Rozpiski Imperialne 2

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozpiski Imperialne 2

Post autor: Ivo »

:shock: W sumie w Middenlandzie to nic dziwnego. Ale w mieście Białego Wilka nie ma miejsca dla prochu cięciw i pary. Oddziały Kislevu to też żadna nowość w Middenheimie. W końcu to sąsiedzi i to bliscy. Canony chyba w stormie były. Ja musiałem zmienić barwy prowincji właśnie dla klimatu. Grałem Middenheimem ale podejście do gry miałem bardziej "nowoczesne" więc zmieniłem na Averland. Ciągle jednak gram dla zabawy Middenheimem. Koniecznie kapłan, 2 oddziały Białych Wilków, oddział halabardników, teutogeni i do ataku. :D

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja tam jestem bliski stolicy, ale brakuje mi kapłanów Białego Wilka :) albo mnichów Morra ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Panowie mówicie o dwóch różnych armiach: armia Middenheim i armia Ulrica. Nawet w miejskiej armii możecie mieć kapłanów Sigmara, dlaczego? A chociażby dlatego że Panthery to Sigmaryci, a jakaś świątynia Sigmara w mieście na pewno jest. W armii Ulrica byłoby to niedopuszczalne, tak samo macie dwa rodzaje Gwardii, jedni to Greatswordzi Borysa, a drudzy to Teutogeni Ar-Ulrica

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Nie jakaś świątynia tylko druga największa w Imperium. Po tej w stolicy bodajże. Zazdrośni Sigmaryci wybudowali tak wielką świątynie by rywalizować tu z Ulrykiem aczkolwiek i tak 90% ludności za główne bóstwo uważa Ulryka. Oczywiście że o dwóch mówimy. Middenheim i Middenland to nie to samo. Ma nawet dwa krzesła elektorskie. Zazwyczaj jest tak że Elektor Middenheimu jest elektorem Middenlandu ale naprzykład za Trzech Imperatorów był osobny elektor w Middenheimie i Middenlandzie. A pantery (te Middenheimskie) są w równej części Sigmaryckie i Ulrykowe.

p.s. Nawet mundury są różne w tych prowincjach. Middenheim ma tylko niebieskie a Middenland szachownice biało-niebieską

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Ivo masz tutaj rację, ale bardziej chodziło mi o Middenheim i Cult of Ulric armie. Z tymi mundurami to też nie jest tak do końca, to wszystko zależy od eavy metal team, jak spojrzysz na zdjęcie na końcu kodeksu masz połączone armie Middenheim i Talabheim, niby wszystko jest ok wedle tego co mówisz, ale jeden regon z typowym bannerem z miasta Ulryka jest biało niebieski, ale to już takie fanaberie, moi są biało niebiescy z wstawkami czerwonymi, rzadziej żółtymi, tak aby wszystko do siebie pasowało, nawet knechci panther czy białego wilka, chcę jeszcze zorganizować regon kawy o dumnej nazwie Teutogen Knights, coś ala Krzyżacy żeby nie było monotonnie, do tego trochę piechoty i Wolf Kiny, pseudo DoW, ale to już dalsze plany, tymczasem to temat z rozpiskami, dwie standardowe pod względem punktowym rozpiski, chociaż odbiegające od Panzerwaffe, tak aby mogły ewentualnie coś chociaż niewiele ugrać:
NR 1
Arch Lector of Ulric 320 Pts
Sword of Power, Armour of Meteoric Iron,Van Horstman's Speculum
War Altar

1 Warrior Priest of Ulric 158 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield, The Orb of Thunder, Biting Blade

1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; 2x Dispel Scroll

1 Battle Wizard 140 Pts
Magic Level 2; Warhorse; Rod of Power

7 Knights of the Inner Circle 247 Pts
Full Command; War Banner
2x 5 Knightly Orders 115 Pts

2x
10 Crossbowmen 120 Pts
5 Detachment - Archer

2x Great Cannon 100 Pts

6 Outriders 134 Pts (Musician)

1 Steam Tank 300 Pts
1 Helstorm Rocket Batter 115 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2244

NR 2
1 General of the Empire 375 Pts
General; Griffon; Van Horstman's Speculum; Sword of Fate;Armour of Meteoric Iron

1 Captain 137 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus; Sword of Battle

1 Warrior Priest of Sigmar 138 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
Sword of Might; Enchanted Shield

1 Battle Wizard 115 Pts (Caddy)

6 Knights of the Inner Circle 205 Pts
Standard; Musician; War Banner

23 Greatswords 384 Pts
Champion; Standard; Musician; Banner of Valour
5 Detachment - Archer
9 Detachment - Swordsmen

2x 5 Knightly Orders 115 Pts
2x 10 Crossbowmen 80 Pts
2x Great Cannon 100 Pts
1 Steam Tank 300 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2244

Czymś zagram niedługo z TK jeszcze myślę dokładnie czym, w drugiej są Greatswordzi, ponieważ jest sentyment, w pierwszej Helstorm nie podlega wywaleniu, ponieważ ucze się na nim grać, a coraz lepiej wychodzi mi trafianie, inne porady mile widziane

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Niestety nie pomoge ci jesli chodzi o TK bo nigdy z nimi nie gralem. Ale druga jest bardziej klimatyczna :twisted:

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Jaki rar najlepszy na leśniaki??

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

czołg, inne maszyny szybko ci zejdą od ostrzału lub dolecą na przykład driadki ...
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

krystian1wielki pisze:Jaki rar najlepszy na leśniaki??
A musi być rar to obowiązek? Weź kolejna kawę i tyle;p
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Rar to zawsze siła
ale zastanowie sie miedzy kawą a czołgiem

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Czołg jest bardzo dobry na leśne elfy. Ta armia ma chyba z nim największe problemy, bo nie ma go zbytnio czym naruszyć. 6tki kawy z muzykiem też oczywiście dają radę.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

dwa czołgi są dobre, ale w ten sposób dochodzimy do panzerwaffe, ostatnio uderzyła mnie prostota rozpiski z warhammer-empire.com a dokładnie Remas Legions, jest tak prosta że aż ciekawa, sporo armii miałoby problemy z tą kompozycją, ogromnym bólem jest niestety brak jakiejkolwiek osłony przed magią. w skrócie chodzi o: Generał z rod of command, BSB+ Imperial Banner, Dwóch Kapitanów jeden z Icon of Magnus, do tego 4x 28 swordsman +detka 5 Archers+ detka 9 Swordsman, a za resztę 2x Cannon, 2x Helstorm, 2+ 5xKO, na 2250 wychodzi jakieś 140-150 modeli, prawie jak u Skavenów :twisted: wszystko polega na przerzucaniu bohaterów do CC i na Static Res.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Helion:
Na reszcie coś ciekawego w tym temacie :)

Wszystko co tutaj się pokazuje jest nudne i wielce do siebie podobne. Bez urazy panowie, po prostu lubię czasem zerknąć na coś oryginalnego :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Rozpiska zaprezentowana przez Heliona może i jest ciekawa i inna, ale nie widzę w niej super potencjału, przynajmniej przeciw wyżyłowanym rozpom przeciwników. Może nie do końca zrozumiałem na czym ma polegać to przerzucanie bohaterów do CC - na dołączaniu wszystkich do jednego, aktualnie bijącego się oddziału ? Bo w pojedynkę nie dają jakiegoś super wzmocnienia - np. kapitan w oddziale swordsmenów to wciąż stosunkowo łatwy kąsek.

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

Wrzucam swoja rozpe imperium do sojuszu z WE. powiedzcie co otym myslicie.

Mag 2lv
RoP, PD

mag 2lv
2x DS

3x5 KO + muzyk

2xKusznicy

2x armata

tank


WE wystawiaja:

CZarka 2lv
laska do przesuwania lasu, DS

Biegacz
HoD, Helm.

2x8 driad
3x10 lucznikow
5xWR z Warbanerem
drzewko

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

Wczoraj zagrałem z nowym szczurami po raz pierwszy i mam zagwostkę, czym to cholerstwo ruszyć
wystawiłem papieża na altarze, dwa czołgi, trzy gołe ko z muzykami, maga z rodem i volansem, drugi miał jednego scrolla, trzeci caddy, dwa razy 10 muszkietów i 5x fast pistolety, no i ofc 3 działa.
abominacja-dramat, kółko, nastepne, przy strzale zdjął mi 8 sic! woundów na czołgów w pierwszej turze, pomijając pecha, bo mi w drugiej turze wszystkie trzy działa zrobiły miska :) ale to jakieś chore jest. ok duże klocki niewolników i clan ratów, spoko, ale ogólnie na takiej jak moja rozpa mam to za mało wojsk :) ja miałem 60 figsów, przeciwnik 190 :) ehhh, prośba o porady :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Helstorm, mortar. I może GS wracają do łask? Taki stubborn z jebnięciem może być istotny.
Widziałbym też zastosowanie dla spearmenów, zależy oczywiście jak pornograficzne rozpy będą robić gracze szczurów.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

jak dlamnie jako gracza skavenskiego najbardizej zabojczy jest mortar ale wiadomo to niejest jednostka turniejowa ;/ tak samo klocek flagelantow calkiem dobrze bedzie sie spisywal. GS nie za bardzo chyba ze z BSB i gryfim sztandarem. inaczej kiepsko ich widze.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

no i ten storm banerek, wstępnie myślałem o takiej fantazji na dużych klocach: 9 blaszek z bsb i imperial bannerem, kloc flagusi, kloc swordmenów, bez strzelania, bo j/w i może zamiast działa jeszcze jakoś upchać gs trochu :) się zobaczy ...
Obrazek

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Ekhem , nic nie wraca do łask , rozpy też nic się nie zmieniają , do abominacji się strzela z cannonów i ucieka przed nią , chyba że chcecie z tym gównem czymkolwiek walczyć - to powodzenia... 2 czołgi zostają bo robią duże kuku z pozostałej części armii.. nie wiem co miałyby zrobić klocki spearmanów albo greatswordów?! ktoś mi może to wyjaśnić skąd taki pomysł?

ODPOWIEDZ