Nocne gobliny cóś kombinują
Moderator: Kołata
-
- Chuck Norris
- Posty: 487
Re: Nocne gobliny cóś kombinują
To ja ma propozycje żeby wystawiać na statach jakiegoś bertkowego/imperialnego bocha, tylko z innymi zasadami specialnymi( np. Mądrala- gdy prowadzi unit, to unit zyskuje coś tam cośtam, bo bezgranicznie wierzą w jego pomysły ) No i jeszcze jedno: powinni być porywani w wieku 10lat. Nimowle zaraz stalo by się goblinem w ludzkiej skórze
Nie głupie nie głupie, ale taki goblin w ludzkiej skórze to nawet fajny pomysł. Pamiętaj że moc magii nocnych goblinów bierze się z wiary goblinów w moc lunatyka, przepowiednie i zabobony, a taki człek dla goblina aż nimi kipi, więc powinien być mniej lub bardziej magiem(może lore śmierci, światła lub cienia). Poza tym jako "maskotka" plemienia powinien brać przedmioty za nie za 50p jak każdy bohater lecz 75p i kosztować oprócz hero slot rare(człowiek to bardzo rzadki widok w armii goblinów). Ale twoja wizja i z przyjemność zobaczę co wykombinowałeś.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
-
- Chuck Norris
- Posty: 487
Ale mi się wydaje,ze zbyt mało ludzki będzie goblin w skórze czlowieka. W sumienie będzie niczym więcej jak goblinem a wtedy żaden z niego porztytek, bo i ludzkiej mowy nie zna, i zbyt kumaty też nie jest( dziecko nie rozwija inteligencji bez odpowiednich wpływów środowiska)
- kajtek.atak
- Warzywo
- Posty: 11
jeżeli wsadzicie człowieka do armii goblińskiej to powinien się nazywać PROWIANT
Uwaga zapomniałem o jednej rzeczy!!
Nighling's mają S 2 a nie 3
Nighling's mają S 2 a nie 3
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
no cóż dzisiaj grałem przeciwko tej armii i co Remis < Bitwa na 1650 p. > czekam na kolejną ale nie wiem po co dałeś tych hmmmm jak to było Wiedzmiarzy ??
ponieważ dają dwa DS, a magia DE to jedna z rzeczy której gobliny bać sie powinny. A wredoto ty jedna nie wystawiłeś żadnej magiczki. I w ten sposób oddział za 125p poszedł się je...ać i nic w całej bitwie nie zrobił.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Zamiast odpowiadać na każdy email, pw i itp. dam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Czy można w walce wręcz zabić konkretną podstawkę Nightlings i czy jeżeli jest mniej niż 5 podstawek może rozlosowaywać trafienia?
-tak można zabić konkratną podstawkę w walce wręcz
2. Kiedy kociołek truje?
-Gdy wrogi model się do niego dostawi, czyli przed walką(czyli że walka odbywa się normalnie, biją wszystkie modele nawet te które się zatruły). Rany zadane przez kociołek nie wliczają się do wyniku walki.
3 Ile oddziałów można uzbroić w szczelby?
-Maksymalnie trzy, jeden dzięki cwaniakowi i dwa dzięki arcycwaniakowi. Premia z dwóch cwaniaków się nie sumuje.
4 Co się dzieje z postacią gdy jest w jednostkce squigów lub w squigowym rydwanie i dojdzie w uruchowmienia zasady dzikie paszczaki.
-Otrzymuje k6 trafień z siłą 5 i stoi tam gdzie stała, z uwagi na to traumatyczne przeżycie musi zrobić test paniki. Jeśli była w tym czasie w walce wręcz to traktuje się jakby przegrała walkę i normalnie zaczęła uciekać.
1. Czy można w walce wręcz zabić konkretną podstawkę Nightlings i czy jeżeli jest mniej niż 5 podstawek może rozlosowaywać trafienia?
-tak można zabić konkratną podstawkę w walce wręcz
2. Kiedy kociołek truje?
-Gdy wrogi model się do niego dostawi, czyli przed walką(czyli że walka odbywa się normalnie, biją wszystkie modele nawet te które się zatruły). Rany zadane przez kociołek nie wliczają się do wyniku walki.
3 Ile oddziałów można uzbroić w szczelby?
-Maksymalnie trzy, jeden dzięki cwaniakowi i dwa dzięki arcycwaniakowi. Premia z dwóch cwaniaków się nie sumuje.
4 Co się dzieje z postacią gdy jest w jednostkce squigów lub w squigowym rydwanie i dojdzie w uruchowmienia zasady dzikie paszczaki.
-Otrzymuje k6 trafień z siłą 5 i stoi tam gdzie stała, z uwagi na to traumatyczne przeżycie musi zrobić test paniki. Jeśli była w tym czasie w walce wręcz to traktuje się jakby przegrała walkę i normalnie zaczęła uciekać.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Przejrzałem podręcznik do NG.
Muszę przyznać,iż jest to armia naprawdę ciekawa.
Ale strasznie mocna
Starożytny squig to malutka przesada (za 210 pkt ).
Muszę przyznać,iż jest to armia naprawdę ciekawa.
Ale strasznie mocna
Starożytny squig to malutka przesada (za 210 pkt ).
Wcale nie tak mocna, ale jednocześnie nie słaba(dwa małe zwycięstwa z demonami i to że dwa razy ogry nabiły im duże zwycięstwa).
Starożytny jak na swój koszt w kombacie jest bardzo mocny, ale wszędzie indziej jest absolutnie do chrzanu(pieczony sqiug z chrzanem miam! ). Nie ma absolutnie żadnej ochrony poza T6 i ma wspaniały losowy ruch który czyni go absolutnie nieprzewidywalnym. Nawet jeśli wbije się np. w hydrę to ona go rozrywa na strzępy CR(on po ochronie i regence wbija 1,5 rany, ona statycznie nabija mu 3,8 a poganicze 1,2), w jednym z raportów testerów wbił się czołg i zabiły go własne impakty(zrobiło mi się gościa żal). Kiedyś ulepszenie do starożytnego kosztowało 55p ekstra, ale po tym jak testerzy zaczęli narzekać że za tem sam koszt można mieć hydrę i jednego bolca, stegaodna z silnikiem lub abominacje ze wszystkimi bajerami. Jednostką która zajmuje pierwsze miejsce jako zabójcę squigów są skinki strzelające z multipla z truciem, 20 skinków i starycztycznie starożytny idzie do piachu.
Starożytny jak na swój koszt w kombacie jest bardzo mocny, ale wszędzie indziej jest absolutnie do chrzanu(pieczony sqiug z chrzanem miam! ). Nie ma absolutnie żadnej ochrony poza T6 i ma wspaniały losowy ruch który czyni go absolutnie nieprzewidywalnym. Nawet jeśli wbije się np. w hydrę to ona go rozrywa na strzępy CR(on po ochronie i regence wbija 1,5 rany, ona statycznie nabija mu 3,8 a poganicze 1,2), w jednym z raportów testerów wbił się czołg i zabiły go własne impakty(zrobiło mi się gościa żal). Kiedyś ulepszenie do starożytnego kosztowało 55p ekstra, ale po tym jak testerzy zaczęli narzekać że za tem sam koszt można mieć hydrę i jednego bolca, stegaodna z silnikiem lub abominacje ze wszystkimi bajerami. Jednostką która zajmuje pierwsze miejsce jako zabójcę squigów są skinki strzelające z multipla z truciem, 20 skinków i starycztycznie starożytny idzie do piachu.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
hmmm następna bitwa i następny remis ale cóż czekam na jeszcze jedną bitwę i może w końcu na moje WIELKIE ZWYCIĘSTWO
a i na następną bitwę biorę Aparat i pokaże ludziom 1000 letniego squiga
Poczytałem ostatnio podręcznik do Skavenów, tam nocne gobliny był mocno odróżnione od reszty zielonych, kolejny dowód na to że ta armia jakąś rację bytu.
Skończyłem już wszystkie elitarne(elitarne gobliny, powiało grozą) oddziały piechoty(trza tylko pomalować bo na razie są dwa kolory i podkład) i wreszcie mogę grać bez żadnych proksów.
Kolejna wersja booka, zasady się nie zmieniły, pozbyliśmy się jednego szandaru i goblinoperzy, poza tym wiecej fuflu i podręcznik już przerobiony bardziej pod normę GW(patrz mój podpis).
Skończyłem już wszystkie elitarne(elitarne gobliny, powiało grozą) oddziały piechoty(trza tylko pomalować bo na razie są dwa kolory i podkład) i wreszcie mogę grać bez żadnych proksów.
Kolejna wersja booka, zasady się nie zmieniły, pozbyliśmy się jednego szandaru i goblinoperzy, poza tym wiecej fuflu i podręcznik już przerobiony bardziej pod normę GW(patrz mój podpis).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
hmmm i taj jak mówiłem moja wielka Wygrana Andrzej miałeś pecha dziś .....
Sra-ta-ta! Imperium nocnych goblinów zaatakowane, no cóż ucieka. Ale potem się mści, i to bardzo!
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
taaaaaaa jasne ...... to kiedy kolejna bitwa ??
Jak dla mnie to najciekawsza armia po O&G która stanowi dla niej doskonałe uzupełnienie, orki mają lepsze maszyny ale gobliny lepsze jednostki czysto kombatowe.
Co do kwestii tysiąletniego, ten bydlak schodzi łatwo jak nie wiem co, co prawda jest przerażajacy w kombacie, ale chociaż ward 6+ byłby mile widziany, aż żal duszę ściska kiedy jednostka na 235p pada od stand and szuta imperialnych strzelców, ale i tak rzeź dla tego biednego bydlaka urządzają skinki(tak jakby nosił wielki proporzec z napisem napluj na mnie).
Miło znaleść w booku pomył który wysłałęm dla likaona przed wakacjami i zobaczyć moją jaskiniową menażerię i sztandar rdzy w booku.
Zapraszam wszystkich graczy O&G do grania to wysokofluffą(wiele armii do WBF cierpi na brak fajnego fluffu i tak wciągającego klimatu) armią.
Co do kwestii tysiąletniego, ten bydlak schodzi łatwo jak nie wiem co, co prawda jest przerażajacy w kombacie, ale chociaż ward 6+ byłby mile widziany, aż żal duszę ściska kiedy jednostka na 235p pada od stand and szuta imperialnych strzelców, ale i tak rzeź dla tego biednego bydlaka urządzają skinki(tak jakby nosił wielki proporzec z napisem napluj na mnie).
Miło znaleść w booku pomył który wysłałęm dla likaona przed wakacjami i zobaczyć moją jaskiniową menażerię i sztandar rdzy w booku.
Zapraszam wszystkich graczy O&G do grania to wysokofluffą(wiele armii do WBF cierpi na brak fajnego fluffu i tak wciągającego klimatu) armią.
Dałem tą zasadę(Horda łaaa!) tylko dla fluffu nie wydawało mi się że ludzie będą z niej chętnie korzystać(zagorzali fani orków aż tak łatwo się nie przerzucają się na gobliny i w drugą stronę tak samo).
Ta armia ma dobry fluuf ale nadal wiele brakuje do O&G które mają najbardziej flufuwy podręcznik do armii.
Ta armia ma dobry fluuf ale nadal wiele brakuje do O&G które mają najbardziej flufuwy podręcznik do armii.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Uwaga pełny pakiet wyników walk NG
Skala:
1- gobliny całkowcie znikają ze stołu nie zabijając niczego
2-3- gobliny dostają bęcki
4-5- armie mają starcia wyrównane na niekorzyść goblinów
6-7- lepiej niż średnia
8-9- większość wyników jest dobra ale plamią go pojedyńcze porażki
10- gobliny całkowicie masakrują takiego przeciwnika
Rasa(liczba starć)
Imperium(13) -5,5
Imperium by BP(1)- 1
DE(17) 7
WE(7) 6
HE (12) 3
Lizaki(9) 7
O&G(12) 8
TK(9) 2
OK(6) 6
Skaveny nowe(3) 3,5
Skaveny stare(5) 6
Besty(1)5
Wariory(5) 4
ChD(Indy GT)(1) 4,5
Demony(10) 2
WC(7) 7
Bretka(5) 4
KiŚlev(2) 6
Gnobar Hordes!!(3) 5
Krasnoludy(22) 5(pomimo że nie było ani jedego remisu)
DoW(3) 5,5
5 walk zostało stoczonych przez mojego znajomego z Anglii(twórcę nighlings)
2 walki zostały stoczone w ostatnio w Niemczech
Sam stoczyłem 24 walki tą armią, jak dotąd żaden z moich opponentów(nawet gdy nabijałem masakry) nie zrobił mi awantury że gram przegiętą armią(może dlatego że omijam oszołomów).
Jest dziewięć armii nad którymi NG mają przewagę
Jest dziewięć armii które mają przewagę nad NG
Są trzy armie które mają podobne szanse na zwycięstwo
Ulubiony Rare
-Zębaczolot, Starożytny
Ulubiony spec
-Weidźmołapy, Trolle
Ulubiony core
-Bat gobliny, Nocne gobliny
Ulubiony hero
-Lunatyk/ Poskramiacz
Ulubiony lord
-Szef wszystkich szefów
Największa plewa której prawie nikt nie wystawia
-Jazda pajonków jaskiniowych.
Smutna statystyka czyli najciekawsze momenty
Tysiącletni wbija się w czołg imperialny, zabijają go jego własne impakty, posramia zostaje by stoczyć bohaterski bój z czołgiem
40(!) goblinów ze szczelbami panikuje się od własnego szczelania i ucieka poza pole walki
Fanatyk rozwala tipi, lunatyk nie zdaje rzutu na ucieczkę z tipi i ginie
Trolle wewnątrz klocków nocników w przecięgu bitwy z WE zabiły w pięciu oddziałach nocników łacznie 36
goblinów z powodu niezdanych animozji
Podczas strzału z zembaczolotu wypada jedynka na miskaście, przeciwnik jednym celnym strzałem panikuje cztery odziały
Poskamiacz na tysiąletni wyrzuca jedynkę w rzucie na użycie sieci łamanych kości, bije szczurze slavy z siłą 2, te wbiają mu dwa woundy, nie zdaje on deteminacji, wyrzuca 3,3,2,1 i szczury go zaganiają.
Starożytny squig zatrzymuje się dwa cale od smoczych książąt
10-tka batgolinów wbija się w krasnoludzkie działo, po czym te zostają odbite
Wniosek największym sojusznikiem przeciwnika nocnych goblinów są one same.
Skala:
1- gobliny całkowcie znikają ze stołu nie zabijając niczego
2-3- gobliny dostają bęcki
4-5- armie mają starcia wyrównane na niekorzyść goblinów
6-7- lepiej niż średnia
8-9- większość wyników jest dobra ale plamią go pojedyńcze porażki
10- gobliny całkowicie masakrują takiego przeciwnika
Rasa(liczba starć)
Imperium(13) -5,5
Imperium by BP(1)- 1
DE(17) 7
WE(7) 6
HE (12) 3
Lizaki(9) 7
O&G(12) 8
TK(9) 2
OK(6) 6
Skaveny nowe(3) 3,5
Skaveny stare(5) 6
Besty(1)5
Wariory(5) 4
ChD(Indy GT)(1) 4,5
Demony(10) 2
WC(7) 7
Bretka(5) 4
KiŚlev(2) 6
Gnobar Hordes!!(3) 5
Krasnoludy(22) 5(pomimo że nie było ani jedego remisu)
DoW(3) 5,5
5 walk zostało stoczonych przez mojego znajomego z Anglii(twórcę nighlings)
2 walki zostały stoczone w ostatnio w Niemczech
Sam stoczyłem 24 walki tą armią, jak dotąd żaden z moich opponentów(nawet gdy nabijałem masakry) nie zrobił mi awantury że gram przegiętą armią(może dlatego że omijam oszołomów).
Jest dziewięć armii nad którymi NG mają przewagę
Jest dziewięć armii które mają przewagę nad NG
Są trzy armie które mają podobne szanse na zwycięstwo
Ulubiony Rare
-Zębaczolot, Starożytny
Ulubiony spec
-Weidźmołapy, Trolle
Ulubiony core
-Bat gobliny, Nocne gobliny
Ulubiony hero
-Lunatyk/ Poskramiacz
Ulubiony lord
-Szef wszystkich szefów
Największa plewa której prawie nikt nie wystawia
-Jazda pajonków jaskiniowych.
Smutna statystyka czyli najciekawsze momenty
Tysiącletni wbija się w czołg imperialny, zabijają go jego własne impakty, posramia zostaje by stoczyć bohaterski bój z czołgiem
40(!) goblinów ze szczelbami panikuje się od własnego szczelania i ucieka poza pole walki
Fanatyk rozwala tipi, lunatyk nie zdaje rzutu na ucieczkę z tipi i ginie
Trolle wewnątrz klocków nocników w przecięgu bitwy z WE zabiły w pięciu oddziałach nocników łacznie 36
goblinów z powodu niezdanych animozji
Podczas strzału z zembaczolotu wypada jedynka na miskaście, przeciwnik jednym celnym strzałem panikuje cztery odziały
Poskamiacz na tysiąletni wyrzuca jedynkę w rzucie na użycie sieci łamanych kości, bije szczurze slavy z siłą 2, te wbiają mu dwa woundy, nie zdaje on deteminacji, wyrzuca 3,3,2,1 i szczury go zaganiają.
Starożytny squig zatrzymuje się dwa cale od smoczych książąt
10-tka batgolinów wbija się w krasnoludzkie działo, po czym te zostają odbite
Wniosek największym sojusznikiem przeciwnika nocnych goblinów są one same.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
"Największa plewa której prawie nikt nie wystawia
-Jazda pajonków jaskiniowych."
Myślę że pajonki są całkiem dobre:
1. lekka kawaleria
2. pajonki mają zatrute ataki
3. poruszają się bez kar co daje efektowne szarże przez jeziorko
ja lubię tą jednostkę, co jest w niej złego??
-Jazda pajonków jaskiniowych."
Myślę że pajonki są całkiem dobre:
1. lekka kawaleria
2. pajonki mają zatrute ataki
3. poruszają się bez kar co daje efektowne szarże przez jeziorko
ja lubię tą jednostkę, co jest w niej złego??
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.