Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Grolshek »

Dla ciebie może i nie ale dla GW wszystko w fazie strzału jest strzałem... Łącznie z krzykiem Banshee, Kowadłem i Roarem mortali...

Luk
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Luk »

Jak porusza się warshrine? Jak rydwan czy jak piechota?

Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

jak monster? :P

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Nie przypominam sobie żeby golden eye of tzeentch działał na banshee czy na kowadło, bo nie są pociskami. Są tylko w fazie strzelania. Tak samo powinien działać roar, oprócz jednego niejasnego faq'a wszystko wskazuje na to że nie jest to pocisk, a jeśli nie pocisk to można tego użyć po marszu.

Kuman powiedział na ostatnim turnieju o jakiejś erracie do chaosu, ktoś wie gdzie to można znaleźć? Szukałem na stronie GW i nie znalazłem:/

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Q. Can you use Bloodcurling Roar, Stream of
Corruption and throw the Death's Head in the
same Shooting Phase?
A. No, as they all are treated as shooting
attacks (except where otherwise specified).

Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

michus pisze:Nie przypominam sobie żeby golden eye of tzeentch działał na banshee czy na kowadło, bo nie są pociskami. Są tylko w fazie strzelania.
a mi sie wydaje ze gdzies widzialem wypowiedz ktorej autorem byl chyba Shino i powolujac sie na jakiegos tam faq'a pisal ze kazdy atak w fazie strzelania to sa pociski... z tym ze nie jestem na 100% pewny i nie jestem w stanie tego znalesc :?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »


Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

no i wyszlo na to ze jestem leniem albo mam bana na "szukaj" :roll:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Oj tam oj tam...

Luk
Wałkarz
Posty: 95

Post autor: Luk »

Dobrze nie sprecyzowałem. Na jaką odległość porusza się warshrine normalnie/w trakcie marszu/ w trakcie szarży?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

4/8/8 pivoty darmowe

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

Luk pisze:Dobrze nie sprecyzowałem. Na jaką odległość porusza się warshrine normalnie/w trakcie marszu/ w trakcie szarży?
można wstawić to np. do regimentu :) ?

Grolshek pisze:
Ramzeseba pisze:A powiedzcie mi z tym magiem na chaos steed na pewno nie jest to już light cava z maruderami??
Dużo ciężej się porusza bez tego...
Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
Na stronie 72 nie ma tego(mam podręcznik skulpasowy)
I teraz mam takie pytanie.
Czy jeśli wstawie maga na koniu do konnych marud , to dalej są fastem ,z tym że jada na maksymalny zasięg maga(14nie 16)?
I czy jeśli jest tak to czy można dać,np.5 herosów na koniach , i wstawić ich w piątke marudersów?(potężny fast z +1 do SCC, a może i sztandarowy jeszcze:) )
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Poprawka. Podręcznik skullpassowy strona 70, dział "Postacie".
Tak.
Tak.

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Wiewior-lbn pisze:...

I czy jeśli jest tak to czy można dać,np.5 herosów na koniach , i wstawić ich w piątke marudersów?(potężny fast z +1 do SCC, a może i sztandarowy jeszcze:) )
Więc tak:
Owszem, możesz tak zrobić, ale +1 za szeregi nie dostaniesz, albowiem jest to fast, prawda? Sztandar również nie zadziała, albowiem będzie jechał w tylnym szeregu, a wtedy nie działa...

Jak już chcesz coś takiego robić, to lepiej zainwestuj w duży oddział psów + jakichś 3 herosów, w tym 2 na mountach z szerokim frontem (jugger lub deamonic Steed). Wtedy masz premię za szeregi i pewny outnumber...
Obrazek

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Mam kilka pytań:

1.czy bohater/lord umieszczony w chosenach otrzymuje bless z warshrine/początkowego rzutu chosenów tak samo jak każdy zwykły wojownik w oddziale
2.czy po wygraniu challenge championem oddziału, zakładając że jest na stole warshrine, cały oddział otrzyma bless rzucany dzięki oku bogów, czy tylko champion?
3.czy dyskowca/smoka można umieścić w oddziale?
4.czy używając "Bicza Buntu" w challenge można sprawiś, żeby wroga postać zaatakowała swój oddział?
5.czy mark nurgla z bohatera przenosi się na oddział bez marka/z innym markiem?
6.jakie cechy (np frenzy, głupota, determinacja,MR itp) przenoszą się z bohatera na oddział
7.jakie cechy (np frenzy, głupota, determinacja,MR itp) przenoszą się z oddziału na bohatera

z góry dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

gerald_tarrant pisze:1.czy bohater/lord umieszczony w chosenach otrzymuje bless z warshrine/początkowego rzutu chosenów tak samo jak każdy zwykły wojownik w oddziale
Otrzymuje bless z warshrine'a, do momentu kiedy opuści oddział. Jak opuszcza oddział to traci efekt warshrine'a. Nie otrzymuje bless'a z początkowego rzutu chosen'ów (chyba, że jest to magic resistance, które będzie na niego działało dopóki siedzi w oddziale).
gerald_tarrant pisze:2.czy po wygraniu challenge championem oddziału, zakładając że jest na stole warshrine, cały oddział otrzyma bless rzucany dzięki oku bogów, czy tylko champion?
Tylko champion.
gerald_tarrant pisze:3.czy dyskowca/smoka można umieścić w oddziale?
Żadne latające jednostki nie mogą być dołączane do oddziałów.
gerald_tarrant pisze:4.czy używając "Bicza Buntu" w challenge można sprawiś, żeby wroga postać zaatakowała swój oddział?
Nie jestem pewien. Wydaje mi się, że nie.
gerald_tarrant pisze:5.czy mark nurgla z bohatera przenosi się na oddział bez marka/z innym markiem?
Nie. Bohater nie korzysta jako tako z tego marku będąc w oddziale bez marku/z innym markiem, chyba, że jest wysnajpowywany przez broń strzelecką, używającą BS'a, albo będąc atakowany w close combat.
gerald_tarrant pisze:6.jakie cechy (np frenzy, głupota, determinacja,MR itp) przenoszą się z bohatera na oddział
Frenzy - nie przenosi się. Bohater jednakowoż, jeśli oddział nie szarżował, a bohater jest w zasięgu szarży, musi szarżować (wybiegając z oddziału) po deklaracji wszystkich "innych" szarż (jednostkami nie podlegającymi zasadzie frenzy). Bohater również powoduje, że jednostka zawsze nie zdaje swych testów na powstrzymanie się od pościgów (również overrunów) i musi ten ruch wykonać.
Głupota - nie przenosi się. Bohater jeśli nie zda swego testu, zmusza oddział do poruszenia się połowy swego ruchu. Taki oddział nie może ruszać się, strzelać w tej turze, a bohater, który nie zdał, jeśli posiada umiejętności czarowania, nie może ich wykorzystać.
Determinacja - nie przenosi się. Oddział używa swego LD dopóki jest ono wyższe niż bohatera. Jeśli w wypadku przegranego combatu LD się obniża i jest niższe niż LD bohatera, oddział używa niezmodyfikowanego LD bohatera do zdania testu złamania. Do testów psychologicznych, oddział używa najwyższej wartości LD, po wszystkich modyfikatorach.
MR - przenosi się. Bohater dopóki siedzi w oddziale, obejmuje działaniem MR cały oddział.
Hatred - nie przenosi się. Bohater powoduje, że jednostka zawsze nie zdaje swych testów na powstrzymanie się od pościgów (również overrunów) i musi ten ruch wykonać.
Immune to Psychology (również Immune to Fear, Immune to Panic itd.) - nie przenosi się. Bohater nie korzysta z tego będąc w oddziale nie podlegającym tym zasadom. Cały unit musi zdawać swoje testy paniki, strachu itd.
Unbreakable (to piszę na wszelki wypadek) - bohater podlegający tej zasadzie, nie może przyłączyć się do jednostki nie posiadającej tej zasady.
gerald_tarrant pisze:7.jakie cechy (np frenzy, głupota, determinacja,MR itp) przenoszą się z oddziału na bohatera
Frenzy - nie przenosi się. Oddział razem z bohaterem, jeśli jest w zasięgu szarży musi po deklaracji wszystkich innych szarż "zwykłymi jednostkami" (nie podlegającymi tej zasadzie), zdeklarować szarżę. Oddział razem z bohaterem nigdy nie zdają testów na powstrzymanie się od pościgów (również overrunów) i musi ten ruch wykonać.
Głupota - nie przenosi się. Jeśli oddział nie zda, to razem z bohaterem porusza się do przodu o połowę swego ruchu. Taki oddział nie może ruszać się, strzelać w tej turze, ale bohater, jeśli posiada umiejętność czarowania, może rzucać czary w magic phase tej tury.
Determinacja - nie przenosi się. Oddział używa najwyższego LD przy rzutach w testach złamania. Jeśli po wszystkich modyfikatorach jest to LD bohatera, to używa LD bohatera. Jeśli LD bohatera spada po modyfikatorach przy teście złamania, poniżej wartości LD oddziału, to przy rzucie na test złamania używa się niemodyfikowalnego LD oddziału. Do testów psychologicznych oddział używa najwyższego LD, po wszystkich modyfikatorach.
MR - przenosi się. Bohater dopóki siedzi w oddziale, otrzymuje MR od oddziału.
Hatred - nie przenosi się. Jednostka razem z bohaterem nigdy nie zdaje testów na powstrzymanie się od pościgów (również overrun) i musi ten ruch wykonać.
Immune to Psychology (również Immune to Fear, Immune to Panic itd.) - przenosi się. Bohater będąc częścią oddziału podlegającego tym zasadom, również staje się odporny na dane efekty psychologiczne.
Unbreakable (to piszę na wszelki wypadek) - Do oddziału Unbreakable, bohater bez tej zasady nie może się dołączyć.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

ad do trojki:
zadne monstery i latajacy bohaterowie nie moga sie przylaczac - wyjatek skink chief na terku do terek

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

czy armia WoCh może wystawić oddział RoR Braganza bresigerów ( nie pamiętam dokładnie nazwy ) jako jednostkę special?
proszę o dokładne uzasadnienie ( najlepiej jakimś uściśleniem lub faq-iem ) oprócz odpowiedzi...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

ja moge dac ci tylko odp. która musi ci wystarczyć
może być jako rare

mam pytania w sprawie warshrine
co daje mark khorna?
czy warshrine ma flanki?
czy można wstawić to w oddział?
czy jest to pojedyńczy model i czy podczas strzelania jest kara -1 do trafiania w niego
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

1) jest jasno w AB
2) ma flanki
3) nie można wstawić do oddziału
4) nie ma US 1 więc nie ma -1 do trafienia
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ