Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Grolshek »

Tylko champion.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

zdają, ale wiesz ze z hełmu tylko champion ma ASF?

Awatar użytkownika
Archiwista85
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki

Post autor: Archiwista85 »

Wiem. No skoro czempion nie zsda to cały unit nie zda. Ale myślałem, że może frenzy dając immune to psychology znosi stupidity.
Dzieki za odpowiedzi!

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

chyba w 5edyciii ITP znosiło głupotę

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

RAFIX pisze:chyba w 5edyciii ITP znosiło głupotę
Właściwie w 6ed. ITP dawało odporność na wszystkie rodzaje psychologii - po przez panikę strach, terror, aż do szału, nienawiści, głupoty i upartości. No i to było prawdziwe ITP... Właściwie to wiele z zasad z 6ed. wydawało się bardziej logicznych i lepiej wyglądających na polu bitwy niż to co jest teraz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

On kąt gram Woch zawsze bije pierwszy .
Może są drodzy ale biorą na klate każdą ciężką kawalerie i daje sie im wygrać niekiedy

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Życzę szczęścia z BK wampirów...

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Witam!
Mam pytanie: czy bohaterów/lordów chaosu na zwykłych demonic mountach można ustawiać na podstawkach 25x50 czy trzeba 50x50?

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Zdaje się że 50x50 trzeba. Tak jak jaggernauta:)

Luk
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Luk »

Więc kilka pytań co do Valkii,

1.) Czy może dołączać się do oddziałów? Normalni demon prince nie, ponieważ mają zasadę scion of chaos. Valkia tej zasady jednak NIE ma.

2.) Daje możliwość przerzucania rzutu na oko bogów, jednak tylko sobie czy wszystkim oddziałom?

3.) Jak działa przedmiot Black Tongue/ Czarna mowa . Można zamienić nieudany rzut na czar na miscast a mag dostaje 1 punkt obrażeń. I teraz pytanko czy mag dostaje miscasta i losuje co sie z nim dzieje itd. jak w normalnym przypadku + na koniec jeden punkt obrażeń. Czy jako miscast jest traktowany ten 1 pkt obrażeń po prostu.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

1. Nie jest demon princem, wchodzi do oddziałów normalnie.
2. Wszystkie rzuty
3. Jak przeciwnikowi nie wyjdzie czar (rzuci za mało) to posiadacz Black Tonguea dostaje ranę, a mag, który rzucił czar dostaje miscasta.
Przykład
Mag Imperium rzuca Fireballa na dwóch kostkach. Rzuca 2x2 wiec 4. Casting Value to 5, więc czar się nie udał. Mag chaosu używa Black Tonguea, traci rane, a Imperialny mag zamiast zwyklego nieudanego czaru ma miscasta i rzuca na tabelce.
Release the Przemcio!

Luk
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Luk »

A na jakiej ona jest podstawce jeszcze? ( Valkia)

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

40/40mm
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Rainhold pisze:40/40mm

A nie przypadkiem 25 na 25?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Luk
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Luk »

Też właśnie nad tym dumam :-)

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Mi się wydaję, że to księżna demonów (demon prince).
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Rainhold pisze:Mi się wydaję, że to księżna demonów (demon prince).
Jaka Księżna demonów, o czym ty rozmawiasz w ogóle? Ona ma staty Chaos Lorda przecież, ale większą o 1 inicjatywę oraz WS. Jak by była demonem, to prawdopodobnie miałaby Warda na 5+, prawda? Podejrzewam, że zasada Scion of Chaos by się pojawiła. Nie mówiąc już o Stubbornie. Ani o zwyczajowym dla Deamon Princów Terrorze. Zapis Unit Strength 3 mógłby również się pojawić. No i ostatnia sprawa, Valkia ma pancerz i broń i tarczę, a z tego co widzę w naszym booku, demon prince nie ma dostępu do takich "technologii".


Ja rozumiem, że można nie pomyśleć i samemu nie wiedzieć, ale udzielać odpowiedzi jakby się było pewnym (Twoje " 40/40") kompletnie nie wiedząc o co chodzi to już przesada.

Na pewno Valkia wchodzi do oddziałów, nie jest Monsterem w żadnym aspekcie, a podstawka to już inna sprawa, powinna mieć 25/25 dopóki nie zostanie wydany model, bo to piechota.
Obrazek

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 153

Post autor: PIOTROSLAV »

To chyba też nie jest do końca jednoznaczne, bo Sigisvald jest na 20x20
tomekjar pisze:
Na pewno Valkia wchodzi do oddziałów, nie jest Monsterem w żadnym aspekcie, a podstawka to już inna sprawa, powinna mieć 25/25 dopóki nie zostanie wydany model, bo to piechota.
Tylko ona ma Fly, wiec nie wchodzi

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

wchodzi do oddziału tak jak herald tęczy w demonach, a sigivald jest na 25x25

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Po przeczytaniu opisu tej bohaterki w mojęj wyobraźni widziałem demona...
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

ODPOWIEDZ