najgorsi wrogowie
Moderator: misha
Re: najgorsi wrogowie
Kolejna bezsensowana bitwa w starym świecie, kto dopuścił demony do ligi WBF, wszystkie demony masakurują bitwa za bitwą dzisiaj rozwalili jakiegoś starego wyjadacz 20/0. Demony biją każdą armię, ale PG wampira słabo przy nich wypadają.
Co do wrogów VC, TK są prawie groźni wiecie c robi kaskiet z zombimi które stają test 2k6+2 na bazowej liderce(o ile się nie mylę nie bierz się liderki od dowódców), tak samo skorpiony polujące na wampiry. Mumia to jeden z niewielu bohaterów który ilością ran i wytrzymałością wytrzyma pierwszą turę walka z wampirem(a ten potem ginie, a wampir obrywa od klątwy).
Co do wrogów VC, TK są prawie groźni wiecie c robi kaskiet z zombimi które stają test 2k6+2 na bazowej liderce(o ile się nie mylę nie bierz się liderki od dowódców), tak samo skorpiony polujące na wampiry. Mumia to jeden z niewielu bohaterów który ilością ran i wytrzymałością wytrzyma pierwszą turę walka z wampirem(a ten potem ginie, a wampir obrywa od klątwy).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
biorąc pod uwagę, że z tego co przeglądałem rozpiski i rozmowy na forum TombKings to casket jest raczej mało używalny są lepsze zabawki
Poza tym zombii można stracić od szarży niemal wszystkiego co wbije 10 woundów i ma sztandar
Poza tym zombii można stracić od szarży niemal wszystkiego co wbije 10 woundów i ma sztandar
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
i cisza nastała nad pobojowskiem ależ dzisiaj rozgniotłem DE 19:1 dla mnie
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
błagam o pomoc bo niedługo będę walczył ważny pojedynek z HE jakie na nich strategie byłbym wdzięczny
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
generalnie u mnie sprawdza się lord z domeną niebios kometa jak wejdzie między bolce i łuki to jest fajnie jak k6 s4 bez as wejdzie w dragonów jest bardzo fajnie ale to tylko teoria w praktyce rzadko wychodzi chyba że masz mega szczęście albo piłowane kości heven się opłaca jakieś psy i baty ( jak najwięcej ) do szybkiego ataku na bolce i łuki . reszta standard
Ja zawsze myślałem, ze najgorszymi przeciwnikami są właśnie DoCH, WoCh i HE - czyli armie z pierdolnięciem w cc, odpornością na strach i masą magicznych ataków.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Zgadza się tyle ,ze HE nie są aż tak problematyczne.Za to DE i lizaki juz bardziej.
EDIT: Taka ciekawostka.Moze sie to śmieszne wydawać ,ale VC nie maja tak lajtownie z ogrami
EDIT: Taka ciekawostka.Moze sie to śmieszne wydawać ,ale VC nie maja tak lajtownie z ogrami
Ostatnio zmieniony 9 gru 2009, o 00:00 przez Gregor, łącznie zmieniany 1 raz.
no to ja cię pocieszę że HE nie jest przegięte i nie mają dużo magicznych ataków
jak grasz z erratą to nie powinno być za wielkich problemów
ale jak nie to jak trafisz na Arcy z BoH i 3 magów w tym caddy'ego to lepiej zacznij kombinować bo choć ma mało jednostek to jak przypierdoli czarami to jesteś przegrany
jak arcy weźmie Heaven albo Light to proponuję chować lorda gdzie się da bo jak ci go wykończy... z resztą wiesz co się wtedy dzieje z armią umarłych jak generał spala się od błyskawic
powodzenia życzę
HE oczywiście
jak grasz z erratą to nie powinno być za wielkich problemów
ale jak nie to jak trafisz na Arcy z BoH i 3 magów w tym caddy'ego to lepiej zacznij kombinować bo choć ma mało jednostek to jak przypierdoli czarami to jesteś przegrany
jak arcy weźmie Heaven albo Light to proponuję chować lorda gdzie się da bo jak ci go wykończy... z resztą wiesz co się wtedy dzieje z armią umarłych jak generał spala się od błyskawic
powodzenia życzę
HE oczywiście
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
PS. ja ile razy grałem z VC to nie wychodzili na +
tylko raz miałem 9:11 dla przeciwnika
i jedna była taka bitwa gdzie w 1 turze (2) uciąłem wam Lorda wraz ze smokiem i oddział Blood Knightów (5) z FCG, Keep'em i czymś tam jeszcze i to bynajminiej nie przez błąd przeciwnika
tylko raz miałem 9:11 dla przeciwnika
i jedna była taka bitwa gdzie w 1 turze (2) uciąłem wam Lorda wraz ze smokiem i oddział Blood Knightów (5) z FCG, Keep'em i czymś tam jeszcze i to bynajminiej nie przez błąd przeciwnika
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Koziorożec
- Wałkarz
- Posty: 72
IMO zdecydowanie Demony.
The Blue Scribes of Tzheentch i powodzenia życzę w korzystaniu z magii (zwłaszcza inwokacji)
Mega przykre te 81 punktów jest dla umrzyków, a bez wskrzeszania unity sobie nie poradzą z demonami z wardem na 5+, no a jak się zacznie wskrzeszać i napompuje demonom PD, to w fazie magii przeciwnika nasza armia zmieni stan skupienia, na bardziej sypki.
The Blue Scribes of Tzheentch i powodzenia życzę w korzystaniu z magii (zwłaszcza inwokacji)
Mega przykre te 81 punktów jest dla umrzyków, a bez wskrzeszania unity sobie nie poradzą z demonami z wardem na 5+, no a jak się zacznie wskrzeszać i napompuje demonom PD, to w fazie magii przeciwnika nasza armia zmieni stan skupienia, na bardziej sypki.
Dlatego nikt przy zdrowych zmysłach nie umawia się na gry z użyciem special characterów.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
To co powiecie na Teclisa?
o walce kawalerią można tylko pomarzyć
6 czarów z wybranej domeny
4 + 2d3 +2 kostek mocy
IF na każdym dublecie poza 1,1...
2+2+d3 kostek rozproszenia
zwój rozproszenia który powoduje że zapominasz czar
odporność na miscasta
jak do tego dojdzie caddy to +1 DD + 2Dps to pomarzyć o czarach można a to tylko ~600 pts razem z caddym
o walce kawalerią można tylko pomarzyć
6 czarów z wybranej domeny
4 + 2d3 +2 kostek mocy
IF na każdym dublecie poza 1,1...
2+2+d3 kostek rozproszenia
zwój rozproszenia który powoduje że zapominasz czar
odporność na miscasta
jak do tego dojdzie caddy to +1 DD + 2Dps to pomarzyć o czarach można a to tylko ~600 pts razem z caddym
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Koziorożec
- Wałkarz
- Posty: 72
Też jest twardy, ale wolę walczyć z nim za 600p, niż z małym latającym gnojkiem za 81p, który ssie kości z każdego mojego czaru i sam ciska losowymi czarami za free.
Ale pomijając specjalnych bohaterów, to nadal uważam, że Doch jest największym wrzodem na tyłku truposzy.
Mobilność, ilość ataków, ward na wszystkim, immune na psyche i przełamanie, magia zdolna anihilować całe oddziały razem z bohaterami, a jak nie na magia to blodzio z obsidian armour i ubij drania ... oj ciężko, ciężko...
Ale pomijając specjalnych bohaterów, to nadal uważam, że Doch jest największym wrzodem na tyłku truposzy.
Mobilność, ilość ataków, ward na wszystkim, immune na psyche i przełamanie, magia zdolna anihilować całe oddziały razem z bohaterami, a jak nie na magia to blodzio z obsidian armour i ubij drania ... oj ciężko, ciężko...
ale się da
ja za jakiś czas może zacznę zbierać VC ze względu na to że ta armia obok DoCh zawsze był dla mnie wyzwaniem a mają więcej ładnych modeli innych firm
jak dla mnie to VC są jedną z 3 najlepszych armii
DoCh
HE
VC
może nie w takiej kolejności ale doCh na pewno na pierwszym aczkolwiek kilka razy dostali ode mnie w dupę
ja za jakiś czas może zacznę zbierać VC ze względu na to że ta armia obok DoCh zawsze był dla mnie wyzwaniem a mają więcej ładnych modeli innych firm
jak dla mnie to VC są jedną z 3 najlepszych armii
DoCh
HE
VC
może nie w takiej kolejności ale doCh na pewno na pierwszym aczkolwiek kilka razy dostali ode mnie w dupę
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
dzisiaj rozwaliłem lizaki 20:0 całe szczęście że nie wylosował komety kasandory
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]