Woch 1500 na WE
Woch 1500 na WE
Chcę zagrać tym co mam, bez proxowania. Ze swoich figurek wymyśliłem taką rozpiskę:
Woch 1500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Steam of Corruption [20]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
14 * Marauders of Nurgle @ 132 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Light Armour; Shield; Musician
17 * Chaos Warriors of Tzeentch @ 367 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician
4 Chaos Knights of Nurgle @ 305 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Champion @ [20] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1496
Będę grał przeciw WE. Niestety rozpiski przeciwnika nie znam. Chcę też zagrać na magii (to moja trzecia potyczka więc powoli trzeba się uczyć jej używania).
Generał do warriorsów. Czarodziej do maruderów. Psy zasłaniają warriorsów i knightów. Fast cavalry gdzieś na flance ;P
Co myślicie? Czekam na opinie/wskazówki i konstruktywną krytykę
Woch 1500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Steam of Corruption [20]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
14 * Marauders of Nurgle @ 132 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Light Armour; Shield; Musician
17 * Chaos Warriors of Tzeentch @ 367 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician
4 Chaos Knights of Nurgle @ 305 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Champion @ [20] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1496
Będę grał przeciw WE. Niestety rozpiski przeciwnika nie znam. Chcę też zagrać na magii (to moja trzecia potyczka więc powoli trzeba się uczyć jej używania).
Generał do warriorsów. Czarodziej do maruderów. Psy zasłaniają warriorsów i knightów. Fast cavalry gdzieś na flance ;P
Co myślicie? Czekam na opinie/wskazówki i konstruktywną krytykę
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 18:19 przez Waldi, łącznie zmieniany 10 razy.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
hmmm co to znaczy że podstawi mi las pod klocek?
Ja wiem, że taką rozpiską ciężko będzie ale liczę że na tyle oddziałów część dopadnie przeciwnika. Poza tym nie chcę proksować a zamówione modele mi nie zdążą przyjść do piątku (w piątek będę grał).
To może rycerzom zamiast khorne dać nurgle'a?
Ja wiem, że taką rozpiską ciężko będzie ale liczę że na tyle oddziałów część dopadnie przeciwnika. Poza tym nie chcę proksować a zamówione modele mi nie zdążą przyjść do piątku (w piątek będę grał).
To może rycerzom zamiast khorne dać nurgle'a?
-
- Masakrator
- Posty: 2297
24 * Chaos Warriors of Nurgle @ 496 Pts
Mark of Nurgle; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40]
Warriorzy są klimatyczni.mają fajne figurki, generalnie full wypas.
Ale na We to bardzo zły pomysł.
Wywal Frenzy z oddziałów, daj im Mosa ewentualnie Nurgla/Tzeentcha(najci).
Wywal Exalteda daj Maga Tzeentcha/Nurgla.
I będzie git....chyba.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Kolega bierze knightów tzeentcha z wardem na 5+ od ostrzału, czyli mają warda na 4+ od strzelania.
Leśniaki mają taką różdźkę co daje tyle suwań lasu, ile masz kostek na magu (jeżeli rzucasz na jednej) + z dwóch rzuci drugi mag. To będzie 5 suwań.
Graj na samej kawie i magach.
Każdy to wie, ale jesteś początkujący to Ci napiszę:
Nigdy nie wchodź do lasu grając z leśniakami
Leśniaki mają taką różdźkę co daje tyle suwań lasu, ile masz kostek na magu (jeżeli rzucasz na jednej) + z dwóch rzuci drugi mag. To będzie 5 suwań.
Graj na samej kawie i magach.
Każdy to wie, ale jesteś początkujący to Ci napiszę:
Nigdy nie wchodź do lasu grając z leśniakami
Ok Rycerzom zdjąłem mark Khorna i dałem Tzeentha. Zabrałem im też sztandar z warriorsów i teraz mają ward save 4+ na strzelanie.
Inna opcja to podzielić warriorsów na dwa oddziały.
Tzn, że elfy mogą sobie przesuwać las? :/ To kiepsko
Inna opcja to podzielić warriorsów na dwa oddziały.
Tzn, że elfy mogą sobie przesuwać las? :/ To kiepsko
No właśnie za bardzo magii nie umiem używać i wolałbym grać na 1 magu. pewnie i tak zapomnę np rzucać czary itdOcc pisze: Wywal Exalteda daj Maga Tzeentcha/Nurgla.
I będzie git....chyba.
Błąd, ward save się nie sumuje, jeżeli masz kilka z różnych źródeł to zawsze używa się największego, w tym wypadku tego z blasteda czyli 5+.Waldi pisze:Ok Rycerzom zdjąłem mark Khorna i dałem Tzeentha. Zabrałem im też sztandar z warriorsów i teraz mają ward save 4+ na strzelanie.
Ogólnie na WE bardzo polecam shrine'a, choć wiem że nie chcesz proxować.
pzdr
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Havelock się myli, masz warda na 4+, wardy się nie sumują to fakt, u nikogo poza gościami z marką tzeentcha, bo mają taką zasadę, że zawsze mają warda o 1 lepszego niż zwykle. Czyli z 5+ na 4+. A jak nie mają żadnego to mają ma 6+.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, o 21:12 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeciw lesniakom gra sie ciezko ale ciekawie(pamietasz Jack;). Fasty fasty i jeszcze raz fasty;)na Slanneshu oraz kawa na Tzznetchu z BS
Ja mam jeszcze swojego ulubienca czyli hero na juggu ale nie bralbym go na twoim miejscu raczej wybral czarodzieja nurgla.
Ja mam jeszcze swojego ulubienca czyli hero na juggu ale nie bralbym go na twoim miejscu raczej wybral czarodzieja nurgla.
His name was Death and Hell follow with Him
dobra to od początku:
zamien exalteda na drugiego maga to nie duzy prox. bedziesz mial dwoch drugolevelowych magow nurgla do tego 2 scrolle ksiazka i power familiar i masz 8 kosci:)
psy ok
marudy konne slanesh + light armor + flail
piesze slanesh + dwuraki + muzyk ew. champion
na we warriorom bym dal thzeentcha i blasteda a knightom nurgla i war banner
mag general w warriorach drugi w marudach i jedziesz.
Ale z piechotna rozpiska bedzie cieżko na WE.
zamien exalteda na drugiego maga to nie duzy prox. bedziesz mial dwoch drugolevelowych magow nurgla do tego 2 scrolle ksiazka i power familiar i masz 8 kosci:)
psy ok
marudy konne slanesh + light armor + flail
piesze slanesh + dwuraki + muzyk ew. champion
na we warriorom bym dal thzeentcha i blasteda a knightom nurgla i war banner
mag general w warriorach drugi w marudach i jedziesz.
Ale z piechotna rozpiska bedzie cieżko na WE.
Bardzo ciężko... W większości przypadków obcięty marsz i combat na warunkach WE.Jugger pisze:Ale z piechotna rozpiska bedzie cieżko na WE.
Dlatego jako gracz WE powiem, że tą rozpiską ciężko będzie wygrać z WE. Po prostu wymanewrują cie albo wystrzelają...
Twój Exalted ma halabeardę i chaos runesword, a jak ma magiczną broń to nie może korzystać ze zwykłej, więc wywal halabardę. To tak jakbyś upierał się przy nim zamiast wsadzić kolejnego maga.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Błąd z halabardą już poprawiłem.
Drugiego maga się boję trochę bo jak dojdzie do walki z wrogim klockiem z jakimś herosem to będę musiał rzucić pojedynek a mag raczej padnie... z exalted mam duże szanse wygrać.
EDIT:
ok - mogę wrzucić ew. drugi oddział konnych maruderów... tylko jak? zamiast czego? i jak wystawić? jako osobny oddział czy może zrobić klocek 10-osobowy?
Drugiego maga się boję trochę bo jak dojdzie do walki z wrogim klockiem z jakimś herosem to będę musiał rzucić pojedynek a mag raczej padnie... z exalted mam duże szanse wygrać.
EDIT:
ok - mogę wrzucić ew. drugi oddział konnych maruderów... tylko jak? zamiast czego? i jak wystawić? jako osobny oddział czy może zrobić klocek 10-osobowy?
U WE raczej klocków nie uświadczysz Jeżeli dobrze pamiętam to mają jeden i jego też raczej nie zobaczysz.
Co do maga to nawet jak dojdzie do walki to na koniu będzie miał 2+ save, więc chyba da radę co , ale jak chcesz.
Co do maga to nawet jak dojdzie do walki to na koniu będzie miał 2+ save, więc chyba da radę co , ale jak chcesz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No właśnie drugi mag też musiałby być pieszysolider4 pisze:
Co do maga to nawet jak dojdzie do walki to na koniu będzie miał 2+ save, więc chyba da radę co , ale jak chcesz.
EDIT:
Zmieniłem rozpiskę. Teraz może być?
I co radzicie na treemana? myślałem żeby z księgi wybrać domenę ognia - jest skuteczna na drzewka. Jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 19:41 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.