"Mikołajki z WFB",06.12.2009,Toruń
"Mikołajki z WFB",06.12.2009,Toruń
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Mikołajki z WFB"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 06 grudnia 2009 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 30
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP, limit bohaterów 2 (+wynikający z zasad armi),
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Przy 15 uczestnikach na 100%, nagroda wartosci 70 PLN (bon lub gotówka) za zajęcie pierszego miejsca i 30 PLN za drugie, kwota może ulec zwiększeniu, ale zależy od ilości graczy.
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2. Paweł "Big Pasiak" Paszek
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
+ przewidziany jest test wiedzy ze świata WFB za 3 punkty
DODATKOWE:
-5pts.: za nie odniesienie stołu po ostatniej bitwie
-5pts. za chamstwo i drobnomieszczaństwo
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porządku (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751-900 15:5
901-1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
jeżeli nie będzie obsów czasowych i wyniki będa oddawane w terminie możliwe jest rozeranie 4 bitwy (do przedyskutowania na forum)
SCENARIUSZE:
1. Gift.
Można przerzucić jeden rzut w ciągu gry, za wyjątkiem rzeczy już raz przerzuconych;
2. Hero hunting.
Za zabicie każdego bohatera przysluguje bonus 150 pts.(bsb i general - 150 zamiast standardowego 75)
3. Capture & Cotrol
Każdy z graczy nominuje przed rpzpoczęciem wystawiania jeden teren na połowie przeciwnika (do ogólnej wiadomości), za zajęcie terenu po zakończeniu bitwy 150pts(teren zajmujemy jednostka o US5+). Teren jest uznawany za kontrolowany, jeżeli w promieniu 3" od niego nie ma jednostki przeciwnika o US 5+, jednostki w walce również blokują tereny.
ZGŁOSZENIA:
1. Asarnil
2. Jose
3. Nijlor
4. Kemot
5. Michał Bochyński
6. Noir
7. ARBAL
8. Straznik
9. Odein
10. Bania
11. Kosa
12. Artur Chełmża
13. Gokish
14. BIG Pasiak
15. Silverman
16. Gajowy
17. Knight
18. Hirek
19. Banzaj
20. Gajowa
21. Jacek_Azael
22. Piotr
23. ...........
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Mikołajki z WFB"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 06 grudnia 2009 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 30
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP, limit bohaterów 2 (+wynikający z zasad armi),
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Przy 15 uczestnikach na 100%, nagroda wartosci 70 PLN (bon lub gotówka) za zajęcie pierszego miejsca i 30 PLN za drugie, kwota może ulec zwiększeniu, ale zależy od ilości graczy.
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2. Paweł "Big Pasiak" Paszek
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
+ przewidziany jest test wiedzy ze świata WFB za 3 punkty
DODATKOWE:
-5pts.: za nie odniesienie stołu po ostatniej bitwie
-5pts. za chamstwo i drobnomieszczaństwo
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porządku (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751-900 15:5
901-1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
jeżeli nie będzie obsów czasowych i wyniki będa oddawane w terminie możliwe jest rozeranie 4 bitwy (do przedyskutowania na forum)
SCENARIUSZE:
1. Gift.
Można przerzucić jeden rzut w ciągu gry, za wyjątkiem rzeczy już raz przerzuconych;
2. Hero hunting.
Za zabicie każdego bohatera przysluguje bonus 150 pts.(bsb i general - 150 zamiast standardowego 75)
3. Capture & Cotrol
Każdy z graczy nominuje przed rpzpoczęciem wystawiania jeden teren na połowie przeciwnika (do ogólnej wiadomości), za zajęcie terenu po zakończeniu bitwy 150pts(teren zajmujemy jednostka o US5+). Teren jest uznawany za kontrolowany, jeżeli w promieniu 3" od niego nie ma jednostki przeciwnika o US 5+, jednostki w walce również blokują tereny.
ZGŁOSZENIA:
1. Asarnil
2. Jose
3. Nijlor
4. Kemot
5. Michał Bochyński
6. Noir
7. ARBAL
8. Straznik
9. Odein
10. Bania
11. Kosa
12. Artur Chełmża
13. Gokish
14. BIG Pasiak
15. Silverman
16. Gajowy
17. Knight
18. Hirek
19. Banzaj
20. Gajowa
21. Jacek_Azael
22. Piotr
23. ...........
Ostatnio zmieniony 6 gru 2009, o 20:23 przez kemot, łącznie zmieniany 17 razy.
Pierwszy!
Zgłaszam się
Zgłaszam się
zgłaszam się
- straznikcytadeli
- Mudżahedin
- Posty: 204
Będę na pewno!
Mam tylko jedno pytanie- jak ma sie limit dwóch bohaterów do Bretonni?
Mam tylko jedno pytanie- jak ma sie limit dwóch bohaterów do Bretonni?
dopisz Kose i mnie
mowilem ze sie pojawimy
powinienem tez byc.
powinienem tez byc.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
no to sie pojawie
pozdro
pozdro