Witam
Jestem nowy na forum, a do gry wracam po 8 latach i proszę o komentarze:)
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch [205]
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15]
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh [191]
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barded Chaos Steed
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch [201]
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barded Chaos Steed
Infernal Puppet [35]
Necrotic Phylactery [10]
5 Marauder Horsemen of Khorne [110]
Mark of Khorne; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Khorne [110]
Mark of Khorne; Flail; Light Armour
13 Chaos Marauders of Slaanesh [128]
Mark of Slaanesh; Flail;Light Armour; Shield; Command group
5 Chaos Knights of Slaanesh [295]
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield; Command group
Banner of Rage [35]
5 Chaos Knights of Slaanesh [300]
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield; Command group
Blasted Standard [40]
3 Dragon Ogres [251]
Great Weapon;
Champion
1 Hellcannon
Casting Pool: 9
niestety nie starczyło punktów na więcej fasta ew. pieski
maruderzy Slaanesha posłużą do schowania dwóch magów, a dwa fasty korników mają "osłaniać" ciężką kawę/ew. wbić się w handgunnersów (jeśli tak długo pożyją ) dragon ogry i helka to wiadomo, na czałg
proszę o sugestię, głównie co do magów i przedmiotów
WoCh vs Empire 1999
Więc tak,
Mag na dysku może mieć problemy ze schowaniem się przed wszystkimi armatami imperialnymi więc proponuję dać mu Golden Eye'a i Book of secters z bloodcurdlig roar.
Niestety, żeby coś zrobić będziesz musiał wystawić się na jakąś armatę a ward 3+ będzie skutecznie zniechęcał przed strzelaniem do niego.
Jeśli już bardzo chcesz wystawić jakiśtalizman na magu tzeenchowym to już lepiej talisman of protection, mag będzie miał chociaż 5+warda.
-Flaile na oddziale marauderów pieszych są wg mnie nietrafione. I tak będziesz ich kitrał a nie szarżował więc flaili nigdy nie użyjesz.
-Mark slanesza jest niepotrzebny na oddziale z banner of rage.
Konni marauderzy khorna kosztują 110 pkt. 2 salwy muszkieterów i wyparowuje odział.
-Za to możesz wystawić oddział psów i 10 pieszych marauderów khorna(chociaż tu lepiej zrobić oddział troszkę większy), oni już prędzej dobiegną.
- Czempioni w rycerzach i Dograch w 95% przeszkadzają zamiast pomagać.
- Do oddzialu z blasted bannerem warto dać Mark of tzeench, dobrze sie kombuje.
Za zaoszczędzone punkty polecam - psy i spawny bo masz wolnego rara.
Mag na dysku może mieć problemy ze schowaniem się przed wszystkimi armatami imperialnymi więc proponuję dać mu Golden Eye'a i Book of secters z bloodcurdlig roar.
Niestety, żeby coś zrobić będziesz musiał wystawić się na jakąś armatę a ward 3+ będzie skutecznie zniechęcał przed strzelaniem do niego.
Jeśli już bardzo chcesz wystawić jakiśtalizman na magu tzeenchowym to już lepiej talisman of protection, mag będzie miał chociaż 5+warda.
-Flaile na oddziale marauderów pieszych są wg mnie nietrafione. I tak będziesz ich kitrał a nie szarżował więc flaili nigdy nie użyjesz.
-Mark slanesza jest niepotrzebny na oddziale z banner of rage.
Konni marauderzy khorna kosztują 110 pkt. 2 salwy muszkieterów i wyparowuje odział.
-Za to możesz wystawić oddział psów i 10 pieszych marauderów khorna(chociaż tu lepiej zrobić oddział troszkę większy), oni już prędzej dobiegną.
- Czempioni w rycerzach i Dograch w 95% przeszkadzają zamiast pomagać.
- Do oddzialu z blasted bannerem warto dać Mark of tzeench, dobrze sie kombuje.
Za zaoszczędzone punkty polecam - psy i spawny bo masz wolnego rara.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.