Wasi Najgorsi Wrogowie i Sposoby na nich
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Re: Wasi Najgorsi Wrogowie i Sposoby na nich
Nie gram He aczkolwiek mogę coś zasugerować....
Duża/mała kuźnia na Steam Tank, a bolcami z volleya sciągaj obsługę dział.
Duża/mała kuźnia na Steam Tank, a bolcami z volleya sciągaj obsługę dział.
No niby dobry pomysł ale kumpel ma dobrego cela i prawie zawsze trafia a na kostce wyrzuca maksymalne obrażenia więc w 2 tury mogę już nie mieć bolców A co do magii to wolałbym się na niej nie opierać bo jakoś nigdy nie umiałem jej dobrze wykorzystać
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
20 lucznikow nie stanie na tylach i nie ma nienawisci
Bo nie o to chodzi żeby wystrzelac obsluge tych dzial tylko zeby ją ,,zarznąć''
Też kiedys myślalem ze SW to lipa aż do przeczytania tego raportu :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=112&t=19428
Bo nie o to chodzi żeby wystrzelac obsluge tych dzial tylko zeby ją ,,zarznąć''
Też kiedys myślalem ze SW to lipa aż do przeczytania tego raportu :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=112&t=19428
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zarżnąć obsługę z s3?....
Poza tym, Sw giną najpóźniej dwie rundy potem-każdy kosztuje 16 pkt.
Profit!
To ja już wolę bolce
Poza tym, Sw giną najpóźniej dwie rundy potem-każdy kosztuje 16 pkt.
Profit!
To ja już wolę bolce
Znalazłem na zagranicznym forum zabawny ale zarazem ciekawy sposób na pokonanie hydry za pomocą ER. Wykupujemy 5 razem z championem i muzykiem. Wysyłamy naszych chłopaków na tyły hydry i ustawiamy w sznureczku (na przodzie champion). W następnej turze szarża. Hydra wykręca maksymalnie +1 do CR a ER mają +3. Szansa na złamanie jest Raczej for fun, ale rozkminka ciekawa
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Stary numer chyba mam zaćmienie skąd ER mają 3 CR?Ukalez pisze:Znalazłem na zagranicznym forum zabawny ale zarazem ciekawy sposób na pokonanie hydry za pomocą ER. Wykupujemy 5 razem z championem i muzykiem. Wysyłamy naszych chłopaków na tyły hydry i ustawiamy w sznureczku (na przodzie champion). W następnej turze szarża. Hydra wykręca maksymalnie +1 do CR a ER mają +3. Szansa na złamanie jest Raczej for fun, ale rozkminka ciekawa
I sold my soul for rock'n roll
Szarża od tyłu i przewagaMaster of reality pisze:chyba mam zaćmienie skąd ER mają 3 CR?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Dokładnie tak. Jak pisałem hydra +1, ER +3 a po podliczeniu złamana na -2 do LD. Ponad 50% że się złamie.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
stary numer, a ER kiepsko się do tego nadają - najlepiej spisują w tej roli wilki VC - są tańsze i odporne na terror.
a champion i muzyk (nawet zbędny) - podnosi nieźle koszt oddziału, który to może zostać zdjęty jedną salwą kusz - dość ryzykowane jak na ok 100 pkt za ER.
a champion i muzyk (nawet zbędny) - podnosi nieźle koszt oddziału, który to może zostać zdjęty jedną salwą kusz - dość ryzykowane jak na ok 100 pkt za ER.
bez przesady...champion 7 pkt. a numer jak najbardziej fajny.Asassello pisze:stary numer, a ER kiepsko się do tego nadają - najlepiej spisują w tej roli wilki VC - są tańsze i odporne na terror.
a champion i muzyk (nawet zbędny) - podnosi nieźle koszt oddziału, który to może zostać zdjęty jedną salwą kusz - dość ryzykowane jak na ok 100 pkt za ER.
ja tam mówię o łatwych 100 pkt dla przeciwnika.Aldean pisze:bez przesady...champion 7 pkt. a numer jak najbardziej fajny.Asassello pisze:stary numer, a ER kiepsko się do tego nadają - najlepiej spisują w tej roli wilki VC - są tańsze i odporne na terror.
a champion i muzyk (nawet zbędny) - podnosi nieźle koszt oddziału, który to może zostać zdjęty jedną salwą kusz - dość ryzykowane jak na ok 100 pkt za ER.
a ten champion nam się nie przyda w większości innych gier z armiami bez hydry.4 Ellyrian Reavers @ 99 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Harbinger @ [7] Pts
5 Elf Steed @ [0] Pts
oczywiście próbować można - jak się komuś uda niech da znać.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
ale ta złość przeciwnika złamanego przez ER. Bezcenne
I sold my soul for rock'n roll
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Co za PgZnalazłem na zagranicznym forum zabawny ale zarazem ciekawy sposób na pokonanie hydry za pomocą ER. Wykupujemy 5 razem z championem i muzykiem. Wysyłamy naszych chłopaków na tyły hydry i ustawiamy w sznureczku (na przodzie champion). W następnej turze szarża. Hydra wykręca maksymalnie +1 do CR a ER mają +3. Szansa na złamanie jest Raczej for fun, ale rozkminka ciekawa
A myślałem,że gracze He to klimaciarze
Klimaciarze ER to taka klimatyczna jednostka a jak łamie klimatyczną hydrę, to już full klimat jestOcc pisze:Co za Pg
A myślałem,że gracze He to klimaciarze
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...