Woch 1500 na WE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Woch 1500 na WE

Post autor: Waldi »

Chcę zagrać tym co mam, bez proxowania. Ze swoich figurek wymyśliłem taką rozpiskę:

Woch 1500 Pts - Warriors of Chaos Army


1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Steam of Corruption [20]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

14 * Marauders of Nurgle @ 132 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Light Armour; Shield; Musician

17 * Chaos Warriors of Tzeentch @ 367 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40]

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician

4 Chaos Knights of Nurgle @ 305 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]

1 Champion @ [20] Pts


Casting Pool: 8

Dispel Pool: 4

Models in Army: 58


Total Army Cost: 1496




Będę grał przeciw WE. Niestety rozpiski przeciwnika nie znam. Chcę też zagrać na magii (to moja trzecia potyczka więc powoli trzeba się uczyć jej używania).

Generał do warriorsów. Czarodziej do maruderów. Psy zasłaniają warriorsów i knightów. Fast cavalry gdzieś na flance ;P


Co myślicie? Czekam na opinie/wskazówki i konstruktywną krytykę :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 18:19 przez Waldi, łącznie zmieniany 10 razy.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Ogarnięty gracz podstawi Ci las pod klocek warriorów, frenzoli wprowadzi orzełkiem do drugiego, resztę wystrzela i będzie kupa. :?
Może się mylę, ale tak to widzę.
Pzdr.
:wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

hmmm co to znaczy że podstawi mi las pod klocek?

Ja wiem, że taką rozpiską ciężko będzie ale liczę że na tyle oddziałów część dopadnie przeciwnika. Poza tym nie chcę proksować a zamówione modele mi nie zdążą przyjść do piątku (w piątek będę grał).

To może rycerzom zamiast khorne dać nurgle'a?

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

24 * Chaos Warriors of Nurgle @ 496 Pts
Mark of Nurgle; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40]
:shock:
Warriorzy są klimatyczni.mają fajne figurki, generalnie full wypas.
Ale na We to bardzo zły pomysł.
Wywal Frenzy z oddziałów, daj im Mosa ewentualnie Nurgla/Tzeentcha(najci).
Wywal Exalteda daj Maga Tzeentcha/Nurgla.
I będzie git....chyba.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Kolega bierze knightów tzeentcha z wardem na 5+ od ostrzału, czyli mają warda na 4+ od strzelania.
Leśniaki mają taką różdźkę co daje tyle suwań lasu, ile masz kostek na magu (jeżeli rzucasz na jednej) + z dwóch rzuci drugi mag. To będzie 5 suwań.
Graj na samej kawie i magach.
Każdy to wie, ale jesteś początkujący to Ci napiszę:
Nigdy nie wchodź do lasu grając z leśniakami :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Ok Rycerzom zdjąłem mark Khorna i dałem Tzeentha. Zabrałem im też sztandar z warriorsów i teraz mają ward save 4+ na strzelanie.

Inna opcja to podzielić warriorsów na dwa oddziały.

Tzn, że elfy mogą sobie przesuwać las? :/ To kiepsko :(
Occ pisze: Wywal Exalteda daj Maga Tzeentcha/Nurgla.
I będzie git....chyba.
No właśnie za bardzo magii nie umiem używać i wolałbym grać na 1 magu. pewnie i tak zapomnę np rzucać czary itd :P

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Waldi pisze:Ok Rycerzom zdjąłem mark Khorna i dałem Tzeentha. Zabrałem im też sztandar z warriorsów i teraz mają ward save 4+ na strzelanie.
Błąd, ward save się nie sumuje, jeżeli masz kilka z różnych źródeł to zawsze używa się największego, w tym wypadku tego z blasteda czyli 5+.

Ogólnie na WE bardzo polecam shrine'a, choć wiem że nie chcesz proxować.

pzdr

herwald
Warzywo
Posty: 11
Lokalizacja: Powsinek

Post autor: herwald »

ja bym wywalił toporki z horsmenów i lekki pancerz.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Havelock się myli, masz warda na 4+, wardy się nie sumują to fakt, u nikogo poza gościami z marką tzeentcha, bo mają taką zasadę, że zawsze mają warda o 1 lepszego niż zwykle. Czyli z 5+ na 4+. A jak nie mają żadnego to mają ma 6+. :wink:
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, o 21:12 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

racja, sorry, nie gram wochem :)

Awatar użytkownika
darkcain
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Wloclawek - Bridgend

Post autor: darkcain »

Przeciw lesniakom gra sie ciezko ale ciekawie(pamietasz Jack;). Fasty fasty i jeszcze raz fasty;)na Slanneshu oraz kawa na Tzznetchu z BS
Ja mam jeszcze swojego ulubienca czyli hero na juggu ale nie bralbym go na twoim miejscu raczej wybral czarodzieja nurgla.
His name was Death and Hell follow with Him

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

dobra to od początku:
zamien exalteda na drugiego maga to nie duzy prox. bedziesz mial dwoch drugolevelowych magow nurgla do tego 2 scrolle ksiazka i power familiar i masz 8 kosci:)
psy ok
marudy konne slanesh + light armor + flail
piesze slanesh + dwuraki + muzyk ew. champion
na we warriorom bym dal thzeentcha i blasteda a knightom nurgla i war banner
mag general w warriorach drugi w marudach i jedziesz.

Ale z piechotna rozpiska bedzie cieżko na WE.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Jugger pisze:Ale z piechotna rozpiska bedzie cieżko na WE.
Bardzo ciężko... W większości przypadków obcięty marsz i combat na warunkach WE.
Dlatego jako gracz WE powiem, że tą rozpiską ciężko będzie wygrać z WE. Po prostu wymanewrują cie ;) albo wystrzelają...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Twój Exalted ma halabeardę i chaos runesword, a jak ma magiczną broń to nie może korzystać ze zwykłej, więc wywal halabardę. To tak jakbyś upierał się przy nim zamiast wsadzić kolejnego maga.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Błąd z halabardą już poprawiłem.

Drugiego maga się boję trochę bo jak dojdzie do walki z wrogim klockiem z jakimś herosem to będę musiał rzucić pojedynek a mag raczej padnie... z exalted mam duże szanse wygrać.

EDIT:
ok - mogę wrzucić ew. drugi oddział konnych maruderów... tylko jak? zamiast czego? i jak wystawić? jako osobny oddział czy może zrobić klocek 10-osobowy?

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

U WE raczej klocków nie uświadczysz :wink: Jeżeli dobrze pamiętam to mają jeden i jego też raczej nie zobaczysz.

Co do maga to nawet jak dojdzie do walki to na koniu będzie miał 2+ save, więc chyba da radę co :wink: , ale jak chcesz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

solider4 pisze:
Co do maga to nawet jak dojdzie do walki to na koniu będzie miał 2+ save, więc chyba da radę co :wink: , ale jak chcesz.
No właśnie drugi mag też musiałby być pieszy :(


EDIT:
Zmieniłem rozpiskę. Teraz może być?

I co radzicie na treemana? myślałem żeby z księgi wybrać domenę ognia - jest skuteczna na drzewka. Jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, o 19:41 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.

Spięty
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Spięty »

Dobrze że zmieniłeś rozpiskę :) a treeman jest wrażliwy i nie lubi ognia do jutra :)
Jeśli grasz jutro w Mielcu

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Bajbus pisze:Dobrze że zmieniłeś rozpiskę :) a treeman jest wrażliwy i nie lubi ognia do jutra :)
Jeśli grasz jutro w Mielcu
Che che :P

Tylko mnie jutro nie rozjedź :P

Spięty
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Spięty »

Dostałeś bardzo dużo cennych informacji przez cały tydzień jak widzę, więc nie będzie to już takie proste. Napewno nie mam zamiaru Cię lekceważyć. Mój spryt kontra twoje blachy wszystko może się zdarzyć (jak dojdziesz)

ODPOWIEDZ