Woch 1555 turniejowy?
Woch 1555 turniejowy?
Nic nowego ale czy da rade tym ulokować się po środku tabeli ....minimum? Czy może rzadkie to ....
1555 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Exalted Hero of Nurgle @ 196 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour; Shield; Barding
Axe of Khorne [45]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
19 Chaos Marauders of Slaanesh @ 143 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
1 Chaos Spawn of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1555
1555 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Exalted Hero of Nurgle @ 196 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour; Shield; Barding
Axe of Khorne [45]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
19 Chaos Marauders of Slaanesh @ 143 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
1 Chaos Spawn of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1555
_________________
nie wiem co sie da tym osiagnac, ale moge napisac co ja osobiscie bym zmienil...
dal bym konia dla maga...
podpakowal bym konnych maruderow
nie czarujacy heros... fajnie ze sie na takiego decydujesz ale ja bym dal go bsb
rycerze sa totalnie goli? dal bym muzykow a najchetniej 6tki z muzykiem i sztandarem...
to wszystko kosztem spawna (ktorego nie lubie) i pieszych maruderow (oslabienie ich a nie rezygnacja z nich)
ale to tylko moje zdanie, po czesci wynikajace z lubienia lub nie lubienia czegos niz z doswiadczenia...
dal bym konia dla maga...
podpakowal bym konnych maruderow
nie czarujacy heros... fajnie ze sie na takiego decydujesz ale ja bym dal go bsb
rycerze sa totalnie goli? dal bym muzykow a najchetniej 6tki z muzykiem i sztandarem...
to wszystko kosztem spawna (ktorego nie lubie) i pieszych maruderow (oslabienie ich a nie rezygnacja z nich)
ale to tylko moje zdanie, po czesci wynikajace z lubienia lub nie lubienia czegos niz z doswiadczenia...
Nie za bardzo mi się rozpiska podoba muszę przyznać Wilqu... Bo niby ma być klimatycznie, a z drugiej strony jednak łączysz 2 różne Marki...
Zacznę od herosów:
magowie Nurgla są ok, ale wyłącznie wymaksowani i mobilni. Bo inaczej ludzie pochowają swoje cenne modele herosów przed magami i będziesz miał wtopione punkty w magię, która się nie przebije. Poza tym masz 7 kości na 4 czary. To daje 2 snajperki i 1 czar inny. Trochę mało, bo zakładając, że wszystko Ci wejdzie, to scroll pójdzie na duży czar (inna sprawa, że możesz wylosować na kolesiu z dodatkowym PD słabszy czar, ten Lore nie jest doskonały...) i jedna snajperka spadnie na kościach. Czyli wejdzie Ci 1 snajperka, czyli przy dobrym ustawieniu przeciwnika nie ma szału.
bohater do walki wręcz ok, ale jak chcesz, żeby dochodził tam gdzie trzeba, a nie tylko był wsparciem dla 1 oddziału Knechtów, to bym dał mu Mark Slaanesha i Cyckowęża. M10 znacznie polepsza jego zastosowania, może polować na maszyny, wrażych magów itp. Chyba opłaca się stracić 1 punkt armour save dla takich taktycznych możliwości. Albo wziąć go na dysku, też to dobra opcja. No i jak już zauważono, musi być BSB. WoCh bez BSB to słaba opcja. Wystarczy 1 tura niefortunna rzutów i klops, oddział ucieka.
Twoje Core:
2 fasty są ok, ale maruderzy już są dla mnie niezrozumiali... Nie lepiej dać im tylko Slaanesh w liczbie około 10-13 i za zaoszczędzone punkty dać marka slaanesha na fastach i ewentualnie im muzyków / flaile? Im się bardziej przydadzą... Bo pieszych to będą szarżować, a WS 4 i AS 6+ jako jedyna ochrona sprawia, że ich pierwszy szereg ma dużą szansę wyparować i flaili nie użyją. Psy są ok, jak możesz daj kolejną piątkę.
Twoje Specjale:
Knechtów Nurgla rozumiem i nie zamierzam negować, sam czasem używam tego marka (co prawda na oddziale z banner of Rage ) ale zdecydowanie wolę Khornowców. Mają znacznie większą siłę przebicia... Bo zauważ, że masz oddział za 230 pkt, który ma tyle CR ile zada ran. Weź sobie pod uwagę na przykład szarżę na nocne gobliny ze skutecznie zarzuconymi siatkami. Statystycznie 5 jeźdźców trafia 6 razy, rani 4 razy, można założyć 1 zdany save. 5 koni zadaje kolejną ranę. Nawet jak zadasz te 5 ran, to przegrywasz o muzyka. Po prostu ryzykujesz, że się odbiją, za to są mniej podatni na ostrzał. Rydwanu nie oceniam, bo nigdy nie stosowałem, swoją drogą ciekaw jestem jak to działa
Twoje Rare:
Spawn to jakaś porażka według mnie. Strasznie losowy i w sumie prawie wszystko potrafi go ubić bez problemu. Do rozpiski piechotnej ma zastosowanie jeszcze jakieś, ale w kawaleryjskiej? Będzie stał z tyłu i niezbyt dto będzie działało według mnie...
Przy okazji pochwalę się swoją rozpą na ten sam turniej, mam nadzieję, że się nie gniewasz Jak coś to PMka i usunę ją w mig
Zacznę od herosów:
magowie Nurgla są ok, ale wyłącznie wymaksowani i mobilni. Bo inaczej ludzie pochowają swoje cenne modele herosów przed magami i będziesz miał wtopione punkty w magię, która się nie przebije. Poza tym masz 7 kości na 4 czary. To daje 2 snajperki i 1 czar inny. Trochę mało, bo zakładając, że wszystko Ci wejdzie, to scroll pójdzie na duży czar (inna sprawa, że możesz wylosować na kolesiu z dodatkowym PD słabszy czar, ten Lore nie jest doskonały...) i jedna snajperka spadnie na kościach. Czyli wejdzie Ci 1 snajperka, czyli przy dobrym ustawieniu przeciwnika nie ma szału.
bohater do walki wręcz ok, ale jak chcesz, żeby dochodził tam gdzie trzeba, a nie tylko był wsparciem dla 1 oddziału Knechtów, to bym dał mu Mark Slaanesha i Cyckowęża. M10 znacznie polepsza jego zastosowania, może polować na maszyny, wrażych magów itp. Chyba opłaca się stracić 1 punkt armour save dla takich taktycznych możliwości. Albo wziąć go na dysku, też to dobra opcja. No i jak już zauważono, musi być BSB. WoCh bez BSB to słaba opcja. Wystarczy 1 tura niefortunna rzutów i klops, oddział ucieka.
Twoje Core:
2 fasty są ok, ale maruderzy już są dla mnie niezrozumiali... Nie lepiej dać im tylko Slaanesh w liczbie około 10-13 i za zaoszczędzone punkty dać marka slaanesha na fastach i ewentualnie im muzyków / flaile? Im się bardziej przydadzą... Bo pieszych to będą szarżować, a WS 4 i AS 6+ jako jedyna ochrona sprawia, że ich pierwszy szereg ma dużą szansę wyparować i flaili nie użyją. Psy są ok, jak możesz daj kolejną piątkę.
Twoje Specjale:
Knechtów Nurgla rozumiem i nie zamierzam negować, sam czasem używam tego marka (co prawda na oddziale z banner of Rage ) ale zdecydowanie wolę Khornowców. Mają znacznie większą siłę przebicia... Bo zauważ, że masz oddział za 230 pkt, który ma tyle CR ile zada ran. Weź sobie pod uwagę na przykład szarżę na nocne gobliny ze skutecznie zarzuconymi siatkami. Statystycznie 5 jeźdźców trafia 6 razy, rani 4 razy, można założyć 1 zdany save. 5 koni zadaje kolejną ranę. Nawet jak zadasz te 5 ran, to przegrywasz o muzyka. Po prostu ryzykujesz, że się odbiją, za to są mniej podatni na ostrzał. Rydwanu nie oceniam, bo nigdy nie stosowałem, swoją drogą ciekaw jestem jak to działa
Twoje Rare:
Spawn to jakaś porażka według mnie. Strasznie losowy i w sumie prawie wszystko potrafi go ubić bez problemu. Do rozpiski piechotnej ma zastosowanie jeszcze jakieś, ale w kawaleryjskiej? Będzie stał z tyłu i niezbyt dto będzie działało według mnie...
Przy okazji pochwalę się swoją rozpą na ten sam turniej, mam nadzieję, że się nie gniewasz Jak coś to PMka i usunę ją w mig
Chaos Sorcerer
- General
- Barded Chaos Steed
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
Exalted Hero of Tzeentch
- Battle Standard Bearer
- Disc of Tzeentch
- Enchanted Shield
- Golden Eye of Tzeentch
- Flail
Exalted Hero of Slaanesh
- Steed of Slaanesh
- Fury of Khorne
- Flail
- Shield
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
5 Marauder Horsemen of Slaanesh
- Flails
5 Marauder Horsemen of Slaanesh
- Flails
5 Knights of Khorne
- Standard
- Rapturous Standard
5 Knights of Khorne
Hellcannon
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Tomek powodzenia z VC i eterykami
jak upoluje ich magia albo knajtami to ich zje wiec to chyba nie jest wielki problem
na bsb dalbym jeszcze roara, pare razy gralem z takim gosciem i niezle to dzialalo a jak wywalisz 1 psy to przy tej ilosci chyba dramatu nie bedzie
na bsb dalbym jeszcze roara, pare razy gralem z takim gosciem i niezle to dzialalo a jak wywalisz 1 psy to przy tej ilosci chyba dramatu nie bedzie
Nie widzę problemów z eterykami. Biorąc pod uwagę, że regony Knechtów mają magiczne ataki to myślę, że nie będzie problemu. Na ostatnim lokalu problemu nie byłoGremlin pisze:Tomek powodzenia z VC i eterykami
Inna sprawa, że na turnieju póki co nie ma zgłoszonych żadnych VC
@Bania
Co do Roara: grałem już tym nie raz, nie dwa i powiem szczerze, że odczuwam calkowity brak satysfakcji... Na ostatnim turnieju miałem Stream of Corruption, czyli jednorazowy template S3 -1 AS i o wiele bardziej mi się spłacił niż jakiekolwiek 3 strzały z BR (a tyle mniej więcej razy strzelisz na grę...)
Także w dobie elitarnej piechoty wystawianej w niewielkiej liczbie naprawdę dobry jest ten Stream. Elegancko redukuje Sword Masterów, Black Guardów i inne tego typu rzeczy. A od biedy jakichś kuszoli można tym pociągnąć, zada się te 3-4 rany i panika będzie. Bo z Roara statystycznie 1 ranę wbijasz na strzał.