Empire 2250 wstępny projekt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Empire 2250 wstępny projekt

Post autor: Izo »

Chaos prawie zebrany, wampiry też powoli kończę i w perspektywie myślę o zebraniu imperium czekając na nowe TK. Trochę pomęczyłem się nad rozpiską i wyszło coś takiego:


Empire 2250 pts


Wizard Lord - 275 pts
4 lvl, Dispel Scroll, Luck Stone,
;Warhorse

Battle Wizard - 160 pts
2 lvl, Ring of Volans, Rod of Power,
;Warhorse

Battle Wizard - 160 pts
2 lvl, Orb of Thunder, Wizard's Staff,
;Warhorse

Warrior Priest - 140 pts
Sword of Might, Armour of Meteoric Iron,
;Warhorse

10 Flagellants - 110 pts
Prophet of Doom

10 Crossbowman - 150 pts
Detachment (5 Swordsmen, 5 Archers)

10 Crossbowman - 110 pts
Detachment (5 Swordsmen)

6 Knightly Order - 184 pts
Standard (Banner of Valour)

6 Knightly Order - 179 pts
Standard (War Banner)

5 Knightly Order - 123 pts
Musician

5 Knightly Order - 123 pts
Musician

Great Cannon - 100 pts

Great Cannon - 100 pts

Great Cannon - 100 pts

6 OutRiders - 126 pts

HellBlaster - 110 pts


Total Cost - 2250 pts

Power Dice: 10, Dispel Dice: 7, Dispel Scroll: 1


Robiłem ją raczej na oko ^^ Przyjmę wszelkie rady od graczy imperium. Myślałem nad piechotą z detkami, ale po ostatniej grze z imperium na piechocie w praktyce przekonałem się, że kloce swordsmenów/spearmenów nie dają rady. Inna opcja to Aldred's Cascket z Enchanted Shieldem na Priescie - czy ten item się sprawdza w praktyce?
Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, o 11:50 przez Izo, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zasadnicze pytanie... gdzie chcesz trzymać magów? chyba nie w tych 10 kuszników? Jeden kloc piechoty moim zdaniem musi byc.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Eeee... widać gołym okiem że magowie będą jeździć w KO.


Nie wiem czy się mieścisz w BP, jeśli na niego jest rozpa. Nie pamiętam ile zajmuje rod of power.
Obrazek

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

GarG pisze:Zasadnicze pytanie... gdzie chcesz trzymać magów? chyba nie w tych 10 kuszników? Jeden kloc piechoty moim zdaniem musi byc.
6 Knightly Order - 184 pts
Standard (Banner of Valour)
Przynajmniej dwóch tutaj, zależy z czym będę grał.
Kloc piechoty wszystko rozkłada, to są najczęściej darmowe punkty, zwłaszcza bez bsb i z LD 8 maks w armii.

Rod of Power 1 kość zajmuje, więc chyba się mieszczę, ale nie dam głowy ^^

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No to się nie mieścisz. 8 za magów, 2 za armie, 1 za rod, 2 za niejednorazowe boundy pochodzące z przedmiotów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Bound z Priesta też się liczy? Coś sobie musiałem ubzdurać, że nie hmmm... No to zmiana z Roda na Dispel Scrolla + muzyk do kusz.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie liczy się, ale masz orb i doomfire ring. To już lepszy rod niż doomfire ring do takiej rozpy IMO.
Obrazek

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

No teraz to mi zabiłeś ćwieka :shock: Ja doomfire ring nie mam. Mam ring of Volans, ale to jednorazowy. Z boundów mam tylko orba. Czyli wszystko wraca do poprzedniej wersji.
A jak sama rozpiska? Na problemy z jakimi armiami mam się nastawiać, z czym ewentualnie testować?

Awatar użytkownika
Bayard
Chuck Norris
Posty: 404
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bayard »

Trochę te szóstki KO mnie zastanawiają... Ja bym jedną co najmniej zrobił IC i dopakował do 9- 10, by siedział tam kapłan i jakiś mag może. Zawsze to dobra opcja na przełamujące uderzenie. No i jedną armatkę na mortara lub rakietnicę ostatecznie- duża templatka się przydaje. Ale ja w sumie klimaciarz jestem i na piechocie gram, więc nie koniecznie muszę mieć rację :P Pochwały godzien natomiast jest brak Steam Tanka :wink:
Mój blog: http://arsbelli.blogspot.com/
"Kiedy atakujecie- wyjcie jak furie!"- Thomas "Stonewall" Jackson

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

A mi się rozpiska podoba. Fajnie, że sobie darowałeś czołgi. Chociaż ja bym jeden wcisnął dla czystego funu :P
Znalazłbym punkty na drugi detachment archerów. Zastanów się czy potrzebujesz tych swordsmenów i czy nie lepiej byłoby przyoszczędzić punkty biorąc zamiast nich milicję :)
Ogólnie fajnie, z przyjemnością z tym zagram.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

GarG pisze:Zasadnicze pytanie... gdzie chcesz trzymać magów? chyba nie w tych 10 kuszników? Jeden kloc piechoty moim zdaniem musi byc.
ty sie musisz wypowiadac w kazdym temacie o ktorym nie masz pojecia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

hehehe :D
co do rozpy to dla mnie jest 1 skuteczna wersja ;)
ale jeżeli już Casket to proponuje gościa na pegazie kolo naprawde karci magów :D
podczas 1 bitwy na DMP samotny Slann pod koniec gry miał 1 czar :D

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Hahaha idealnie z tym cascketem ^^
Prawdę mówiąc miałem taki plan typa na pegazie z cascketem i e shieldem, chyba BSB też by był. Z lancą nawet by coś przy atakował ^^ Wstawiłbym takiego chłopaka, ale jakbym miał pistolierów, czołg i arch lectora.

Z tymi swordsmenami, 10 flagellantów i archerami + ewentualna kontra z knightów myślę, że z turbo-burbo-kombi-ofensami będzie mi troszkę łatwiej.

Magowie mogą siedzieć (raczej 2, ale zależy z czym będę grał) w tej 6 KO odpornej na panikę, oni nie koniecznie są do walki ^^

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

na pegazie niestety bsb być nie może ;)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Szkoda ;/ No to bez BSB, w sumie może i lepiej, nie będzie tak bezczelnie celem wszystkiego co strzela ^^ Pokombinuję coś z Arch Lectorem i czołgiem, bardziej ofensywnego.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Here it comes :(
Naprawdę zmień mieczników na milicję :)

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

No dlaczego? Mam nimi save'a a 5 pts mi nic nie da.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Razem to już będzie 10p. :P Coś jeszcze przytniesz i będzie na drugą piątkę łuczników. No Leszku... Ty nie przytniesz? :>

Awatar użytkownika
Kotlet
Wodzirej
Posty: 763
Lokalizacja: Nemezis P.P.S.

Post autor: Kotlet »

A jak skaweny zostaly bez czarow, bo koniokrad im wszystkie ukradl? Pegazista jest smiechowy. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Kotlet pisze:A jak skaweny zostaly bez czarow, bo koniokrad im wszystkie ukradl? Pegazista jest smiechowy. :)
ze szczurami akurat tak super nie było ale elektryków wyłączył :D

ODPOWIEDZ