Curse of the Horned Rat
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Curse of the Horned Rat
THE DREADED THIRTEENTH SPELL
Curse of the Horned Rat – Cast on a 25+
With a sickening lurch the fabric of reality is torn
by the twisting power of the Great Horned One.
This spell can affect a single infantry unit within 24''
and line of sight of the caster. If successfully cast,
the spell turns 4D6 of the targeted unit’s models
into Clanrats. If the number rolled is larger than the
number of models in the targeted unit, remove the
enemy models and replace them with Clanrats with
any normally allowed equipment or command. The
casting player now controls this unit. If the casting
player does not have enough models to replace the
entire unit, transfigure what you can, the rest are
considered destroyed. If the number rolled is not
great enough to replace the whole targeted unit,
then remove as casualties the number rolled – they
simply mutate and die, or were slain by horrified
comrades. No saves of any kind are allowed against
the twisting power of the Horned Rat.
Dwa pytania:
1. Jeśli nie zmutuję całego oddziału, to mogę pozabijać herosów i czempionów?
2. Czy przeciwnik dostaje punkty za zabicie nowo powstałych clanratów?
Curse of the Horned Rat – Cast on a 25+
With a sickening lurch the fabric of reality is torn
by the twisting power of the Great Horned One.
This spell can affect a single infantry unit within 24''
and line of sight of the caster. If successfully cast,
the spell turns 4D6 of the targeted unit’s models
into Clanrats. If the number rolled is larger than the
number of models in the targeted unit, remove the
enemy models and replace them with Clanrats with
any normally allowed equipment or command. The
casting player now controls this unit. If the casting
player does not have enough models to replace the
entire unit, transfigure what you can, the rest are
considered destroyed. If the number rolled is not
great enough to replace the whole targeted unit,
then remove as casualties the number rolled – they
simply mutate and die, or were slain by horrified
comrades. No saves of any kind are allowed against
the twisting power of the Horned Rat.
Dwa pytania:
1. Jeśli nie zmutuję całego oddziału, to mogę pozabijać herosów i czempionów?
2. Czy przeciwnik dostaje punkty za zabicie nowo powstałych clanratów?
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
I czy nowy oddział ma taką samą formację i jest zwrócony w tę samą stronę jak zniszczony?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
oczywiście, że niekanister pisze:Czyli można mieć skirmiszujące klanraty?

ale jak to zostanie rozwiazane to juz kwestia GW i LS. A dopoki nie ukaza sie jakies regulacje gralbym tak, ze wyznaczalbym w skirmiszerach model najblizej maga i wzgledem niego ustawialbym oddzial.
znowu nie wiadomo i czekamy na regulacje odgórne, ale dopóki te nie nastąpi proponowałbym:kanister pisze: Dwa pytania:
1. Jeśli nie zmutuję całego oddziału, to mogę pozabijać herosów i czempionów?
2. Czy przeciwnik dostaje punkty za zabicie nowo powstałych clanratów?
1. Nie, dopóki w momencie rzucania czaru w oddziale znajduje sie wiecej niz r&f modeli. Czar chyba w ogole nie powinien dotyczyc bohaterow, ale poki co gdy jest mniej niz 5 r&f gralbym, ze losowanko i mutowanie zabiera wszystkie woundy(?). Jesli ginie caly oddzial, bohaterowie stoja jak te dupy obok clanratow.
2. Nie. Nie ma do tego podstaw.
.:prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły:.
Nie chcę robić burdelu ale ani to magic missile ani nic nie pisze o r&f models więc raczej bohaterowie/championi giną razem z oddziałem jeśli te 4D6 jest większa od ogólnej ilości modeli w unicie.1. Jeśli nie zmutuję całego oddziału, to mogę pozabijać herosów i czempionów?
Jeśli mniej... wątpię... ale moje wątpliwości nie mają znaczenia.
I czy jeśli rzucę ten czar na uciekający unit to czy te Clanraty dalej uciekają?
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek
-Jakub Wienzek
No cóż, chyba moi Phoenix Guardzi (na codzień nie gram elfami, chciałem zobaczyć jak to z nimi jest) są jednymi z pierwszych ofiar tego czaru. Kolega właśnie miał rozegrać swój pierwszy pojedynek nowymi skavenami i pierwszy czar jaki rzuca, bardziej dla zwały - Cursed of the Horned Rat - no oczywiście musiał być miscast (choć jak testowaliśmy IFka wychodziła nadzwyczaj często - masz tak sam dużą szansę na to, że wejdzie i wróg nic z tym nie zrobi, jak to że dostaniesz miscasta), a więc rzuca na tabelkę miscastów. Wynik ... dwie 6. Ja robie <palmface> i z oddziału dwunastu Phoenix Guardów został champion, jeden zwykły model i mag (i tak nieźle, że aż tyle zostało). Klan bracia się nie pojawili, ale oddział nie zdał Paniki i już się rally'ować nie mógł - straciłem małego maga, drogi oddział i Standard of Balans...i tak nikt tego nie kulnie![]()
Stosowaliśmy zasadę, że jeśli cały oddział nie schodzi, to ostatnimi ofiarami czaru zawsze są FCG i bohaterowie.
To się da kulnąć i to nadzwyczaj często z sukcesem.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Tak lekko offtopując to Standard of Balance na PG to nienajlepszy pomysł IMOMac pisze:straciłem małego maga, drogi oddział i Standard of Balans...

Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Co do skirmish... wiadome jest jaki model konkretnie jest celem czaru. Zastepujesz go, a reszte dostawiasz do niego(tu staralbym sie dostawiac wg opisu oddzialu R&F str 6, czyli po jego prawej)
My bad: To był Banner of Sorcery - ten co daje kostki PD.Tak lekko offtopując to Standard of Balance na PG to nienajlepszy pomysł IMO
Nie powiedziałem, że jestem zapalonym graczem elfów, tak naprawdę ich nie lubię, ale kolega na nie jęczał, to chciałem zobaczyć jak to naprawdę jest. Dałem im Banner of Sorcery bo mają tego swojego Warda, to pomyślałem, że będzie ich trochę chronił przy moim lepszych niż średnie rzutach. No cóż nie wyszło.
No cóż, ale wracając do tematu: Cursed of The Horned Rat będzie rzucane i gracze się przekonają jaki dewastacyjny efekt ten czar ma. To jest taki Infernal Gateway - tyle, że jak Ci się go już uda wyrzucić to zawsze się z siłą 11-12

"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
czar tylko na niektóre armie, bodzialatylko na piechotę.
Myslę, że nie działa na mounted (i innych) herosów znajdujących się w oddziałach, z tego powodu, że jest napisane:
"This spell can affect a single infantry unit within 24'' affect, to nie to samo co "cast on"
ale i tak wolałbym, zeby ich też wciągało
Myslę, że nie działa na mounted (i innych) herosów znajdujących się w oddziałach, z tego powodu, że jest napisane:
"This spell can affect a single infantry unit within 24'' affect, to nie to samo co "cast on"
ale i tak wolałbym, zeby ich też wciągało

albo unit zamienia w clansy jak mają wszyscy zejść a herosa wywala z unitu?
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Nie ma tu gdzie kombinowac. Liczysz modele, rzucasz koscmi, porownujesz, sciagasz/zamieniasz.If the number rolled is larger than the
number of models in the targeted unit, remove the
enemy models and replace them with Clanrats