Zgłoszeni:Zapraszamy na turniej Jeźdźców Hardkoru pod patronatem Stowarzyszenia Bazyliszek:
BIAŁY HARDKOR!
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 28.11.2009
Za ile? 15 zeta za osobę
Czym?
- armie na 2250
- stoły 72"x48"
- BP
- Pierwsze trzy scenariusze z Białegostoku http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=19582 (trzecia bitwa to zwykła pitched battle)
- dodatkowo o&g maja sloty jak HE
(tylko połowa z tych slotów może być wykorzystana na maszyny, licząc w to działa dow i menflajerów)
- delikatne proxy dopuszczone, ale patrz ocena malowania
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmujemy na adres jezdzcy.hardkoru@gmail.com , a najlepiej na mój PM.
Zgłoszenia na maila proszę wysyłać tylko w formatach html, txt lub wklejone w treść maila.
Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, oraz rzecz jasna rozpiskę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń w temacie turnieju!
Za poprawną rozpiskę dosłaną do dnia 26.11.2009 do godziny 22.00: dodatkowe 5pkt do klasyfikacji końcowej.
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
Scenariusze:
I. Disco-Relax!
Białystok to stolica disco-polo i siedziba największych wytwórni tego gatunku. Nie mogło na naszym turnieju zabraknąć skocznych piosenek, które będą zagrzewać Twoją armię do walki.
Oddział (koniecznie z muzykiem) wybiera piosenkę, która będzie go zagrzewać do boju na Froncie. Efekty dotyczą tylko oddziału i bohaterów znajdujących się w nim, jeśli bohater opuszcza oddział, traci efekty (opuszcza imprezę). Piosenkę wybiera się przed bitwą, należy ją zapisać na kartce i pokazać przeciwnikowi, gdy ten już dokona wyboru. Kliknij nazwę piosenki, aby poczuć klimat turnieju!
a)Jesteś szalona (KLIKNIJ!) - oddział dostaje frenzy i podlega zasadzie Stupidity.
b)Czarne oczy (KLIKNIJ!) - insane courage na każdym dublecie.
c)Co Ty mi dasz (KLIKNIJ!) - możesz zabrać jeden punkt z wybranej statystyki: Ws,Bs,I,Ld dla wrogiego oddzialu rank&file i dodać go swojemu oddziałowi.
d)Niech żyje wolność (KLIKNIJ!) - oddział zawsze maszeruje, nawet jeśli w 8 calach jest przeciwnik, w 12 calach nie ma Generała lub w 6 calach Wampira (Vampire Counts), lub gdy normalnie nie może maszerować (Tomb Kings).
e)Będziemy robić to na sposobów różnych sto (KLIKNIJ!) - mag, jeśli jest w oddziale, może używać lore'a Slaanesha armii Demonów i Warriorów Chaosu.
f)Straciłaś cnotę (KLIKNIJ!) - oddział traci jednego wounda, ale zyskuje odporność na fear i na panikę.
g)Zostajemy do końca (KLIKNIJ!) - +150 VP, jeśli na koniec bitwy oddział przeżyje i ani razu nie będzie musiał uciekać.
h)Spadająca gwiazda (KLIKNIJ!) - Champion odziału z muzykiem dostaje Bound Spella z czarem Comet of Cassandora z Lore of Heavens. Jednakże Spadająca Gwiazda nie jest tak mocna jak oryginał i zadaje tylko 2d6 hitów z siła 3. Bound Spell ma power level 4 i po każdym jego użyciu należy rzucić kością. Jeśli wypadnie 1 lub 2, moc Bound Spella kończy się i nie można więcej go używać.
II. Duch Puszczy
Nieprzebyte lasy Podlasia nigdy nie zasypiają. Najlepsi alchemicy pracują w pocie czoła dzień i noc, aby dostarczyć podróżnym wyborny trunek - Duch Puszczy, znany tylko w tych stronach...
Twoja armia w drodze na pole bitwy natknęła się na bimbrownię. W zamian za milczenie wobec stróżów prawa, jeden z Twoich podwładnych zakosztował wytwornego specjału prosto z Zielonych Płuc Polski.
Wybierz jednego z herosów (lordowie wykluczeni), który napił się Ducha Puszczy. Następnie, rzuć K6, aby sprawdzić, jaki efekt wywarła na nim ta mikstura.
1-2 - +1 Inicjatywy, +1 WS
3-4 - ataki bohatera otrzymują zasadę "Armour Piercing"
5-6 - bohater może przerzucić jedną K6 w trakcie gry. Tyczy się to wyłącznie ataków, czarów i innych działań podejmowanych przez tego właśnie bohatera.
- używamy Hardkorowego Terminarza :
09:00 - 9.30: - zapisy
9:30 - 12:30 - I bitwa
12:30 - 15:30 - II bitwa
15:30 - 18:30 - III bitwa
18.30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Za nieuzgodnione z sędzią przedłużanie bitew będą przyznawane karniaki. Po 2 karniaki za każde 5 minut opóźnienia.
Sytuacja w której ostatnia para ma do rozegrania ostatnią turę, może być zgłoszona a zgłaszający ma prawo liczyć na to, że raczej karniaków nie dostanie. Sędzia ma prawo odmówić przedłużenia bitwy.
- używamy Hardkorowej Oceny Malowania:
0 punktów - armia, w której są niepomalowane modele, lub armia pomalowana jest koszmarnie, jakiekolwiek proxy
3 punktów - armia pomalowana w całości, ale słabo lub niejednolicie
5 punktów - armia ładna, zadbana.
- używamy Hardkorowych Progów z Białegostoku
Za potwierdzone u organizatora odniesienie stołu 20pkt do klasyfikacji końcowej.
Łącznie do zdobycia 60+20+5+5
Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz picia alkoholu.
Pudełka po pizzach, butelki itp wyrzucamy do przeznaczonych do tego celu worków!
Kacper Bucki 1076 DE
Krzysztof Fischer 1186 DoW
Błażej Misztal 1602 O&G
Piotr Dębkowski 1141 Bret
Marcin Zakrzewski 2072 TK
Paweł Gąsiewski 1206 VC
Adam Zielony 2898 VC
Maciej Świątkiewicz 2839 HE
Patryk Lenart 1492 WE
Marcin Sommer 1857 HE
Michał Żywczyk 2112 Lizzi
Daniel Moczulski 1607 Dwrf
Łukasz Borowik 2751 DE
Andrzej Sadowski 1799 DE
Robert Mrozek 1614 DoCh
Daniel Gronowski 1254 DoCh
Tomek Tutaj 2967 WE
Jacek Kaczmarski 1332 VC
Michał Wieczorek 2024 WE
Andrzej Wiatrow 2733 DE
Paweł Zdanowicz 2082 VC
Rafał Raczyński 1752 DoCh
Aleksander Jaworowski 2201 WE
Piotr Wald 3113 Emp
Paweł Krauze 2392 Dwrf
Maciej Bogusławski 2981 HE
Maciej Kawończyk 1360 DE
Piotr Kozłowski 3120 Lizzi
Darek Olczak 1643, DoCh.
Olek Krupski 2299 Empire
Kamil Kostecki 2821 Lizz
Jakub Kotela 1419 WoCh
Michał Rusiinek 1787 TK
Łukasz Śmiechowski 2932 TK
Grzegorz Bondaruk 1063 DoCh
Michał Tybuś 1978 VC
Mateusz Pudzianowski 3089 WE
Norbert Danielewski 1126 VC
Piotr Fąfara 1177 DoCh
Michał Matejuk 1576 VC
Mariusz Kozieł 3341 O&G
Michał Miszczak 3342 Emp
Bartłomiej Lewandowski 1499 DE
Kamil Pocałujko 1722 TK
http://www.youtube.com/watch?v=Y5pdgyOzJtE