powtorka z rozrywki
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
powtorka z rozrywki
witam.
znowu na turnieju wynikla pewna kwestia.
jesli juz po pivocie/turnie jedyne miejsce do ktorego sie dojezdza w trakcie szarzy jest kant/wierzcholek podstawki a startuje np z boku jednak moze dojechac do przodu a zadna miara do strefy z ktorej zaczynal szarze to czy jest szarza czy jej nie ma?
pragne jeszcze nadmienic ze sami dojezdzamy wierzcholkiem i nawet kawaleczkiem przedniej czesci podstawki nie znajduje sie w wymaganej strefie.
znaczy sie jest pytanie czy wierzcholek jest czescia jakiejkolwiek strefy?
jesli tak jakie jest uzasadnienie?
jesli nie jakie jest uzasadnieni?
znowu na turnieju wynikla pewna kwestia.
jesli juz po pivocie/turnie jedyne miejsce do ktorego sie dojezdza w trakcie szarzy jest kant/wierzcholek podstawki a startuje np z boku jednak moze dojechac do przodu a zadna miara do strefy z ktorej zaczynal szarze to czy jest szarza czy jej nie ma?
pragne jeszcze nadmienic ze sami dojezdzamy wierzcholkiem i nawet kawaleczkiem przedniej czesci podstawki nie znajduje sie w wymaganej strefie.
znaczy sie jest pytanie czy wierzcholek jest czescia jakiejkolwiek strefy?
jesli tak jakie jest uzasadnienie?
jesli nie jakie jest uzasadnieni?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
AAAABBBBB
-----------------------CC
A i B oddzialy wroga
C chce szarzowac A.
moze i dlaczego tak?
-----------------------CC
A i B oddzialy wroga
C chce szarzowac A.
moze i dlaczego tak?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
chyba sobie zartujesz?
rozumiem ze jednoczesnie masz oddzial na boku bo stykasz sie z nim?
dobra mam lepszy:
AAAAAAAA-OOOO
-------------OOOO
--------------------------------BB
A odzdial
O obelisk
B chce szarzowac A i moze to zrobic przy jednym pivocie jednak nie ma bata zeby wcisnal cokolwiek wiecej niz wierzcholek zeby sie dostawic i tylko do wierzcholka.
moze i dlaczego?
rozumiem ze jednoczesnie masz oddzial na boku bo stykasz sie z nim?
dobra mam lepszy:
AAAAAAAA-OOOO
-------------OOOO
--------------------------------BB
A odzdial
O obelisk
B chce szarzowac A i moze to zrobic przy jednym pivocie jednak nie ma bata zeby wcisnal cokolwiek wiecej niz wierzcholek zeby sie dostawic i tylko do wierzcholka.
moze i dlaczego?
Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, o 17:37 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Nie wiem czy dobrze odnoszę się do problemu, ale może to pomoże. Strona 7 na poniższej stronce:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Shino pisze:rozumiesz, ze nie mozna wciagac przeciwnika bokiem?rozumiem ze jednoczesnie masz oddzial na boku bo stykasz sie z nim?oraz, ze to jest zupelnie inna sytuacja?
AAAAAAAA-OOOO
-------------OOOO
--------------------------------BB
wiesz ze obelisk jest na boku i jest rowny... zle sie przesunelo.
no jak mozna w ten sposob szarzowac to moze jeszcze da sie bokiem wciagnac...
a dlaczego sytuacja inna?
bo obelisk zamiast unitu?
przeciez dostawisz corner to corner to o co kaman?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
...........................
............._-___BB.......
......_+^......I .........
AAAOOO..........I ......
...... OOO.........I.......
..................... I .........
.....................I .......
....................bb
........................
Jezeli bb to np monster, bb-miejsce poczatkowe, BB momet w ktorym dokonujemy "Pivota" a ta dziwna linia z roznych znakow ma symbolizowac ruch pod katem do oddzialu za obeliskiem, oraz!!! dostawienie sie samym cornerem do cornera oddzialu AAA, w ten sposob oddzial jest dostawiony w bocznej strefie.
Ah no i "I" to droga oddzialu bb.
Dostawianie po kornerze pojawilo sie w pozku przed wakacjami, dziwi mnie ze teraz nagle takie halo.
............._-___BB.......
......_+^......I .........
AAAOOO..........I ......
...... OOO.........I.......
..................... I .........
.....................I .......
....................bb
........................
Jezeli bb to np monster, bb-miejsce poczatkowe, BB momet w ktorym dokonujemy "Pivota" a ta dziwna linia z roznych znakow ma symbolizowac ruch pod katem do oddzialu za obeliskiem, oraz!!! dostawienie sie samym cornerem do cornera oddzialu AAA, w ten sposob oddzial jest dostawiony w bocznej strefie.
Ah no i "I" to droga oddzialu bb.
Dostawianie po kornerze pojawilo sie w pozku przed wakacjami, dziwi mnie ze teraz nagle takie halo.
geometria kaman, obelisk wystaje ponad oddzial AAA z przodu, wiec nie da sie szarzujacego ustawic z przodu, bo musi on za pomoca jednego obrotu znalezc sie na lini corner---corner, zreszta to bardzo zalezy od odleglosci miedzy wszytkimi uczestnikami zdazenia, nie da sie przez to stworzyc uogulnionego modelu.a dlaczego sytuacja inna?
bo obelisk zamiast unitu?
przeciez dostawisz corner to corner to o co kaman?
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
zauwazyles problem przed wakacjamiAves pisze: Dostawianie po kornerze pojawilo sie w pozku przed wakacjami, dziwi mnie ze teraz nagle takie halo.

zapewniam cie, zep ojawil sie o wiele wiele wczesniej. Raczej chodzi o absurdalizm teg o problemu.
W jedna strone problem tego, ze:
oddzialOBELISK
.........OBELISK
..............MM <- monster
monster patrzy sie w lewo. podjezdza kilka cali potem szybki zwrot i mamy cos takiego:
oddzialOBELISK
.....MMOBELISK
niby monster sie styka z rogiem oddzialu i juz nie jedna osoba probowala sie klocic, ze skoro rofg oddzialu jest czescia strefry to nalezy go teraz alignowac (przesuwqajac obelisk lub tylko oddzial szarzowany)
Tak NIE nalezy robic

ddruga strona bylo to, ze rog nie jest czescia strefy wtedy mamy cos takiego
.....\..../
.......\/ <- rog oddzialu
| <- cal odleglosci miedzy oddzialami
---------------- drugi oddzial.
oddzial nie moze zaszazrowac nie stykajac sie z rogiem szarzowanego oddzialu wiec szarza niemozliwa. Wtedy kazdy fast moglby blokowac szarze.
Do tej sprawy trzeba podejsc zdrowo rozsadkowo. Jesli nic nie stwarza kuriozjalnej sytuacji to szarza mozliwa. Jesli natomiast jest to jedna z tych dwoch wymienionych lub podobne to juz inna sprawa
dlatego niedopatrzeniem wydaje sie nie moznosc szarzy na inna strefe oddziaju gdy mozliwa stron jest "zablokowana"
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
zle shino.
zaden fast nie zablokowalby szarzy bo do tego trzeba by czegos pokroju orla gdzie ustawiasz go idealnie na srodku unitu przeciwnika oraz idealnie pod katem podstawka wiec to nie jest sytuacja ktora by sie zdarzala czesto tudziez wogole.
poza tym kazdy unit ma turna/pivot [ zaleznie od tego czym jest szarzujacy ] i spokojnie moze takiego fasta szarzoawc czy to na przod czy to na bok.
predzej chodzi o sytuacje jak u nas gdzie nie masz jak dojechac do danej strefy a jedynie do rogu co tez nie jest czesta sytuacja i tym bardziej latwa do ustawienia bo wystarczy 1mm zeby calosc poszla w pizdu...
zaden fast nie zablokowalby szarzy bo do tego trzeba by czegos pokroju orla gdzie ustawiasz go idealnie na srodku unitu przeciwnika oraz idealnie pod katem podstawka wiec to nie jest sytuacja ktora by sie zdarzala czesto tudziez wogole.
poza tym kazdy unit ma turna/pivot [ zaleznie od tego czym jest szarzujacy ] i spokojnie moze takiego fasta szarzoawc czy to na przod czy to na bok.
predzej chodzi o sytuacje jak u nas gdzie nie masz jak dojechac do danej strefy a jedynie do rogu co tez nie jest czesta sytuacja i tym bardziej latwa do ustawienia bo wystarczy 1mm zeby calosc poszla w pizdu...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Bigpasiaku, weź figurki i spróbuj je poustawiać tak jak mówi Shino. Da się.bigpasiak pisze:zaden fast nie zablokowalby szarzy bo do tego trzeba by czegos pokroju orla gdzie ustawiasz go idealnie na srodku unitu przeciwnika oraz idealnie pod katem podstawka wiec to nie jest sytuacja ktora by sie zdarzala czesto tudziez wogole.
Shino ma rację - i to, wyjątkowo, nie w wyniku RL

pozdrawiam
Furion
nie da sie bez ternu ustawic tak zebys mogl do nich dojechac tylko i wylacznie rogiem swojego unitu do ich rogu po jednym wheelu/pivocie...Furion pisze:Bigpasiaku, weź figurki i spróbuj je poustawiać tak jak mówi Shino. Da się.bigpasiak pisze:zaden fast nie zablokowalby szarzy bo do tego trzeba by czegos pokroju orla gdzie ustawiasz go idealnie na srodku unitu przeciwnika oraz idealnie pod katem podstawka wiec to nie jest sytuacja ktora by sie zdarzala czesto tudziez wogole.
Shino ma rację - i to, wyjątkowo, nie w wyniku RL
pozdrawiam
Furion
jesli dojade do rogu, ale mam czesc unitu w odpowiedniej strefie to moge sie zaliginowac do niej [ darmowy wheel ] jesli nie to nie ma opcji.
z tego co pamietam to tak wyszlo po dyskucji gwardia blessa vs czolg [ chyba ] robsona ukrytej za obeliskiem...
rog nie jest czescia zadnej ze stref jednak jesli jestem w stanie sie dostawic fizycznie do odpowiedniej [ po dejechaniu do rogu i zrobieniu aligina ] to szarza nie jest niemozliwa.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned