Greenskins New Tribes-Army List (Home Rules)

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Greenskins New Tribes-Army List (Home Rules)

Post autor: quas »

W zasadzie wersja 1.0 (rownolegle probuje cos stworzyc na bazie Ardboyzow)
calosc w oparciu o AB OnG 7ed, + oznacza ze to forma upgrade.

Zasady armii:
1)Animosity za kazdy oddzial 5+modeli R&F rzut kostka (na początku tury) D6:
1-squabble, oddzial nie może się ruszac/strzelac. Szamani nie mogą czarowac.
2-5 – nic
6- oddzial rusza d6” w kierunku najbliższego widzianego wroga (do przodu jeżeli nie widzi zadnego wroga). Do konca tury oddzial zyskuje przerzut ‘to hit’ oraz ‘ItP’

2)Quell animosity:
Pozwala na przerzut animozji (squable) w zasiegu 6” od Black Orcs.

3)WAAAGH
Raz na grę general może krzyknąc WAAAAGH /o ile general jest na polu bitwy oraz nie ucieka/- przed rzutem na animozje. Każdy oddzial zdający animozje ma następujące modyfikatory:
+1 za kazdy szereg w oddziale Orcs(max +3). Gobliny maja +1 o ile ich liczba wynosi 10+
+1 za każdego Big Bossa/Warbossa
Oddzial z generalem oraz kazdy oddzial z Warbossem oraz każdy oddzial/model Black Orcs jest traktowany jakby automatycznie wyrzucil „6” na Animozji.

4)Fear Elves
Każdy oddzial Goblin Infrantry boi się elfow o ile nie maja nad danym przeciwnikiem przewagi liczebnej 2:1 (porownac US)

5) Jeden z oddziałów może nosic mag.sztandar do 25pkt.

6)W rozpisce nie może znajdowac się wiecej szamanow niż warbossow/big bossow.

7)Goblin Big Boss/Warboss liczeni są jako ½ slotu charaktera (heros/lord)

8)Jeden oddzial Orc Boyz/Savage Orc Boyz może być awansowany do Big Uns (free).
Awans do Big Uns kosztuje +2 dla piechoty/+4 kawaleria.
KAZDY oddzial Big Uns moze miec sztandar do 50pkt.

9)Blessing of Mork.
Kazdy oddzial 12+Orkow i 20+ goblinow znajdujących się w walce wrecz w zasiegu 12” od szamana generuje dodatkowy PD (do puli). Gdy w/w oddzial ucieka szaman generuje -1PD


Magic Items:
Common Items: Ech.shield (10)

Weapons:
+Krumpa’s Club of Crumpin (50), noAS
Bashas Bloodaxe. (50). +zniesc zapisek on foot only
+Fumpas Club of Fumpin (40) +2S

Armour:
Armour of Gork (50), +”5+AS, +1T”
+Ironskin Shield (50), 5+AS, 4+Ward save.
+Armour of Protectyness (30), 5+AS, re roll failed armour saves.
+Drog’s Dead’Ard Armour (30), Orcs only. 1+AS that cannot be improved.
+Nobbla’s Elmet (20),goblins only. 6+AS oraz 6+Ward save.

Talismans:
+Magical Warpaint (25), savage orcs only. 5+ Ward save.

Arcane Items:
+Dangly Wotnotz (20), one use only. Moze dodac +1 do pojedynczej kostki przy rzucaniu/rozpraszaniu czaru (decyzja po rzucie). Może ochronic przed miscastem/wywołać IF.

Magic Standards:
Rowdy Grott’s Big Red Raggedy (75) Common goblins, +1Ld dla wszystkich goblinow w 12”
Bad Moon Banner (60) Night goblins, wszystkie NG w 12” maja zasade stubborn.
+Mystical Stick (25) Savage orcs, kazdy savage orc w oddziale ma o 1 lepszy ward save oraz magiczne ataki..

Army List:

LORDS:
Black Orc Warboss/Orc Warboss/Savage Orc Warboss- AB OnG 7ed
Orc Great Shaman/ Savage Orc Great Shaman- AB OnG 7ed.
Goblin Warboss/ Night Goblin Warboss- AB OnG 7ed. (zajmuja ½ slotu lorda)
Goblin Great Shaman/ Night Goblin Great Shaman- AB OnG 7ed.

HEROES:
Black Orc Bigboss/Orc Bigboss/Savage Orc Bigboss- AB OnG 7ed.
Orc Shaman/ Savage Orc Shaman- AB OnG 7ed. + Moga jezdzic na rydwanie
Goblin Bigboss/ Night Goblin Bigboss- AB OnG 7ed. (zajmuja ½ slotu herosa)
Goblin Shaman/ Night Goblin Shaman- AB OnG 7ed.

BSB:
Jeden z bigbossow moze za 25pkt awansowac na Chorążego. Może wybrac jeden ze sztandarow (bez limitu punktow) lub tez wybrac magiczne przedmioty do 50pkt. Może używać tarczy oraz broni wymagających uzycia obu rąk.

Great Squig- AB OnG 7ed. + “moze dołączyc do oddzialu Squig Hopperow/jeden rzut na caly oddzial na potrzeby okreslenia M/”, “Moze dolaczyc do oddzialu Squig Herds/ M=4/”
Gigantic Spider- AB OnG 7ed.
Wyvern- AB OnG 7ed. + “+1A, 3+ scaly skin”

CORE UNITS:
Goblin Spider Riders.
Goblin Wolf Riders.
Snotlings. 0-1. Unbreakable.
Night Goblins.
Goblins. +”light armour&shield”.
Orc Boyz.
Savage Orc Boyz.
+Black Orcs. + 0-1, ItP, Bodyguards.

SPECIAL UNITS:
Boar Chariot. + 2/slot.
Goblin Chariot. +2/slot.
Savage Boar Boyz.
Orc Boar Boyz.
Spear Chukka.
Rock Lobber.
Squig Hoppers.
Squig Herds.

RARE UNITS:
Snotling Pump Wagon. +unbreakable.
Trolls. + Vomit=mag.atak, S5, noAS. Awans: River +5/ Stone +10.
Doom Diver.
Giant. Modyfikator +1/-1 do rzutu określającego rodzaj ataku. Gracz decyduje w która stronę gigant się wywróci.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2009, o 18:32 przez quas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Niby fajne, ale gdybyś opisał jakieś oddzielne plemię i dał coś ciekawego było by lepiej, można już poczekać do tego 2011 kiedy wychodzą nowe turbo mega gięte orki z plastikowymi boarami.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Taaaa juz widze te turbo gięte orki... Zawstydzone przez inne turbodymoarmie :)

Quas - co da sztandar savagom, którzy nie mogą mieć sztandaru? :) Chyba, że domyślnie ma to podpakować dzikie dziki.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

quas pisze: 6)W rozpisce nie może znajdowac się wiecej szamanow niż warbossow/big bossow.
Wszystko spoko ale z tym to ty sie chyba kleju nawąchałeś pisząc to....czyli co nie mam prawa sobie zrobić rozpiski na samych szamanach bo musze wystawiać bossów...idiotyczne to troche...

Cała reszta bardzo spoko

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Yahoo82 pisze:Taaaa juz widze te turbo gięte orki... Zawstydzone przez inne turbodymoarmie :)

Quas - co da sztandar savagom, którzy nie mogą mieć sztandaru? :) Chyba, że domyślnie ma to podpakować dzikie dziki.
moj blad,w czesci o big uns nie dopisalem ze KAZDY oddzial z upgrade moze miec magiczna szmate do 50pkt.

Nie sztuka zrobic zgieta armie, i jakos zupelnie nie o to mi chodzilo.
Undead84 pisze:
quas pisze: 6)W rozpisce nie może znajdowac się wiecej szamanow niż warbossow/big bossow.
Wszystko spoko ale z tym to ty sie chyba kleju nawąchałeś pisząc to....czyli co nie mam prawa sobie zrobić rozpiski na samych szamanach bo musze wystawiać bossów...idiotyczne to troche...

Cała reszta bardzo spoko
wydaje mi sie ze bardziej cenne sa PD od ilosci szamanow. Teraz w newralgicznych momentach mozna miec 1-3PD wiecej (zwlaszcza ze mozna sporo oddzialow miec ze stubbornem): restrykcje gobbo/orcasow.
do tego inne ciekawe rozwiazania jak: szaman lord+maluch+BOBSB+2x gobbo na pajonku.

no i ten zapis to poklosie prac nad inna wersja Blessingu (bardziej na zasadzie ArdBoyzow-wiec pozostawalyby dodatkowe bound spelle)-> tylko musze to jakos logicznie "wycenic" a chwilowo mam na to zbt malo czasu :|

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Zapas o szamkach rzeczywiście ograniacza, ale pasuje do klimatu orków . :)

Podoba mi się ta wersja armi. Bez jakiegoś zgięcia totalnego jedynie więcej logiki niz mamy w booku. I ulubione przedmioty z 6ed =D>

DaBoss
Chuck Norris
Posty: 604
Lokalizacja: rezydent Zadu Trolla w Trójmieście

Post autor: DaBoss »

Quas skoro piszesz nowy podręcznik armii to dorzucę pomysł do Grimgorowych Ard Boyzów.

"Jeżeli generałem jest black orc to nie może być więcej shamanów niż bohaterów walczących. Jeżeli Black orc nie jest generałem to każdy bohater BO zajmuje dodatkowy slot rare. (ma to odwzorowywać niechęć "czarnuchów" do walczenia pod rozkazami słabszych wodzów)"

Zmienił bym też statystyki Black Orków: Warbossowi +1A, BigBissowi +1S. Niech będą prawdziwymi maszynkami do mielenia mięsa.

Może te zasady to nie jakieś wielkie odkrycie ale wg mnie zarąbiście klimatyczne:)

ODPOWIEDZ