OnG 2250 BP z jajem dla zbytów

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

OnG 2250 BP z jajem dla zbytów

Post autor: Pocisk »

Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Savage Orc Warboss @ 431 Pts
General; Frenzy; Choppa; Light Armour; Warpaint; Shield
Warboss Ironclaw's Waaagh! Cleava [100]
1 Wyvern @ [200] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]

1 Orc Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Staff of Baduumm [40]

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Short Bow; Light Armour; Musician

10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts

12 Savage Boyz @ 125 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Musician

25 Night Goblins @ 150 Pts
Shortbow
3 Fanatic @ [75] Pts

25 Night Goblins @ 150 Pts
Shortbow
3 Fanatic @ [75] Pts

1 Boar Chariot @ 85 Pts

1 Boar Chariot @ 85 Pts

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

4 Ironguts @ 247 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Doom Diver @ 80 Pts


Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 119

Total Army Cost: 2248

Na lordzie rozważam standardowy dobór przedmiotów - przeżuty i +1S w pierwszej turze, ench shield, KB i 5+ ward

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Ja bym się tam bał grać takim lordem.

Nie wiem czy nie lepiej dac 3 NG shamków.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Lord jest zwariowany. Wiem, że musi szarżować ale ma na tyle duży zasięg i LoS, że prawdopodobnie będzie miał sporo celów do szarży. No i fajna sprawa mogę sobie sprawdzać zasięgi :mrgreen:
Czemu NG szamani?

Adeptus
Wałkarz
Posty: 58

Post autor: Adeptus »

Czy w takiej kombinacji wyverna ma dodatkowy atak za frenzy?

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Tak

Adeptus
Wałkarz
Posty: 58

Post autor: Adeptus »

To niezly wymiatacz nawet;] gorzej jak juz beda walic w niego;/ Dobre bylyby na niego przerzuty hitow z magi orkow.
A tak to rozpiska ciekawa. Ale szczerze nie do konca wiem jakbym mial tym grac. Niby duzo strzelania ale general ktory wyfruwa na druga strone stolu. Kiepsko bedzie jak przeciwnik zacznie i podstawi Ci tak jeden oddzial ze wyboru nie bedziesz mial i po przejechaniu(musisz gonic) wpadniesz na jaiegos wymiatacza z ASF albo cos innego przez co sie nie przebijesz lub jakis niezlamliwych albo tak ze bedziesz musial przyjac fanatykow

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Generałem gram ostrożnie - jak nie zaczynam to ustawiam go tyłem do przeciwnika albo co.
Generalnie to się przykitram nim za jakimś obeliskiem czy czymś potem waaagh i jazda. Doszedłem do takiego wniosku, że orki i tak są badziewne i mają z prawie wszystkim z góry ciężko, więc jadę na hardkorze. No i cały czas się zastanawiam nad złożeniem lorda w standardzie (ulags, ench shield, ward i KB)

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

To tez jest fajne w okrach, ze nie oczekujesz od zycia zbyt wiele ( w sensie wynikow :) ) i mozesz komibnowac z klimatycznymi rozpami, bo w sumie nawet te standardy, mozna uznac za klimatyczne :) Co do rozpy, to imho nawet jak robisz rozpe "hardcore", powinines na cos mocniej postawic. Magie masz raczej slaba. Z doswiadczenia wiem, ze te 8 kostek a 3malych ma mocna srednia sile przebicia. Strzelnie tez raczej slabe. Oczywiscie porownujac do standardowego parku maszyn. No i walka tez nie jest jakas wygrzana. Na pewno urzekajacy Lord :) Ja jeszcze nie dawno chcialem zagrac offensem na ptaku, 2och gigantach, savagowej kawie, bsb na rydwanie, 6 rydwanach, i klocach savagy. Wypasik :) Jedziesz i nie dojezdzasz :)
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Nie nastawiam się specjalnie na defens/ofens. W żadnym razie nie na hurra do przodu, ale też nie stoje i czekam na worga. Jeszcze myślę, żeby orkowego szamana zamienić na goblińskiego. Wtedy rzucam 2x z 3 kości i raz z 2 +1 do casta. No i rzeczywiście jest opcja z NG shamanami i grzybami

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Ng szamki bo tańsi i jako mali magowie z mojego doświadczenia lepsi.
Pocisk pisze:Lord jest zwariowany. Wiem, że musi szarżować ale ma na tyle duży zasięg i LoS, że prawdopodobnie będzie miał sporo celów do szarży.
Jestem sceptyczny. Przeciwnik tez myśli. Poza tym jak Ty masz duży wybór to przeciwnik też. Więc może Ci dowalić z dystansu albo przygotować Ci taki korytarz powietrzny, że gdzie nie wylądujesz to dupa zostaje z tyłu. Dlatego jestem zwolennikiem kontroli nad lordem.

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Pocisk pisze:Generałem gram ostrożnie - jak nie zaczynam to ustawiam go tyłem do przeciwnika albo co.
Generalnie to się przykitram nim za jakimś obeliskiem czy czymś potem waaagh i jazda. Doszedłem do takiego wniosku, że orki i tak są badziewne i mają z prawie wszystkim z góry ciężko, więc jadę na hardkorze. No i cały czas się zastanawiam nad złożeniem lorda w standardzie (ulags, ench shield, ward i KB)
Oi,
uzywalem dokladnie takiej kombinacji jak Ty, znaczy dziki lord na wyvernie z runeswordem. To co go bolalo to nie frenzy, bo rzeczywisice przy 20" jest cos do wyboru, ale wlasnie overrun.
Lord wygral mi bitwe przeciw Imperium, bo zdjal armate i hellblaster i otworzyl droge dla reszty mojej armii, ale samemu wbil sie w oddzial piechoty i po dwoch rundach padl.
Jesli chodzi o magiczny sprzet, to na pewno warto zmienic na Ulag, KB i Warda. 5 atakow, ulag i gnashas pieknie wspodzialaja i masz duza szanse na KB.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Szemkel pisze:Ng szamki bo tańsi i jako mali magowie z mojego doświadczenia lepsi.
Goblińscy jednak mają wyższe Ld a orkowy toughness co też jest sporym plusem. W sumie jedyną zaletą NG shamanów są grzybki.
ninjaska pisze:Oi,
uzywalem dokladnie takiej kombinacji jak Ty, znaczy dziki lord na wyvernie z runeswordem. To co go bolalo to nie frenzy, bo rzeczywisice przy 20" jest cos do wyboru, ale wlasnie overrun.
Lord wygral mi bitwe przeciw Imperium, bo zdjal armate i hellblaster i otworzyl droge dla reszty mojej armii, ale samemu wbil sie w oddzial piechoty i po dwoch rundach padl.
Jesli chodzi o magiczny sprzet, to na pewno warto zmienic na Ulag, KB i Warda. 5 atakow, ulag i gnashas pieknie wspodzialaja i masz duza szanse na KB.
No właśnie bardziej się obawiam overruna, no ale zobaczymy, jak już pisałem to cały czas są orki i nie można od nich za dużo wymagać. Jak na razie grałem takim lordem (tyle, że ze standardowym wyposażeniem) przeciwko VC i brecie i 15-5 i 20-0 do przodu, no ale akurat z takimi armiami to świrus ma chyba największy sens. Pożyjemy zobaczymy.

ODPOWIEDZ