szalone pomysły na HElfickie sloty

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

szalone pomysły na HElfickie sloty

Post autor: Deather »

jak, w temacie, z tym, że pomysły wcale szalonymi być nie muszą, ja zaczne:
DA DRAGON HUNTING !(2250)

Wiwerna 454
- kosa autowounds, no armor save

BOBB BSB w rydwanie 240
- Armor of Gork

Gobbo caddy 105
- 2x DS

5 x "Dzicze" rydwany 420
- extra crew

4 x Giguś 820

2 x 22 NG 210
- muzyk, siatki
Zgadza, się nudziło mi się, ale w tym szaleństwie jest metoda. Dodatkowym bonusem jest animozja wyłącznie na NG! Co myślicie?!

Czekam na wasze przemyślenia w związku ze slotami

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ciekawe ale niestety niegrywalne

dlaczego?? już mówię:
masz mocne przyłożenie siłowe i z armiami kombatowymi będziesz miał łatwo ale jak trafisz na krasie albo na HE z 4 bolcami to prawie nic nie dojdzie

musiałbyś mieć coś do szybkiego rozwalania maszyn i oddziałów strzelających przeciwnika

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

a czy ja mówie, że ta armia nie ma prze... z armiamy strzelającymi ? Pozatym obecnie dominują armie "małostrzeleckie". Z czymś co nie jest typowym gunline/park maszynowy idzie grać a w walce z plutonem egzekucyjnym można przynajmniej efektywnie zginąć, albo liczyć, że a nuż dopisze nam szczęście bohaterów?
jak trafisz na krasie albo na HE z 4 bolcami to prawie nic nie dojdzie
Mam w rozpisce 11 potencjalnie groźnych dla HE celów. 3-4 balisty (orzeł jest popularny chyba) potrzebywałyby blisko 100% skuteczności, by się tego wszystkiego pozbyć. Pamiętam doskonale o 2+ oddziałach łuczników, ale bardziej bym się bał, że ranne gigusie padną od ASF hajów, niż że wszystko zostanie rozstrzelane. Co nie zmienia faktu, że faktycznie z hajami byłoby ciężko.

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

inaczej mówiąc na towarzyską gre bardzo ciekawa rozpa i sam z chęcią bym taką zagrał (gram ogrami:D:D i TK) ale na turniej bym nie ryzykował iść czymś takim

ale nigdy nie niegowałem pomyslow na rozpiski innych a wyraziłem swój pogląd i to wystarczy, zrobisz z tym co uwazasz, albo podziękujesz za rade albo olejesz to juz twoja sprawa :wink: ja się nie obraze i nie jestem z tych co narzucają "jedyną słuszną rozpe" wręcz bardzo mnie cieszy jak ludzie kombinuja i odchodza od turniejowego standardu i chwała ci za to

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Mało ciekawe:
12x spear chukka w armii?
4x Doom diver?

Dla mnie zrobienie ASF na HE i zmiana ich kompozycji armii to targnięcie się na cały system.
Byłem tak wkurzony po wyjściu army booka HE że myślałem już nad zmianą systemu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Zamiast NG daj wolfriderów. Będziesz miał odpowiedz na atak parku maszynowego. Zbierz dodatkowego crew z rydwanów, bo jak nie wyrzucisz dobrych imopactów to i tak dasz ciała.

Lord na wiwernie może byc ciekawiej złożony moim zdfaniem. Złożyłem sobie bardzo podobna rozpę btw. ;p
Lazur pisze:Mało ciekawe:
12x spear chukka w armii?
4x Doom diver?
Są ograniczenia maszyn jeśli ktoś tym próbuje grać.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Szemkel pisze:Zamiast NG daj wolfriderów. Będziesz miał odpowiedz na atak parku maszynowego. Zbierz dodatkowego crew z rydwanów, bo jak nie wyrzucisz dobrych imopactów to i tak dasz ciała.

Lord na wiwernie może byc ciekawiej złożony moim zdfaniem. Złożyłem sobie bardzo podobna rozpę btw. ;p
Bardzo cenna uwaga. Fasty faktycznie są rozwiazaniem najbardziej bolącego rozpiskę problemu - maszyn. A dodatkowy crewmen na każdym rydwanie miał służyc podrożeniu ich i uczynieniu choć trochę atrakcyjniejszym celem niż giganty. Kosztem tych crewmenów, klocków NG, zamiany caddego z common gobosa na nocnika i potanieniu Lorda(Ulag + kb + ward 5+) mieszczą się 2x gołe wilki i 2x gołe pająki.

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

No i wtedy rozpa faktycznie warta przetestowania :wink: .

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Jeszcze możesz zamiast jednego gigsona wrzucić np 4 trole, masz do przodu 40 pc -niech biegną gdzieś przy lordzie

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Lazur pisze:Mało ciekawe:
12x spear chukka w armii?
4x Doom diver?

Dla mnie zrobienie ASF na HE i zmiana ich kompozycji armii to targnięcie się na cały system.
Byłem tak wkurzony po wyjściu army booka HE że myślałem już nad zmianą systemu.
takim zestawom slotow mowie kategoryczne nie.
andmiz pisze:Jeszcze możesz zamiast jednego gigsona wrzucić np 4 trole, masz do przodu 40 pc -niech biegną gdzieś przy lordzie
trolle i general na wyvernie sa absolutnie niekompatybilne. po to masz wyverne zeby uderzac tam gdzie chcesz a nie tam gdzie sa trolle. mozna to probowac obejsc wkladajac orczego big bossa do oddzialu...ale dopiero 5 trolli da mu look out.
tak samo bez nianki z Ld bezsensowne sa NG. drobne zaburzenie statystyki i sie okaze ze lepiej juz miec snotlingi :wink: Ale w fast attack to trzeba raczej miec same szybkie jednostki-> w corach raczej fasty + ew. error boyzi.

gigant ma 1 powazny feler /ostrzal go boli od poczatku 6ed/-teraz stal sie mega wielka sierota w walce wrecz. za duzo jednostek z duza sila (czyli 4+) i z WS 4+ ma inicjatywe >3. do tego sporo ASF. wejdzie do HtH i go brutalnie skroja. ale swoj klimat trzyma

Wyvern-bardzo delikatny twor. warbossowi by sie przydala tarcza coby mial chociaz te 3+AS (cos musi go chronic od zwyklego strzelania). zwykle miesci sie jeszcze ulag's+kb+5+ward.

ODPOWIEDZ