Przegięty ward?
Moderator: JarekK
Przegięty ward?
Nie wiem czy było to już gdzieś poruszane, ale nie znalazłem Chodzi o to że mój kuzyn grał ostatnio z kolegą co zbiera chaos i mi płacze, że dzięki warshrine'owi choseni dostali 3+ Ward. To jest możliwe w ogóle? Jak tak to dlaczego, skoro Warshrine daje ponoć tylko 4+ Ward
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Tak, jest to możliwe, jeśli ci Choseni mieli Mark of Tzeentch, która daje warda 6+, który jest wyjątkowy w całej grze, bo w przeciwieństwie do innych podlega kumulacji. Tak więc Choseni mieli warda 6+, a losując 12 na tabelce dostali warda 4+ i stubborna, ward podległ kumulacji i wyszedł 3+. Na tej samej zasadzie kumulacji podlegają wardy z przedmiotów magicznych (chyba jedyna armia, w której warto używać Talisman of Protection - zwykle to nieopłacalene, bo daje tylko warda 6+, ale z Tzeentchem jest to już sensowne 5+, podobnie jest z Collar of Khorne )czy choćby ward Warshrine's (normalnie ma ward 4+, ale Warshrine Tzeentcha ma ward 3+).adasius89 pisze:Nie wiem czy było to już gdzieś poruszane, ale nie znalazłem Chodzi o to że mój kuzyn grał ostatnio z kolegą co zbiera chaos i mi płacze, że dzięki warshrine'owi choseni dostali 3+ Ward. To jest możliwe w ogóle? Jak tak to dlaczego, skoro Warshrine daje ponoć tylko 4+ Ward
EDIT: Mac był szybszy.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Nie myśl, że to przegięcie, bo by to osiągnąć trzeba najpierw wylosować ten bonus, a to kwestia szczęścia i nie jest zbyt łatwo to osiągnąć. Zresztą czy można tak drogą i powolną piechotę uważać za przegiętą? Fakt, że z tym stubbornem i wardem są bardzo mocni (nie zapominajmy o T4 i porządnym pancerzu, jest to wówczas najtrudniejsza do zabicia jednostka w WFB) i bardzo trudni do złamania (oczywiście warto ich zabezpieczyć przed psychologią, by nie zwiali od głupiego fear outnumber), ale to nadal oddział z M4, który wróg może ominąć. Z drugiej jednak strony świetnie kiszą punkty.adasius89 pisze:no ładnie, ładnie
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Tylko że championowi rycerzy nie dasz Favoura, co jeszcze bardziej zmniejsza szanse na wylosowanie "12". Rycerze nie są również chronieni przed efektem "2" (głupota) i "7" (brak bonusa), a Choseni przynajmniej w 1. rzucie nie muszą się nimi martwić (w kolejnych przed "7" chroni ich Favour, ale przed "2" niestety uchronić się nie mogą). No i rycerze nie mają tego specjalnego rzutu przed bitwą. Tak więc ich szanse na "12" są na tyle małe, że IMO ta zabawa się nie opłaca, jeśli polować na "12" to tylko Chosenami.Jasiuuu pisze:na knightach można mieć też mark tzeentcha : ) i wtedy to nie jest już głupie 4mv
ale za dużo fuksa trzeba żeby tak grać. chyba że na 4.000 i 4 shrine'y
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Co tu dużo mówić - warshrine to dupa. Rozmowa o nim była już w innym temacie.Temple Guard pisze:Tylko że championowi rycerzy nie dasz Favoura, co jeszcze bardziej zmniejsza szanse na wylosowanie "12". Rycerze nie są również chronieni przed efektem "2" (głupota) i "7" (brak bonusa), a Choseni przynajmniej w 1. rzucie nie muszą się nimi martwić (w kolejnych przed "7" chroni ich Favour, ale przed "2" niestety uchronić się nie mogą). No i rycerze nie mają tego specjalnego rzutu przed bitwą. Tak więc ich szanse na "12" są na tyle małe, że IMO ta zabawa się nie opłaca, jeśli polować na "12" to tylko Chosenami.Jasiuuu pisze:na knightach można mieć też mark tzeentcha : ) i wtedy to nie jest już głupie 4mv
ale za dużo fuksa trzeba żeby tak grać. chyba że na 4.000 i 4 shrine'y
Ward nie jest przegięty.
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
inne warshrine'y i normalne EoTG nie wpływają na blessing z konkretnego warshrine'aGrolshek pisze:Zostaje do zmiany przez inny warshrine, oko bogów lub do końca gry...
zgodznie z opisem EoTG gifty zostają do końca gry
Zgodnie z FAQ ze strony GW, bonus z Warshrine'a, który już nie istnieje, znika, gdy rzucimy bonus innym (istniejącym jeszcze) Warshrine'em
Apropo tego przegiętego kombosa.
Jeżeli można sobie zamienić wynik o 1, czy jakoś tak, to czy można zamienić na coś co już ma, a co za tym idzie daje to kolejny przerzut???
Przykładowo: Mam już na regimencie 9-ty efekt, i wyrzuciłem 10. Ale nie podoba mi się dycha, to zamieniam na 9 i w związku z tym że to już mam to sobie mogę przerzucić? To jest chyba bez sensu, bo takim sposobem to można strasznie często przerzucać.
Jeżeli można sobie zamienić wynik o 1, czy jakoś tak, to czy można zamienić na coś co już ma, a co za tym idzie daje to kolejny przerzut???
Przykładowo: Mam już na regimencie 9-ty efekt, i wyrzuciłem 10. Ale nie podoba mi się dycha, to zamieniam na 9 i w związku z tym że to już mam to sobie mogę przerzucić? To jest chyba bez sensu, bo takim sposobem to można strasznie często przerzucać.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Zależy kiedy - wg. FAQ-u, nie można mieć tego samego daru dwa razy i można wielokrotnie przerzucać ( tzn. można rzucać jeszcze raz, nawet jeśli wylosowało się ten sam efekt drugi raz już z przerzutu )
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.