodne z BP+R

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Wywal ghasta i hell knighta i masz na warbanner dla gg. Ja bym zlozyl inaczej herosow, ale tych sie sklada jak komu pasuje :wink: .
Obrazek

vilow
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: vilow »

Ten champion ma przyjmować challenge teoretycznie :P Jakoś nie chce trzymać 2 herosów w 1 oddziale.

ODPOWIEDZ