skavy 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

skavy 2250

Post autor: krejzihed »

1 Grey Seer @ 535 Pts
General; Magic Level 4
#D3 Warpstone Tokens [0]
Warpstorm Scroll [50]
Pipes of Piebald [25]
Power Stone [20]
Screaming Bell @ [200] Pts

1 Warlock Engineer @ 165 Pts
Magic Level 2; Warpmusket
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 165 Pts
Magic Level 2; Warpmusket
Doomrocket [30]
Power Stone [20]

1 Warlock Engineer @ 155 Pts
Magic Level 2; Warpmusket
Warp-Energy Condenser [20]
Power Stone [20]

25 Clanrats @ 200 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Clawleader @ [8] Pts
Ratling Gun

14 *Stormvermin @ 227 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Standard
Storm Banner [50]
Ratling Gun

20 Skaven Slaves @ 40 Pts

20 Skaven Slaves @ 40 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

5 Poison Wind Globadiers @ 125 Pts
Poisoned Wind Mortar @ [65] Pts


5 Poison Wind Globadiers @ 125 Pts
Poisoned Wind Mortar @ [65] Pts

5 Poison Wind Globadiers @ 50 Pts
Poison Wind Globe; Heavy Armour

1 Doomwheel @ 150 Pts

1 Doomwheel @ 150 Pts

Casting Pool: 12

Dispel Pool: 7

Models in Army: 109


Total Army Cost: 2247

i co o tym myslicie?

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Gdzie tych elektryków chcesz powsadzać?
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

troszki tu troszki tam, beda grzecznie czekac na teleport, ogolnie partyzantka. w zaleznosci od przeciwnika i jego jednostek strzeleckich
zawsze mozna wyrzucic muszkiety, i podbudowac tych stormow, zastanawialem sie nawet nad wystawianime ich tylko 10 ze sztormowa i jakims teamem, a za cene uszczuplenia innych jednostek,dac jeszcze jedne clanraty

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

morat z 5tka globków - słaby pomysł liderki ile? 5, generalskiej 7? stracisz 2 globki i 125 ptz w plecy

poza tym elektrycy w slavach - znasz ich nowe zasady?

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

watpie aby dalo sie ich do slavow wsadzac, a tak z drugiej strony ciezko bedzie nawet tego 1 globa ustrzelic, mialem ich po 6, ale chce muszkiety na elektrykach wyprobowac, mozna takze wyrzucic warpscrolla... no nadchodzi dopiero faza testow, w weekend gram caly dzien i noc, bede testowal na demony, woch, krasie, zielonych i na skavy :)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Ta rozpiska to herezja . Spalic na stosie !!!!
Nowa edycja , wszystko tańsze a Ty taką małą ilośc klocków clanratów ? Rozpa stanowczo dziwna ^^
Globki tak jak Gremlin napisał , mają przesrane , bo wystarczy dwóch zabic i juz nie masz oddziału za 125 punktów ...

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Jap. Gremlin ma rację. Za dużo tych globardierów. Mają chłopaki potencjał ale w takiej ilości to za cele będą robić, potestuj na jednym oddziale a za te punkty dostaw coś innego. Jakiś konkretne przykopanie też by się przydało bo ktoś się bić musi.
Za to dwa doomwheel`e mi do wyobraźni przemawiają :D Hardcore :D
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

15 Stormów ma pchać dzwon? za łatwo ich zabić, a trzeba pamiętać, ze jak masz ich już mniej niż dziesięciu, to ruch ci się zmniejsza.

I pomyślałbym nad procami dla niewolników.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Na dodatek nie mieścisz się w ograniczeniach BP co do magii... Chyba że nie układasz rozpiski pod nie, ale tego nie napisałeś.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

dlaczego sie nie mieszcze w bp magii? dwonnie daje juz 2 do PD. rozpiska rozumiem ze troche zbytnio hardcorowa, ale majac 3x6 globow, daje rade, dzisaij nia gralem i z woch nie zostalo nic, doomwheele to jest masakra dla przeciwnika, bo strzelanie tez trzeba rozdzielac, jak nie w globy to w DW, moze w SV, a w tej rzpie SV nie pchaja dzwona tylko clanany, SV sa jednasta wmiare zwana taktyczna. mi sie wydaje ze daje rade ale to jescze niejest potencjal ktory sie da wyciagnac z tej armii. mortary sa cudowne, ratlingi mimo wszystko dalej daja rade, potrafia nadruszyc kazda jazde mortary i globy robia reszte, nie mowiac o dzwonie ktory dziala cuda, jak dla mnie rozpiska herezja herezja, wielce ryzykowna ale w jakis sposob udaje sie wszystko, z pomoca wielkiego szczecia :) wiem ze wiele zmini sie jeszcze, ale widze potencjal wielki w tej armii :) z gory przepraszam za wyzej wymienienine herezje... :p ba, bic ma kto bo wrog dojezdza wykroszony bardzo, wiem ze to w stylu na 2woje babka wrozyla :P dzwona pakuje albo do SV albo do clanow w zalerznosci od przeciwnika, globy biegaja 6tkami zamiast muszkietow, bo one nie sa rewelacyjne za swoaja cene, co prawda chcialbym jescze jednych clanow dac, ale ciezko z punktami, z czasem sie dopracuje rozpiske, ale co zrobic jak ja kocham scryre :)

proce dla slavow do pzemylenia, ale w tej cenie lepiej zrzucic wroga g.ratsami :)
p.s. pijany jestem :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Co do tego limitu PD: masz 12 kości za magów, a do tego 3 power stony, które na potrzeby obecnego BP liczą się jako 1 PD każdy. Czyli w rozpisce masz 15 kości. Nie wiadomo też, czy plecak dla inżyniera nie będzie zabierać jakiejś kości, ale to dopiero wyjdzie w praniu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

dzisiaj testuje takie cus:

1 Grey Seer @ 495 Pts
General; Magic Level 4
#D3 Warpstone Tokens [0]
Shadow Magnet Trinket [30]
Pipes of Piebald [25]
Screaming Bell @ [200] Pts

1 Warlock Engineer @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 130 Pts
Magic Level 2
Doomrocket [30]

1 Warlock Engineer @ 120 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20]

23 Clanrats @ 183 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
Ratling Gun

24 Clanrats @ 183 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
Ratling Gun

15 Stormvermin @ 250 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Fangleader
Storm Banner [50]
Ratling Gun

20 Skaven Slaves @ 42 Pts
Musician

20 Skaven Slaves @ 42 Pts
Musician

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

7 Poison Wind Globadiers @ 145 Pts
Poisoned Wind Mortar @ [65] Pts

1 Doomwheel @ 150 Pts

Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7

Models in Army: 137
Total Army Cost: 2250

niewiecie przypadkiem czy czar 3 sie sumuje? chodzi o ten sztorm( -1 do strzelania i zakaz latania) i czy aby na pewno nie dziala na skavenskie strzelanie
Ostatnio zmieniony 5 lis 2009, o 12:48 przez krejzihed, łącznie zmieniany 1 raz.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Minusy do strzelania zawsze się sumują, więc kombo sztormówa-magnet trinket-czar nr 3 robi swoje ;-)

A co do rozpiski to będziesz musiał chować te globki (zależy jeszcze z kim grasz), bo 2 trupy i panika, a wtedy może być źle jeśli przebiegną w ucieczce przez Twoje oddziały (szczególnie przez jezzails).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

bo 2 trupy i panika, a wtedy może być źle jeśli przebiegną w ucieczce przez Twoje oddziały (szczególnie przez jezzails).
tylko, że wtedy nie będą mieli US 5 :wink:

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

7-2=5. Będą mieli.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

ach sorry ,patrzylem na pierwsza rozpiskę

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

to, myslicie ze lepiej ich 5kami wystawiac? 7 naprawde potrafi wyruchac ciezka jazde, jak sie dobrze zagra:) ale mysle ze 5 tez da rade, gralem akurat przeciwko niestrzelajacej armii, i znakomicie sie zwrocili

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

6 tki są najlepsze

panika przy dwóch zabitych, a jak uciekają to mają 4 US, czyli nie rozganiają reszty

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

1 Grey Seer @ 540 Pts
General; Magic Level 4
#D3 Warpstone Tokens [0]
Power Stone [20]
Power Stone [20]
Power Stone [20]
Power Stone [20]
Portent of Verminous Doom [20]
1 Screaming Bell @ [200] Pts

1 Warlock Engineer @ 115 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20]
Doomrocket [30]

1 Warlock Engineer @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chieftain @ 110 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Shadow Magnet Trinket [30]
Enchanted Shield [10]

19 * Stormvermin @ 235 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Fangleader
Storm Banner [50]

24 Clanrats @ 183 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
Ratling Gun

24 Clanrats @ 183 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
Ratling Gun

20 Skaven Slaves @ 42 Pts
Musician

6 Poison Wind Globadiers @ 135 Pts
Poisoned Wind Mortar @ [65] Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts

7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts

1 Doomwheel @ 150 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90 Pts
Casting Pool: 12 (ciekawe ile bedzie kosztowal plecak)

Dispel Pool: 6

Models in Army: 122


Total Army Cost: 2250

ta rozpiska dziala pod warunkiem ze 13 czar na seerze jest zawsze dla despeRATÓW :P nie wyrzucasz miscastow wygrywasz, inaczej wyrzucasz IFki ;)
slavy fajnie wspolpracuja z doomwheelem, wiem ze przydalo by sie wiecej odganiaczek, gdyby mi sie globki niepodobaly to zastanowilbym sie nad censerami, miotaczem ognia lub nad n.runnerami z wykopywaniem

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Myślę że na seerze zamiast portentsów i jednego power stona przydałby się skalm- mag-lord-generał z 4+ wardem, unbreakable i praktycznie rzecz biorą pięcioma woundami byłby fajny.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

ODPOWIEDZ