Armia Krasnoludów - przepis
Armia Krasnoludów - przepis
Ja swoją armię opieram głównie na jednostkach podstawowych U krasnoludów te są najbardziej potrzewne w polu. Ale dość o mojej armi...oto z czego powinna składać się dobra armia :
* Lord (tarcza, Gromlin armour i jakaś runa )
* Thane (wielka broń, Gromlin Armour i runa)
* 2xThundersi
* Warriorsi (Command group)
* Długobrodzi (Command group, jakaś runa)
* Cannon (+runa)
No to są podstawy...reszte dobierajcie według własnego uznania - organki, bolt trower, slayersi itd...
Życzę wielu wygranych bitew...
* Lord (tarcza, Gromlin armour i jakaś runa )
* Thane (wielka broń, Gromlin Armour i runa)
* 2xThundersi
* Warriorsi (Command group)
* Długobrodzi (Command group, jakaś runa)
* Cannon (+runa)
No to są podstawy...reszte dobierajcie według własnego uznania - organki, bolt trower, slayersi itd...
Życzę wielu wygranych bitew...
"JOIN OR DIE"
Jaka jest skuteczność tego? Tan powinien być bsb, tak myślę, średnio podobają mi się też warriorzy z fcg, w końcu jak ich zbrejkują to jest dodatkowe 100 pkt. w plecy. Z resztą jak masz lorda-króla, to nie trzeba brać warriorów, by wystawić longów. Ja bym wystawił zamiast nich np. kuszoli, albo za zaoszczędzone punkty coś dopakować. Jak cannona chcesz wystawiać, dobrym pomysłem jest wzięcie dużego inżynera.
drodzy, zajebiście losowi, ze słabym pancerzem.....
w dodatku, żeby dobrze strzelali na płaskim terenie, trzeba ich wystawić w długiej formacji, co powoduje, że stają się łatwym celem dla przeciwnika.
w dodatku, w takiej sytuacji, ciężko ich zasłonić...
w dodatku, żeby dobrze strzelali na płaskim terenie, trzeba ich wystawić w długiej formacji, co powoduje, że stają się łatwym celem dla przeciwnika.
w dodatku, w takiej sytuacji, ciężko ich zasłonić...
Ogólnie zwykle opcja Thundererów na bitwę to strzelenie 2 razy i ewentualne Stand&Shoot, bo jak przeciwnik jest już w zasięgu, tzn. że zaraz będzie w comabcie i tyle. Można nimi bronić flanki poprzez ostrzał i blokować ćwiartkę, ale wychodzi trochę drogo jak na oddział wspomagający. Czasem jednak i przy takiej roli się nieźle spisują.
Oczywiście Thunderesi tak działają osobno, bo ich siła leży w skupieniu ostrzału z maszynami typu organki. Jeśli ostrzał skupi się na jednym oddziale z organek, thundererów i klopy to możesz być pewien, że ten oddział jest wyeliminowany, albo conajmniej nie stanowi już zagrożenia.
Przydają się na armię stawiające na elitarność i kawalerię z racji swojej niezawodności w trafieniu, jak i dużej modyfikacji pancerza jak na zwykłą jednostkę strzelającą.
Jeśli chodzi o mobilność Thundów można pokombinować z kowadłem w shooting phase (najpierw strzelasz thundami potem popychasz ich na lepsze pozycje), ale zwykle jest to raczej mało opłacalne, bądź niemożliwe.
W porównaniu do Thundererów zadanie Quarrellersów jest trochę inne. Z racji zwiększonego zasięgu mogą się oni pozbywać załogi wrogich maszyn. Zasięg pozwala też na zwiększenie ilości oddanych strzałów w całej bitwie. Ponadto Quarrellersi mogą mieć wielkie bronie i tym samym w walce z niezobowiązującym przeciwnikiem sobie bardzo dobrze poradzić. Zwykle jednak na Thundach i Quarrellerach lepszy i bardziej ekonomicznym wyborem jest tarcza.
Quarrellerzy są tańsi i równie dobrze spisują się w ochronie flanki jak Thundzi.
Oczywiście Thunderesi tak działają osobno, bo ich siła leży w skupieniu ostrzału z maszynami typu organki. Jeśli ostrzał skupi się na jednym oddziale z organek, thundererów i klopy to możesz być pewien, że ten oddział jest wyeliminowany, albo conajmniej nie stanowi już zagrożenia.
Przydają się na armię stawiające na elitarność i kawalerię z racji swojej niezawodności w trafieniu, jak i dużej modyfikacji pancerza jak na zwykłą jednostkę strzelającą.
Jeśli chodzi o mobilność Thundów można pokombinować z kowadłem w shooting phase (najpierw strzelasz thundami potem popychasz ich na lepsze pozycje), ale zwykle jest to raczej mało opłacalne, bądź niemożliwe.
W porównaniu do Thundererów zadanie Quarrellersów jest trochę inne. Z racji zwiększonego zasięgu mogą się oni pozbywać załogi wrogich maszyn. Zasięg pozwala też na zwiększenie ilości oddanych strzałów w całej bitwie. Ponadto Quarrellersi mogą mieć wielkie bronie i tym samym w walce z niezobowiązującym przeciwnikiem sobie bardzo dobrze poradzić. Zwykle jednak na Thundach i Quarrellerach lepszy i bardziej ekonomicznym wyborem jest tarcza.
Quarrellerzy są tańsi i równie dobrze spisują się w ochronie flanki jak Thundzi.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
hehe...normalnie nigdy się tak nie uśmiałem (żal). Na koniec tematu o thundach każdy ma swój gust
Ja na przykład uważam że minersi są zbędni na stole...no niby jak się ma kowadło to można ich przyśpieszyć, ale to wygląda tak - może uda się wykuć runę, może uda się ich przyśpieszyć i może oni wyjdą...Ale najczęściej kowadło pęka, a minersi się gubią i wtedy jest kupę punktów w plecy
Ja na przykład uważam że minersi są zbędni na stole...no niby jak się ma kowadło to można ich przyśpieszyć, ale to wygląda tak - może uda się wykuć runę, może uda się ich przyśpieszyć i może oni wyjdą...Ale najczęściej kowadło pęka, a minersi się gubią i wtedy jest kupę punktów w plecy
"JOIN OR DIE"