Dobór króla
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Dobór króla
Jeżeli był taki temat to sorry.
A co do tematu...mam pytanie, bo mam dylemat - jakiego króla wziąźć do armii
Doradźcie na podstawie własnych doświadczeń, statystk itp.
A co do tematu...mam pytanie, bo mam dylemat - jakiego króla wziąźć do armii
Doradźcie na podstawie własnych doświadczeń, statystk itp.
Najlepszego króla... Tak na serio to nie wiem o co Ci chodzi - jak to jakiego króla?look pisze:Jeżeli był taki temat to sorry.
A co do tematu...mam pytanie, bo mam dylemat - jakiego króla wziąźć do armii
Doradźcie na podstawie własnych doświadczeń, statystk itp.
PS.I tak pewnie podobny temat był...
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Pomyślałem, że dobrze będzie się podzielić z bracią krasnoludzką, ciekawym pomysłem na krasnoludzkiego lorda, który w ostatniej bitwie (przeciw Imperium) bardzo ładnie się spisał. Zaczynając od złożenia:
Dwarf Lord - Punkty: 298
AS: Gromril Armour (4+), shield (+1), shieldbearers (+2) = 1+
WS: none
Equipment: Hand weapon, gromril armour; shieldbearers (25pkt.), shield (3pkt.)
Runy:
Master Rune of Flight - 40pkt.
Rune of Cleaving - 20pkt.
Rune of Might - 25pkt.
Rune of Resistance - 25pkt.
Rune of Warding - 15pkt.
Najpierw wyjaśnię użycie runy - Rune of Warding - jako, że nie grałem na kowadle, a nie chciałem pakować punktów w dwóch kowali run, postanowiłem, że większą część ochrony magicznej ułożę na magic resistance. Wszystkie oddziały piechoty (Ironbreakerzy, Hammererzy, Longi) miały magic resistance równy 1 dzięki temu. A więc Rune of Warding to raczej wyjście opcjonalne.
Sam Lord bardzo ładnie się spisał - rozbroił jeden czołg w dwie tury, drugi czołg naruszył rzuceniem z młotka i wystraszył imperialnego maga z regimentu, po tym jak mag dostał snajperski ciosem raniącym na 2+. Naprawdę wcześniej w ogóle nie próbowałem Master Rune of Flight, ale po tym jak zauważyłem, że dzięki niej mogę wybierać modele jakie chce zranić (trafiając automatycznie!) w zasięgu 12 cali - naprawdę bardzo dobra snajperka do eliminacji / naruszenia wrogich bohaterów czy czempionów.
Lord jak widać jest złożony bardziej na polowania na coś dużego, ale też i przeciw zwykłym jednostką nie jest źle. 7 weapon skill, 5 siły, 4 ataki - to jest zwykle dobra kombinacja również do zabijania piechoty wroga i jego bohaterów.
Reszta rozpiski wyglądała następująco:
- Runesmith - shield; Master Rune of Balance; Rune of Stone; Rune of Warding - 142pkt.
- Thane - BSB; oathstone (głównie dla magic resistance); Master Rune of Fear; Strollaz Rune, Rune of Guarding
- 19 Longów - FCG; great weapons; Master Rune of Grugni - 322pkt.
- 10 Quarrellers - shields; muzyk - 125pkt.
- 10 Quarrellers - shields; muzyk - 125pkt.
- 18 Hammerers - FCG; shields; Rune of Slowness - 314pkt.
- 14 Ironbreakers - FCG; Rune of Battle; 2xAncestor Rune - 257pkt.
- Grudge Thrower - Engineer; Rune of Accuracy; Rune of Reloading; Rune of Penetrating - 155pkt.
- Organ Gun - 120pkt.
- Organ Gun - 120pkt.
Dwarf Lord - Punkty: 298
AS: Gromril Armour (4+), shield (+1), shieldbearers (+2) = 1+
WS: none
Equipment: Hand weapon, gromril armour; shieldbearers (25pkt.), shield (3pkt.)
Runy:
Master Rune of Flight - 40pkt.
Rune of Cleaving - 20pkt.
Rune of Might - 25pkt.
Rune of Resistance - 25pkt.
Rune of Warding - 15pkt.
Najpierw wyjaśnię użycie runy - Rune of Warding - jako, że nie grałem na kowadle, a nie chciałem pakować punktów w dwóch kowali run, postanowiłem, że większą część ochrony magicznej ułożę na magic resistance. Wszystkie oddziały piechoty (Ironbreakerzy, Hammererzy, Longi) miały magic resistance równy 1 dzięki temu. A więc Rune of Warding to raczej wyjście opcjonalne.
Sam Lord bardzo ładnie się spisał - rozbroił jeden czołg w dwie tury, drugi czołg naruszył rzuceniem z młotka i wystraszył imperialnego maga z regimentu, po tym jak mag dostał snajperski ciosem raniącym na 2+. Naprawdę wcześniej w ogóle nie próbowałem Master Rune of Flight, ale po tym jak zauważyłem, że dzięki niej mogę wybierać modele jakie chce zranić (trafiając automatycznie!) w zasięgu 12 cali - naprawdę bardzo dobra snajperka do eliminacji / naruszenia wrogich bohaterów czy czempionów.
Lord jak widać jest złożony bardziej na polowania na coś dużego, ale też i przeciw zwykłym jednostką nie jest źle. 7 weapon skill, 5 siły, 4 ataki - to jest zwykle dobra kombinacja również do zabijania piechoty wroga i jego bohaterów.
Reszta rozpiski wyglądała następująco:
- Runesmith - shield; Master Rune of Balance; Rune of Stone; Rune of Warding - 142pkt.
- Thane - BSB; oathstone (głównie dla magic resistance); Master Rune of Fear; Strollaz Rune, Rune of Guarding
- 19 Longów - FCG; great weapons; Master Rune of Grugni - 322pkt.
- 10 Quarrellers - shields; muzyk - 125pkt.
- 10 Quarrellers - shields; muzyk - 125pkt.
- 18 Hammerers - FCG; shields; Rune of Slowness - 314pkt.
- 14 Ironbreakers - FCG; Rune of Battle; 2xAncestor Rune - 257pkt.
- Grudge Thrower - Engineer; Rune of Accuracy; Rune of Reloading; Rune of Penetrating - 155pkt.
- Organ Gun - 120pkt.
- Organ Gun - 120pkt.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Dokładnie na odwrót - postać zabójcy (jakiegokolwiek) nie może mieć wygrawerowanej Master Rune of Flight na broniFlo pisze:a nie jest przypadkiem tak, że Master Rune of Flight może używać tylko postać zabójcy tj. zabójca smoków lub demonów ?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
@Mac król na piechotę pomykał czy na tarczy go nieśli wygląda ciekawie, lubię grać z Dwarfami ale jak narazie 99% przeciwników miało kowadła heh
Ile taka rozpiska generuje DD? 6?
Ile taka rozpiska generuje DD? 6?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Rozpa z królem czy ta z kowadłem ? . Ta 1-sza ma bazowa 6 (4 -2 za 2-ch runesmithów )+ to co ma za talizmany , a 2-ga ma bazowo 7( 4+ 2 za Runelorda +1 za kowadło) ... ja wtedy już nie biorę dodatkowego kowala ale każdy gra jak lubi .
Chodzilo mi o te rozpiske Mac'a kilka postów wyżej z królem i 1 runesmithem to ma 5 DD? 4+1 za runesmitha.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Oczywiście Lord na tarczy, żeby miał i trochę defensywy w sobie - bo 1+AS z przerzutem, rzecz zawsze fajna i dobra.misha pisze:@Mac król na piechotę pomykał czy na tarczy go nieśli wygląda ciekawie, lubię grać z Dwarfami ale jak narazie 99% przeciwników miało kowadła heh
Ile taka rozpiska generuje DD? 6?
A co do DD:
- 4 za armie
- 1 za Runesmitha
- 1 za Master Rune of Balance
= 6 DD
+ po 1 Magic Resistance na oddziale Longów, Ironów i Hamków
Dobrze wiem, że taka ochrona magiczna przeciwko armiom nastawionym na ostrą magię jest prawie, że niczym. Przydałyby się jakieś Dispell scrolle do tego, na czary z dużym casting value... no ale ja właśnie chciałem zrobić taką rozpiskę na MR. Walcząc z imperium, które było na trzech magach (jeden duży, dwóch małych) i każdy z lore of metal, rozpiska ta nie miała większych problemów z powstrzymywaniem magii (duża kuźnia wylądowała raz w Ironach, zabijając czterech; mogło na to wpłynąć też to, że duży mag imperialny coś koło trzeciej tury zniknął od niezdanego "Look, out sir" przeciw katapce)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."