1 Grey Seer @ 540 Pts
General; Magic Level 4
#D3 Warpstone Tokens [0]
Power Stone [20]
Power Stone [20]
Skalm [30]
Shadow Magnet Trinket [30]
Screaming Bell @ [200] Pts
1 Plague Priest @ 339 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Flail
Warpscroll [35]
Rival Hide Talisman [15]
Plague Furnace @ [150] Pts
1 Plague Priest @ 339 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Flail
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Plague Furnace @ [150] Pts
1 Warlock Engineer @ 45 Pts
Doomrocket [30]
25 Clanrats @ 133 Pts
Light Armour; Shield; FCG
25 Skaven Slaves @ 50 Pts
25 Skaven Slaves @ 50 Pts
20 Plague Monks @ 215 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
Storm Banner [50]
20 Plague Monks @ 165 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts
7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts
1 Doomwheel @ 150 Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2250
w sobote bede testowal cosik takiego. sklam na seerze jest cudowny, jeszczenie wiem jak bede zjadal LT, bo sam doomwheel moze nie wystarczyc
ale za to sa 3 umbrekable klocki (mam nadzieje ze szybko nie beda topniec tylko). chcialem wyprobowac w praktyce magie plagi.
skavy 2250
Niezłe, ale ponownie: gdzie siedzi elektryk? Bo na tą chwilę nie może dołączyć ani do clanratów pchających dzwon, ani do monków pchających piece. I czym masz zamiar odgonić się od śmieciuchów wroga? Bo w tej rozpisce chyba tylko 13 efekt z dzwonu może Ci w tym pomóc. Do tego mało wystawień i mało liczebna armia. Chciałbym zobaczyć jak to się sprawdzi w bitwie.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
a to jest pewne, że elektryk nie bedzie mogł w clanach siedziec (zasada z umbrekable)? bo przy headteakerze jest przypis: cos tam cos ze nie bedzie nigdy dzwonu ciagal, bo nie ufa seerom. a jednosta staje sie umbrekable dopiero w combacie (chyba ze sie myle), jak nie to pojdzie do slavow i bedzie czekal na odpowiedni czas ucieczki, lub seer go przeteleportuje strzeli rakietą i bedzie spowalniał przeciwnika. w sobote testuje, wiec napisze jak to śmiga.