Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Rainhold pisze:Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Po przeczytaniu opisu tej bohaterki w mojęj wyobraźni widziałem demona...
Ja też... Ale niestety dziewczyne już mam :cry:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a jak to jest sie kiedys zastanawialem i nie znalazlem rzadnego FAQ na ten temat:

bloodcurdling roar: mozemy wybrac jednostke w 12'' nawet jesli jestesmy w hth lub po marszu ale wystarczy, ze ja widzimy? czy tez musimy traktowac to jak normalne strzelanie.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

jak strzelanie patrz uściślenia, ale mogę się mylić

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

napisali, ze nie moge robic s&s, nic o innych motywach :(

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

musisz widzieć cel.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

generalnie strzelasz w shootingu, wiec na chłopski rozum jak walczysz to nie strzelasz ajak strzelasz to musisz widzieć do czego to nie szyszki :wink:

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Bloodcurdling roar - 20pkt.
During his shooting phase, the character may choose
an unengaged unit in his line of sight. If the unit is within 12 inches,
that unit takes 2D6 S1 hits (no armour saves are allowed).
Hmm już w samym opisie giftu chyba sprawa jest wyjaśniona...
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

tak, ale jest jeszcze jedna kwestia oczym gajowy pisze czy z CC mozna wrogowi przyłożyć rykiem

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Chyba wystarczy jak ją widzisz i musi być "unengaged". W uściśleniach jest zakaz S&S. Z kolei w FAQ GW jest info, że należy traktować atak jako shooting z ewentualnymi wyjątkami (nie ma słowa o S&S, no ale shooting...). Przyznam, że sam nie jestem pewien i stąd moja pytanie, czy bohater na steed of slaanesh z Blood Curdling Roarem widzi na 360 stopni odnośnie używania go? FAQ mówiłoby tak, ale skoro S&S jest zakazany, to?
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

jak jesteś na sprężynie to jesteś fastem a fasty widzą do strzału 360

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Chyba była o tym mowa gdzieś w Kwestii Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi...

Nie pamiętam czy dobrze piszę, bo z pamięci, ale jeśli bohater w walczącej jednostce stoi tak, że widzi inną jednostkę (zwykle w takim przypadku bohater stoi na rogu jednostki, bo inaczej widzi tylko jednostkę z którą walczy), to może użyć Bloodcurdling Roar na tamtej jednostce.

Ale nie jestem pewien, bo jak napisałem, z pamięci wyciągam. Wiem, tylko, że właśnie coś w tym stylu było w Kwestii Zasad...
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

A w walce wręcz steed 360? Zakładając, że można strzelać w CC.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

zasada fasta widzenia 360 stopni odnosi się tylko do strzelania wiec chyba w walce nie działa ta umiejętność i chyba nic z CC nie może strzelać, kiedyś jeszcze pistolety strzelały w CC ale w 7edycii już nie strzelają

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a jak jestem na LT to spokojnie widze ponad oddzialami, kwestia tego czy bedac w cc mnoge uzyc tej zdolnosci, po za tym bardziej mi zalezy na strzelaniu po marszu.

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

RAFIX pisze:zasada fasta widzenia 360 stopni odnosi się tylko do strzelania wiec chyba w walce nie działa ta umiejętność i chyba nic z CC nie może strzelać, kiedyś jeszcze pistolety strzelały w CC ale w 7edycii już nie strzelają
Z chęcią bym traktował to jak shooting (FAQ), tylko co z S&S - chyba poszukam tej dyskusji, bo troszkę niejasne są te zasady.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Strzelać krzykiem z walki nie można na 100%.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

ale ja chce po marszu, olewka na hth

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

po marszu tez nie można z wyjątkiem lataczy i fastów chyba :roll:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem... Przez wszystkie rozpiski roar był na lataczach... dysk lub smoczyca...

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Się już o to pytałem i wyszło że można krzyczeć po marszu. Z hth widzisz tylko do hth jeśli mnie pamięć nie myli, więc w walce krzyczeć nie można, bo widzimy tylko walczących. A krzyk jak dlamnie nie jest strzałem, bo nie wynika to z opisu użycia (stream of coruption i death's head mają napisane że są shooting, jeden breath drugi throwing wapon)

ODPOWIEDZ