Przesuwanie modeli po walce, szarża i Black Periopt

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Niewykorzystane kości, które mogą być zachowane przy końcu fazy magii to te, które należą do wizarda i do puli. W następnej fazie magii, wszystkie zachowane kości wracają do puli."

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

a skąd to jest ?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Shino pisze:
Heinrich_von_Tod pisze: oraz może to ma coś z tym wspólnego:

"Q: Some magic items allow the player to store excess dice in the magic phase. Are these dice common or do they belong to the wizard carrying the item?

A: This is normally specified in the item's description, but if there is any doubt the following applies.
The unused dice that can be stored at the end of the magic phase are those of the wizard himself and those of the pool. In the following magic phase, all stored dice go back into the pool."

"Niektóre magiczne przedmioty pozwalają graczowi na zachowanie dodatkowej kości w fazie magii. Czy te kości są zwykłe/pospolite czy też należą do maga posiadającego przedmiot?

To jest normalnie wyszczególnione w opisie przedmiotu, ale jeśli są jakieś wątpliwości stosujemy poniższe:

Niewykorzystane kości, które mogą być zachowane przy końcu fazy magii to te, które należą do wizarda i do puli. W następnej fazie magii, wszystkie zachowane kości wracają do puli."

Jeśli chodziło ci o coś innego to proszę weź mi powiedz gdzie to jest lub zacytuj.
to. W opisie periapta nie jest to wyszcxegulnione wiec obowiazuje pozniejszy faq niezaleznie od tego co napisal szafa :P
zachowane przy końcu fazy magii to te, które należą do wizarda i do puli
tylko wizarda i pooli gracza :D
z erraty do 7 edycji

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Czyli periopt pozwala zachować mogowi 1 kostkę mocy z jego woreczka lub z mojego poola do nastepnej fazy magii i wtedy wpada ta kosta do mojego poola? Tak teraz działa periopt??

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

tak jednak tu wątpliwości IMO niema skoro mamy starszą errate odnoszącą się do tego co periapt może brać

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Jeśli się zyzłem w tłumaczeniu to ktoś mnie ukamienuje. :D
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

tylko ze nie ma zaznaczone czy z puli wlasciciela maga czy kazdego...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Dlatego by rozwiać wątpliwości wyszedł do tego ten wcześniejszy FAQ :

Q: Czy używając Black Periapt`a można przechowywać tylko swoje, czy także przeciwnika kości do czarowania?
A: Można przechowywać zarówno swoje kości, jak i przecinika.
źródło: Gav Thorpe - Warhammer Design Team / US White Dwarf #281
page 38


I puki co nie widze powodu by traktować go jako zdezaktualizowany.

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Czy TK jako nieużywający kości, nadal je generują?
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Kharnan pisze:Czy TK jako nieużywający kości, nadal je generują?
armia TK sama z siebie generuje 2 PD i 2 DD.

i skad pomysl ze TK nie uzywaja kosci (sa sytuacje gdy TK używaja swoich PD :) )
Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Np do dispelowania czarów RiP

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Czy może ktoś mi zadeklarować, że uściśla motyw z periaptem lub go nie uściśla? Bo używam ten przedmiot prawie zawsze, a nie chce mieć w grze motywów typu: " A Gogol powiedział, no tak ale też Shino powiedział..."

I byłbym rad gdyby ktoś jeszcze mi wyperswadował, że co do sytuacji nr 1 z Lordem jestem w błędzie lub przyznał mi rację. Byłbym wdzięczny:]

ODPOWIEDZ