Zemsta Wiedźmiego Króla
Wiedźmi król zainicjował kolejną intrygę mającą na celu zdobycie tronu Feniksa. Wykorzystując rządne krwi hordy zielonoskórych by najechały Kislev, Bretonnie i ziemie należące do krasnoludów. Imperium będzie musiało wesprzeć swych sojuszników, nie tylko z powodu traktatów z nimi zawartych ale przede wszystkimi dla obrony własnych ziem przed Łaa!. Imperium walczące na tylu frontach nie będzie mogło wesprzeć wysokich elfów gdy słudzy Malekita dokonają zmasowanej inwazji na ich ziemie, a wtedy nie będzie nikogo kto mógłby stanąć między Wiedźmim Królem a tronem który pracowicie mu się należy. Tym czasem Archaon obserwuje rozwój wydarzeń by uderzyć w imperium gdy to zapomni o zagrożeniu czyhającym na północy.
Tak przynajmniej wygląda rozwój wydarzeń planowych na pierwszą turę kampanii.
Zarys nacji(w zależności od ilości graczy może się zmienić):
Stary świat: Kislev(zasady polskie), Psy wojny(jak Estalia), Imperium, Bretonnia, Krasnoludy
Horda Chaosu: Wojownicy Chaosu, Zwierzoludzie, Demony, Krasnoludy Chaosu
Mroczne Przymierze: Mroczne elfy, Nocne gobliny, Orki i Gobliny
Pradawny pakt: Wysokie elfy, Królowie grobowców, Jaszczuroludzie
Rasy sporne
Skaveny- pomagały już raz Archaonowi wysadzają bramy Altdorfu i dołączając się do kluczowej bitwy Burzy Chaosu. Acz szczury nikim się nie przyjaźnią i mogą przyłączyć się do mrocznego przymierza, zielonoskórzy i skavany mają długą historię sojuszy.
Leśne elfy- związane są sojuszem z Bretonnią, ale jednocześnie mogą chwilowo zapomnieć(tylko po to by się znów od nich odwrócić)swym braciom i stać się przymierzeńcem wysokich elfów.
Wampiry- Na pewno nie będą w sojuszu z skavenami, trzeba pamiętać że to dzięki nim Nagsha już raz zginął. Są dwa wyjścia, mogą wspomóc imperium(wielu imperialnych oficerów na terenie sylwanii już jest wampirami) lub przyłączyć się do intrygi Maekita, mrocznych elfów nie interesuje stary świat, a dominacji na nim chcą nieumarli.
Ogry- to najemnicy podążającymi za pieniędzmi, pewnie będą w siłach starego świata lub chaosu.
Jak wygrać w Intrydze Malekita?
Dana nacja musi uzbierać 666 punktów taktycznych(T czyli duże punkty), 77 punktów strategicznych(S wyjaśnione poniżej) lub zdobyć 7 kart stolic(wyjaśnione poniżej). Gracz który zdobył najwięcej punktów/kart które umożliwiły zwycięstwo nacji zdobywa pierwsze miejsce w rankingu bez względu na ilość punktów rangowych. Dalsze miejsca są rozmieszczane zgodnie z wynikami w rankingu.
Czym są punkty strategiczne(S)?
Z uwagi że jedne armie są silniejsze od drugich i z łatwością z nimi wygrywają, postanowiliśmy sprawić by rozrywka była nieco śmieszniejsza. Na przydkład jeżeli demony nie zmasakrują acz tylko "pokonają" ogry, demony nie dostaną rzadnych punktów S, acz ogry dostaną ich aż 7, gdyż tą armią trudno jest nie dać się zmasakrować demonom. Dokładne informacje o ilości punktów S za walkę i kategorie armii(oraz zasady specjalne) są w linku poniżej.
Uwaga ważny link!!
http://www.scribd.com/doc/22546716/Podl ... a-kampanii
Czym są karty stolic?
W rzucie na misję wynik 11+ oznacz bitwę o stolicę, każda stolica ma swoje specjalne reguły gry. Jeżeli pokonasz obrońcę stolicy otrzymujesz jej kartę. Każda nacja ma 6 kart stolic, strata wszystkich kart w żaden sposób nie wypływa graczy danej nacji.
Misje w WFB, no stary co jest?
Przed każdą bitwą robisz rzut na specjalną misję. Jeżeli uda się spełnić misję otrzymuje dodoatkowe punkty T lub S, oraz w najtrudniejszych karty porachunków.
Karty porachunków?
Są to karty jednorazowego użytku pozwlające w większości wypadków na np. ewentualny dodatkowy ruch danego oddziału lub niezłomność do końca danej tury. Nie które są lepsze i pozwalają np. przerzut misji lub zamianę przeciwnika na innego(tą trzeba zgłosić dla sędziego dość wcześnie). Każdy z gracz w drugiej turze dostaje jedną kartę porachunków, "Wódz" otrzymuje dwie wybrane przez siebie.
Kim jest Wódz
Gracz który zdobył najwięcej punktów rankingowych w danej nacji. Może on zostać ewentualnie wyzwany do pojedynku o przywództwo przez drugiego najlepszego gracz, jeżeli przegra oddaje dla zwycięscy jedną kartę porachunków jaką otrzymał po zdobyciu przywództwa. Gracze demonów nie mogą być wodzami. Od wodza zależy która nacja będzie celem ataku jego nacji. np. Wodzem mrocznego przymierza został warboss Ghagor Krasnoludożerca, wydaje mu się że kieruje swą nacją, lecz jemu tylko się wydaje że to jego decyzję, gdyż za niego naprawdę decydują mroczne elfy wpływając na niego(a propos dylematu orka kierującego elfami). Wodza wybiera się po każdej turze.
Opłata wejściowa: 10zł(idzie na nagrody)
Ilość nagrodzonych miejsc, zależy od liczby graczy, nawet dla całej pierwszej dziesiątki.
Gramy zgodnie z BP ale:
-rozpiski są ściśle tajne(musicie jednak krótko opisać jak wygląda lub podpisać imieniem bohatera z danymi przedmiotami by się odróżniał od innych, to samo się tyczy oddziałów z fanatykami/ zabójcami mrocznych elfów).
Rozpiski
Rozpiski stałe trzeba muszą być na 1500p, oprócz tego do każdej bitwy otrzymujemy dodatkowe 300p za które możemy odkupić dodatkowe jednostki, bohaterów, przedmioty dla naszej armii, po to by w każdej walce móc użyć czegoś innego.
Punkty za malownie, konwersje i proksy
malowanie 0-2 S
Konwersje 0-2 S
Proksy za każdą zproskowaną jednostkę są punkty karne(użycie imperialnej jazdy ze skrzydłami z ravenwingów jako kawalerii z Kislevu nie jest proksem lecz konwersją(+1S), ale użycie golińskiego rydwanu jako czołgu lub krasnoludów jako harpii jak najbardziej).
Na to wersja wstępna, kampania miała by się rozpocząć w połowie grudnia w Warszawie.
Spis misji i ewentualnych stolic dam w najbliższym czasie.
Kampania "Zemsta Wiedźmiego Króla'
Kampania "Zemsta Wiedźmiego Króla'
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Ogłaszamy oficjalną rekrutację do kampanii proszę o kontakt na pw!
Dotychsza swą chęć do gry zgłosiło 22 osoby
Armie pilnie poszukiwane:
-Elfy(wszelkiej maści)
-Lizaki
-Chaośniacy
-Ogry
-Beastmen
-TK
-Bretka
Linka do misji, bonusów i stolic
http://www.scribd.com/doc/23844390/Misje-do-kampannii
Dotychsza swą chęć do gry zgłosiło 22 osoby
Armie pilnie poszukiwane:
-Elfy(wszelkiej maści)
-Lizaki
-Chaośniacy
-Ogry
-Beastmen
-TK
-Bretka
Linka do misji, bonusów i stolic
http://www.scribd.com/doc/23844390/Misje-do-kampannii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii