WOCH
Mag 85(195)
2lvl 35
Piekielna Marionetka 35
MOT 20
10x Wojownicy chaosu 150(232)
Tarcze 10
Sztandar 12
Gorejący sztandar 40
MOT 20
5x Grasanci 65(75)
MOS 10
5x Grasanci 65(75)
MOS 10
3x Ogry Chaosu 105(180)
Broń wielka 30
Pancerz chaosu 15
MOK
3x Smocze Ogry 195(231)
Broń wielka 36
DOCH
Heroes
Herald of khorne 100
juggernaut
firestorm blade
armor of khorne 190
Herald of tzeentch 115
master of sorcery
flames of tzeentch 165
Core
16 pink horrors of tzeentch
FCG
banner of sorcery 237
14 bloodletters of khorne
FCG
icon of endless war 223
Special
5 flesh hounds of khorne 175
Zastanawiałem się nad hellką zamiast wojowników i zamiast maga może błogosławiony bohater.
ZASADY turnieju
> dwie armie do 1000 pkt,
> max 4 bohaterów, po 2 na armie, Bretonnia ma dodatkowego BSB,
> drużyna może posiadać max. 6 poziomów magii, każdy bound spell to jeden poziom magii (Warlock engineer jeśli ma wykupionym Accumulator i/lub Condenser jest liczony jak mag drugiego poziomu)
> obowiązuje format Limited, BP, FAQ GW oraz uściślenia sędziowskie
> nie można wziąć trzech tych samych jednostek special,
> Wood Elves zawsze mają swój las,
> drużyna nie może powtarzać COMMON magic items
Proszę o opinie i krytykę z waszej strony
Parowy 2x 1000pkt
Więc tak:
1.
2.
Warriorzy Tzeentcha naprawdę nie są hitem sezonu. Nie mają wygaru w walce, nie są jacyś ekstra nie do zabicia, ogólnie rzecz biorąc uważam, że to raczej słaby oddział. Z dowolnym oddziałem staticowym ma szansę odpaść na muzyku (masz 10 ataków na 3+ trafiających, trafiasz więc 6, potem pewnie na 3+ ranisz, więc zadajesz 4 rany. Zakładając u przeciwnika AS 4+ rzuca na 5+ i zdaje tylko 1 save. Okazuje się, że zadałeś tylko 3 rany, masz sztandar i szereg jeśli doszedłeś nietknięty. A przeciwnik ma 3 szeregi sztandar i outnumber, czyli przegrałeś o muzyka), a jeszcze gorzej jak ma T4 czy WS5, czy też lepszy save. Także jeśli upierasz się przy oddziale Warriorów polecam dać muzyka na 100% oraz halabardy. To 10 punktów dla tego oddziału tylko, a sprawiają, że statystycznie przepychasz oddziały staticowe. Osobiście jak gram piechotą, to zwykle Khorna lub z Banner of Rage, wtedy nawet jak 1 szereg dochodzi to z samych ataków potrafią nieźle nabić CR... I zwykle takich kolesi wystawia się w 6 w szeregu, coby więcej ataków było, czyli co najmniej 11 koleżków wystaw...
3.
Zupełnie nie macie czym odstrzeliwać śmiecia, to naprawdę słaba opcja, bo wystarczy jakiś fast żeby was elegancko spowalniać i ładnie odginać. Proponowałbym zamiast ogrów chaosu dać 3 Leadbelcherów w Rare, owszem biją się znacznie słabiej, ale mogą elegancko flankę czyścić ze śmiecia. I wtedy masz punkty na polepszenie Warriorów. A jak chcesz zostawić te Ogry jako jeden z hard - hitterów, to znajdźcie skądś punkty u Demonów na Flamery ( co nie jest trudne biorąc pod uwagę, że i tak musicie ciąć magię, więc wyleci sztandar z horrorów i parę horrorów ), trójeczka Flamerów powinna już wystarczyć do sprzątania śmiecia.
W sumie tyle głównych uwag ode mnie
1.
A wy z tego co widzę macie 9 poziomów (2 mag Woch, 2 herald, 2 za bazę, 2 za Horrory, 1 za bounda na horrorach)> drużyna może posiadać max. 6 poziomów magii, każdy bound spell to jeden poziom magii (Warlock engineer jeśli ma wykupionym Accumulator i/lub Condenser jest liczony jak mag drugiego poziomu)
2.
Warriorzy Tzeentcha naprawdę nie są hitem sezonu. Nie mają wygaru w walce, nie są jacyś ekstra nie do zabicia, ogólnie rzecz biorąc uważam, że to raczej słaby oddział. Z dowolnym oddziałem staticowym ma szansę odpaść na muzyku (masz 10 ataków na 3+ trafiających, trafiasz więc 6, potem pewnie na 3+ ranisz, więc zadajesz 4 rany. Zakładając u przeciwnika AS 4+ rzuca na 5+ i zdaje tylko 1 save. Okazuje się, że zadałeś tylko 3 rany, masz sztandar i szereg jeśli doszedłeś nietknięty. A przeciwnik ma 3 szeregi sztandar i outnumber, czyli przegrałeś o muzyka), a jeszcze gorzej jak ma T4 czy WS5, czy też lepszy save. Także jeśli upierasz się przy oddziale Warriorów polecam dać muzyka na 100% oraz halabardy. To 10 punktów dla tego oddziału tylko, a sprawiają, że statystycznie przepychasz oddziały staticowe. Osobiście jak gram piechotą, to zwykle Khorna lub z Banner of Rage, wtedy nawet jak 1 szereg dochodzi to z samych ataków potrafią nieźle nabić CR... I zwykle takich kolesi wystawia się w 6 w szeregu, coby więcej ataków było, czyli co najmniej 11 koleżków wystaw...
3.
Zupełnie nie macie czym odstrzeliwać śmiecia, to naprawdę słaba opcja, bo wystarczy jakiś fast żeby was elegancko spowalniać i ładnie odginać. Proponowałbym zamiast ogrów chaosu dać 3 Leadbelcherów w Rare, owszem biją się znacznie słabiej, ale mogą elegancko flankę czyścić ze śmiecia. I wtedy masz punkty na polepszenie Warriorów. A jak chcesz zostawić te Ogry jako jeden z hard - hitterów, to znajdźcie skądś punkty u Demonów na Flamery ( co nie jest trudne biorąc pod uwagę, że i tak musicie ciąć magię, więc wyleci sztandar z horrorów i parę horrorów ), trójeczka Flamerów powinna już wystarczyć do sprzątania śmiecia.
W sumie tyle głównych uwag ode mnie
To jest delikatnie mówiąc do bani jakoś na mój gust. To ani nie ma statica, ani kopa jakiegos niezwykłego na wejściu. Idzie wolno i będzie przykro jak odstrzeli ich jakieś byle g. Za ta cene to lepsi rycerze (np. nurgla -> podobno niezłe efekty). Macie wolny special. Jazdą łatwiej nawet uciec przed ostrzałem od biedy.10x Wojownicy chaosu 150(232)
Tarcze 10
Sztandar 12
Gorejący sztandar 40
MOT 20
Magii rzeczywiście za dużo.
poprawiliśmy z kolegą rospy:
WOCH
Unnamed1000 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 275 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
War Banner [25]
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hellcannon @ 205 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 21
Total Army Cost: 996
DOCH
Unnamed1000 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Khorne @ 175 Pts
Battle Standard
Banner of Unholy Victory [50]
14 Bloodletters of Khorne @ 235 Pts
Standard; Musician
Skull Totem [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
13 Bloodletters of Khorne @ 223 Pts
Standard; Musician
Skull Totem [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 36
Total Army Cost: 998
WOCH
Unnamed1000 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 275 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
War Banner [25]
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hellcannon @ 205 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 21
Total Army Cost: 996
DOCH
Unnamed1000 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Khorne @ 175 Pts
Battle Standard
Banner of Unholy Victory [50]
14 Bloodletters of Khorne @ 235 Pts
Standard; Musician
Skull Totem [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
13 Bloodletters of Khorne @ 223 Pts
Standard; Musician
Skull Totem [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 36
Total Army Cost: 998