Skavy 2250 "Stand and shoot and cast"
Skavy 2250 "Stand and shoot and cast"
Pierwsza przymiarka do defensywnego szczurostwa. Sporo strzelania, czarowania i przeszkadzania:
Unnamed2250 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 856 Pts
General; Magic Level 4
Warp-Energy Condenser [20]
Pipes of Piebald [25]
Shadow Magnet Trinket [30]
Dispel Scroll [25]
1 Screaming Bell @ [516] Pts
22 Stormvermin @ [316] Pts FCG
Halberd; Heavy Armour; Shields;
Storm Banner [50]
1 Weapon Team @ [65] Pts
Plague Mortar
1 Chieftain @ 102 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Grand Banner of Clan Superiority [30]
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Warpmusket
Doom Rocket [30]
1 Warlock Engineer @ 130 Pts
Magic Level 1; Warpmusket
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 X 20 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Sling
3 X 5 Giant Rat Pack @ 23 Pts
2 X 7 Warplock Jezzail Teams @ 150 Pts (Sharpshooter)
1 Abomination @ 235 Pts
1 Plague Claw Catapult @ 100 Pts
25 Clanrats @ 198 Pts FCG
Light Armour; Shields;
Plague Mortar
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 148
Total Army Cost: 2250
Strategia prosta jak drut.
Dzwon dzwoni i czaruje. Elektrycy w zależności od przeciwnika w klocku klanowym albo w jezzailach strzelają i czarują. Katapa i mortary strzelają.
Giant raty i niewolnicy odginają szarże, zasłaniają, przeszkadzają i w ogóle umierają ku chwale rogatego. Może nwet któryś niewolnik trafi w coś z procy, a zawsze będą mogli "stać i strzelać". Abominacja biega w różnych kierunkach i przeszkadza.
BSB siedzi w klanach by "razie czego" sprzedali albo przyjęli jakąś szarżę jeśli nie będzie innego wyjścia.
Sztormówa w sztormszczurach wzięta na wszelki wypadek gdyby okazało się, że przeciwnik też jest nastawiony na strzelanie albo latanie. Nie trzeba jej używać, ale przy pechowym rzucie na rozpoczynanie przytrzyma przynajmniej smoka czy innego bloodzia przed błyskawicznym atakiem.
Co sądzicie?
Unnamed2250 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 856 Pts
General; Magic Level 4
Warp-Energy Condenser [20]
Pipes of Piebald [25]
Shadow Magnet Trinket [30]
Dispel Scroll [25]
1 Screaming Bell @ [516] Pts
22 Stormvermin @ [316] Pts FCG
Halberd; Heavy Armour; Shields;
Storm Banner [50]
1 Weapon Team @ [65] Pts
Plague Mortar
1 Chieftain @ 102 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Grand Banner of Clan Superiority [30]
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Warpmusket
Doom Rocket [30]
1 Warlock Engineer @ 130 Pts
Magic Level 1; Warpmusket
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 X 20 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Sling
3 X 5 Giant Rat Pack @ 23 Pts
2 X 7 Warplock Jezzail Teams @ 150 Pts (Sharpshooter)
1 Abomination @ 235 Pts
1 Plague Claw Catapult @ 100 Pts
25 Clanrats @ 198 Pts FCG
Light Armour; Shields;
Plague Mortar
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 148
Total Army Cost: 2250
Strategia prosta jak drut.
Dzwon dzwoni i czaruje. Elektrycy w zależności od przeciwnika w klocku klanowym albo w jezzailach strzelają i czarują. Katapa i mortary strzelają.
Giant raty i niewolnicy odginają szarże, zasłaniają, przeszkadzają i w ogóle umierają ku chwale rogatego. Może nwet któryś niewolnik trafi w coś z procy, a zawsze będą mogli "stać i strzelać". Abominacja biega w różnych kierunkach i przeszkadza.
BSB siedzi w klanach by "razie czego" sprzedali albo przyjęli jakąś szarżę jeśli nie będzie innego wyjścia.
Sztormówa w sztormszczurach wzięta na wszelki wypadek gdyby okazało się, że przeciwnik też jest nastawiony na strzelanie albo latanie. Nie trzeba jej używać, ale przy pechowym rzucie na rozpoczynanie przytrzyma przynajmniej smoka czy innego bloodzia przed błyskawicznym atakiem.
Co sądzicie?
Pewny jestes ze wylosujesz 2ójke na lore of ruin i gdzier masz zamiar trzymac bohaterów ?
W takim zestawieniu nie masz silnej magii, każdy elektryk zje 1 kość swoją i armijną na błyskawicę, czyli seerowi zostaną te 4 jego i może 1 z plecaka, nic specjalnego. Do tego może nie wylosować błyskawicy i będzie źle... Czyli przydałyby się drugie poziomy na elektrykach.
I tak jak ktoś wyżej pisał, stormvermin wychodzą bardzo drogo, lepiej dać sztormówę na bsb, dać mu broń w ogon (albo coś innego ze scavenge-pile items), stormverminów zamienić na clanrats i może nawet wykroić coś na powiedzmy 6 plague censer bearers.
I tak jak ktoś wyżej pisał, stormvermin wychodzą bardzo drogo, lepiej dać sztormówę na bsb, dać mu broń w ogon (albo coś innego ze scavenge-pile items), stormverminów zamienić na clanrats i może nawet wykroić coś na powiedzmy 6 plague censer bearers.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Hej,po co Seerowi Pipes? Jako,że Bell ma feara, i tak wróg testuje Ld tylko raz na rundę
Edit.Elektrycy mogą zawsze wybierać 2 z Ruina.
Edit.Elektrycy mogą zawsze wybierać 2 z Ruina.
racjamarcinmysz pisze:nie lepiej dać bsbkowi storm banner a zamiast stormwerminów dużo clanratów do ciągnięcia dzwonka
racja razy dwaMyth pisze:W takim zestawieniu nie masz silnej magii, każdy elektryk zje 1 kość swoją i armijną na błyskawicę, czyli seerowi zostaną te 4 jego i może 1 z plecaka, nic specjalnego. Do tego może nie wylosować błyskawicy i będzie źle... Czyli przydałyby się drugie poziomy na elektrykach.
I tak jak ktoś wyżej pisał, stormvermin wychodzą bardzo drogo, lepiej dać sztormówę na bsb, dać mu broń w ogon (albo coś innego ze scavenge-pile items), stormverminów zamienić na clanrats i może nawet wykroić coś na powiedzmy 6 plague censer bearers.
racja: przekładam plecak na elektrykaGremlin pisze:Pewny jestes ze wylosujesz 2ójke na lore of ruin i gdzier masz zamiar trzymac bohaterów ?
racja: bohaterowie do drugiego klocka klanratów, jeśli przeciwnik nie strzela jakoś dynamicznie to elektrycy w jezzaile
nie zgadzam się większość szarż, które mogą mnie zaboleć (chaos knigtci, lance bretkowe, psy chaosowe, itd itp, są albo odporne na feara, albo same feara mają. Jest jakaś tam szansa, że do tej szarży nie dojdzie.Occ pisze:Hej,po co Seerowi Pipes? Jako,że Bell ma feara, i tak wróg testuje Ld tylko raz na rundę
Więc po zasugerowanych poprawkach wyglądałoby to tak:
Unnamed2250 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 709 Pts
General; Magic Level 4
Pipes of Piebald [25]
Shadow Magnet Trinket [30]
Dispel Scroll [25]
1 Screaming Bell @ [389] Pts
23 Clanrats @ [189] Pts FCG
Light Armour; Shields;
1 Weapon Team @ [65] Pts
Plague Mortar
1 Chieftain @ 122 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Storm Banner [50]
1 Warlock Engineer @ 165 Pts
Magic Level 2; Warpmusket
Doom Rocket [30]
Warp-Energy Condenser [20]
1 Warlock Engineer @ 140 Pts
Magic Level 2; Warpmusket
Dispel Scroll [25]
21 Clanrat Slaves @ 53 Pts
Sling
20 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Sling
20 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Sling
3x5 Giant Rat Pack @ 23 Pts
7 Warplock Jezzail Teams @ 150 Pts (champ)
6 Warplock Jezzail Teams @ 130 Pts (champ)
1 Abomination @ 235 Pts
1 Plague Claw Catapult @ 100 Pts
25 Clanrats @ 198 Pts FCG
Light Armour; Shields;
1 Weapon Team @ [65] Pts
Plague Mortar
5 Plague Censer Bearers @ 80 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 154
Total Army Cost: 2250
Zresygnuj też z muszkietów na inżynierów. Ich życie już jest wystarczająco niebezpieczne. A 5 censerów to za mało.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Motya pisze: 1 Screaming Bell @ [389] Pts