Klub HLOS serdecznie zaprasza na turniej Silesia Wars XII
Data: 5 grudnia 2009 r.
Miejsce:
MDK Giszowiec w Katowicach, przy ulicy Plac pod Lipami 1
Format - 2350 punktów
Wejściówka ok. 5 zł
W cenie zapewniamy kawę, herbatę i chleb ze smalcem
Terminarz
- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-12.40 I Bitwa
- 12.50-15.30 II Bitwa
- 15.40-18.20 III Bitwa
- Rozpiski (w formacie txt, doc, html lub tekstem w mailu) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: addicted@poczta.onet.pl do dnia 3 grudnia 2009
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ROZPISEK W FORMACIE RST!!!
REGULAMIN
Kompozycja armii zgodna z aktualnym Balancing Patch:
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
Obowiązują wszystkie FAQi i erraty GW, obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ (nadrzędne wobec FAQ GW)
Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady! Jeśli gracz zasad nie posiada, wszelkie wątpliwości mogą być rozstrzygnięte na jego niekorzyść.
SCENARIUSZE
1. Upoluj Mikołaja:
przed bitwą wyznaczamy jednego z bohaterów na Mikołaja (nie może to być generał). Bohater może być na piechotę lub na mouncie. Za zabicie Mikołaja dodatkowo 100 pts do wyniku bitwy.
2. Podrzuć bliźniemu prezent:
przed bitwą każdy z graczy wybiera jeden prezent dla przeciwnika: +1A, +1S, +1T. Prezent obowiązuje tylko dla jednego oddziału CORE. Przed bitwą obdarowany wybiera dla którego. Bonus obowiązuje do końca bitwy.
3. Pitched battle.
PUNKTACJA I OCENA MALOWANIA
Malowanie i inne:
Cała armia pomalowana: 3 pts
Pół armii pomalowanej: 1 pts
Zgłoszenie w terminie : 2 pts
Miarki, kostki, wzorniki, armybook : 2 pts
Brak proksów:2 pts
Poprawnie wypełniona karta gracza (imię, nazwisko, armia, ID ze strony ligi) :3 pts
BONUS: jeden bohater z czerwoną czapka lub workiem na prezenty (ucharakteryzowany na Świętego Mikołaja): 1 pts.
Proksy dozwolone w granicach rozsądku (nie gramy pustymi podstawkami, nie wystawiamy armii undeadów mających udawać skaveny)
SILESIA WARS XII 5 grudnia 2009
SILESIA WARS XII 5 grudnia 2009
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
Raczej nie mam co liczyć że bede mógł zagrac moim Eltharionem??? http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... cle&sid=14
(Ma czerwona opaske na oczy - dostałbym pointa* )
(Ma czerwona opaske na oczy - dostałbym pointa* )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
http://www.createforum.com/phpbb/viewto ... forum=hlos
1. Marek "SOLO" Kiełbasa ID 1369 -
2. Łukasz Dudzic ID:1157 -
3. Jankiel-
4. Sergiusz Skorek- WoC
5. Jasif 2301-
6. Rafał Amborski- Bretonnia
7. Łukasz Gładysz- Bretonnia
8. Karol Suchy Pastuszka ID 3282 -HE
9. Grzegorz John ID: 3055- Krasie
10. Tularian - DE
11. Szymon "Cichy" Ciszek ID: 3147 -Demony
12. Darek Mastrowski ID:2712 Tychy TK
13. Michal Ustupski TK
14. Łukasz Kocoń Empire ID:1386 Szybki Szpil
15. Laik
16. Jakub Foo Głogowski imperium
17. Sebastian Wojtyczka 2049
18. Marcin "Big Boss M" Sabo ID 2454 VC
19. Przemysław Kulpiński Empire
20. Konrad "Kocitz" Trojanowski ID 2385 HE
21. Marcin Kocoń ID 2430 DE
22. Fluffy
23. Marcin "Król Goblinów" Salamon, id 1802, Gobliny
24. Maciej Młyński
1. Marek "SOLO" Kiełbasa ID 1369 -
2. Łukasz Dudzic ID:1157 -
3. Jankiel-
4. Sergiusz Skorek- WoC
5. Jasif 2301-
6. Rafał Amborski- Bretonnia
7. Łukasz Gładysz- Bretonnia
8. Karol Suchy Pastuszka ID 3282 -HE
9. Grzegorz John ID: 3055- Krasie
10. Tularian - DE
11. Szymon "Cichy" Ciszek ID: 3147 -Demony
12. Darek Mastrowski ID:2712 Tychy TK
13. Michal Ustupski TK
14. Łukasz Kocoń Empire ID:1386 Szybki Szpil
15. Laik
16. Jakub Foo Głogowski imperium
17. Sebastian Wojtyczka 2049
18. Marcin "Big Boss M" Sabo ID 2454 VC
19. Przemysław Kulpiński Empire
20. Konrad "Kocitz" Trojanowski ID 2385 HE
21. Marcin Kocoń ID 2430 DE
22. Fluffy
23. Marcin "Król Goblinów" Salamon, id 1802, Gobliny
24. Maciej Młyński
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
uaktualnienie:
1. Marek "SOLO" Kiełbasa ID 1369 -
2. Łukasz Dudzic ID:1157 -
3. Jankiel-
4. Sergiusz Skorek- WoC
5. Jasif 2301-
6. Rafał Amborski- Bretonnia
7. Łukasz Gładysz- Bretonnia
8. Karol Suchy Pastuszka ID 3282 -HE
9. Grzegorz John ID: 3055- Krasie
10. Tularian - DE
11. Szymon "Cichy" Ciszek ID: 3147 -Demony
12. Darek Mastrowski ID:2712 Tychy TK
13. Marcin Ice-T Grzegorzek DE
14. Łukasz Kocoń Empire ID:1386 Szybki Szpil
15. Tomasz "Laik" Gęgotek 2952 WE
16. Jakub Foo Głogowski imperium
17. Sebastian Wojtyczka 2049
18. Marcin "Big Boss M" Sabo ID 2454 VC
19. Przemysław Kulpiński Empire
20. Konrad "Kocitz" Trojanowski ID 2385 HE
21. Marcin Kocoń ID 2430 DE
22. Fluffy
23. Marcin "Król Goblinów" Salamon, id 1802, Gobliny
24. Butan
25. Darek ''Myter'' Dmytryszyn ID 2931
26. Piotr "Pepe" Ledwoń ID1489
27. Paweł Kos WOCh ID: 3328
28. Paweł Ziemianin (ZIEMNIAK) Imperium ID 3245
29. Szymon Rąpała Kraków id 1758
30. Maciej "Młynek" Młyński DE ID 2894
31. Cosmo
Miejsca wciąż są
1. Marek "SOLO" Kiełbasa ID 1369 -
2. Łukasz Dudzic ID:1157 -
3. Jankiel-
4. Sergiusz Skorek- WoC
5. Jasif 2301-
6. Rafał Amborski- Bretonnia
7. Łukasz Gładysz- Bretonnia
8. Karol Suchy Pastuszka ID 3282 -HE
9. Grzegorz John ID: 3055- Krasie
10. Tularian - DE
11. Szymon "Cichy" Ciszek ID: 3147 -Demony
12. Darek Mastrowski ID:2712 Tychy TK
13. Marcin Ice-T Grzegorzek DE
14. Łukasz Kocoń Empire ID:1386 Szybki Szpil
15. Tomasz "Laik" Gęgotek 2952 WE
16. Jakub Foo Głogowski imperium
17. Sebastian Wojtyczka 2049
18. Marcin "Big Boss M" Sabo ID 2454 VC
19. Przemysław Kulpiński Empire
20. Konrad "Kocitz" Trojanowski ID 2385 HE
21. Marcin Kocoń ID 2430 DE
22. Fluffy
23. Marcin "Król Goblinów" Salamon, id 1802, Gobliny
24. Butan
25. Darek ''Myter'' Dmytryszyn ID 2931
26. Piotr "Pepe" Ledwoń ID1489
27. Paweł Kos WOCh ID: 3328
28. Paweł Ziemianin (ZIEMNIAK) Imperium ID 3245
29. Szymon Rąpała Kraków id 1758
30. Maciej "Młynek" Młyński DE ID 2894
31. Cosmo
Miejsca wciąż są
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
to bylo ktorestam SW na ktorych bylem.
wiec superlatw na temat miejscowki sobie daruje. W zasadzie nie mam zastrzezen. Jak czas pozwoli to na kolejnym tez sie pojawie.
BTW, IMO lepszy jest format 2000.
1)armie slabsze w zasadzie wpakuja do rozp to co trzeba.
2)armie mocniejsze musza wbrac: duzo w charakterach czy duzo w armii.
kiedys modna byla teoria ze 2250-> 2000 standardu i 250 na bajery. tyle ze nie kazdy ma te bajery w 7 ed wiec teoria tez do doopy.
Rozpa:
w piatek otwarlem walizke a tam powialo pustkami....sie okazalo ze znaczna czesc armii jest niewolona przez malarza. wprowadzono wiec kilka kosmetycznych zmian.
generalnie-mag 4lvl,2lvl,3x kowboj.
2xmale erranty,1xduze realmy,3x bowmen,fast, pegazy,trebek,grale.
1) VC Big Boss
VC to w moim mniemaniu najgorsz paring dla armii ktora niekoniecznie dobrze sprawuje sie w 2 turze HtH Evil or Very Mad
czarodziejki pokazywaly klase (2x popychaczka + 1 unieruchomienie)
Pomysl na bitwe prawie ze standardowy-> jak przeciwnik jest trepem to zalatwimy klocek z lordem. Przeciwnik popelnil kilka bledow ktore skrupulatnie wkorzystalem...ale z wyjatkiem 2-3 tury niewiele wiecej prezentow chcial dac. Crying or Very sad
" i tylko BSB bedzie mi brak" -> 1 krzykniecie banshee i 4W. nawet mi sie nie chcialo blessinga na to uzywac. pewnie bycie mikolajem jest pechowe.
13:7
2) Krol Goblinow.
z 4 chukkami i doom diverem podobno zawsze gra sie trudno. do tego calkiem przyzwoita magia i banner dajacy przerzut panik w 12" i wsparcie irongutow.
w swojej pierwszej turze na stole nie zauwazylem pegazow, 6 errantow, 10 bowmenow. przynajmniej przeciwnik okupil to miscastem.
trebek sie zaciol ale zalatwilem fasta+zlapalem hoppersow+rozbrojenie pierwszej bomby fanatykowej.
potem 6 errantow nie dala rady 5 pajonkow, bsb zauwazyl lecacego goblina...pewnie sie zagapil na efektowne seppuku goblinskiego szamana (drugi miscast bywa zabojczy)
po rozbrojeniu kolejnych fanatkowych bombek przez kowbojow jakos poszlo.
spory blad przeciwnika w ost turze dal mi z 1-2 duze punkty.
17:3 (przy komfortowej grze...w koncu zielona milosc nie rdzewieje i armia czeka na lepsze czasy po przyzwoitym wystepie z miejscowej lidze)
3)WE ,nie pamietam ksywy ale koszulke Ósmej Bili juz tak Wink
cos w rodzaju dobiegu do plutonu egzekucjnego w postaci 40 lucznikow,2 dzial,hoda,5 strzal z nobla z noAS i upierdliwymi fastami.
standardowo pokazalo sie male ogranie z mojej strony-spory blad w rozstawieniu.
stosunkowo slaba magia (beznadziejne czary na malym czarodzieju). wylapac to ciałatajstwo praktcznie nie sposob (jedna nadzieja w grubym bledzie przeciwnika/ popchaczce)
co ja wlapalem/rozstrzelalem to moje. co przeciwnik rozstrzelal to jego.
8:12. sadze ze przy lepszym rozstawieniu i braku patelni na stole (jedna bitwa w ktorej tereny praktycznie nic nie zaslanialy) moznaby sie pokusic o 10-12pktow. wiec nie mam powodow do narzekan.
Wnioski:
-dzieki za gre przeciwnikom. nie przypominam sobie zadnej ognistej sytuacji. kilka spornych odleglosci (w grze z Goblinem) udalo sie rozwiazac na 4+. takze gry w milej atmosferze. oby takich wiecej.
-patelniom mowimy nie. domki na srodku stolu+ zaorane pola w okolicy uwazam za tendencyjne.
-na temat formatu juz troche marudzilem (bol znany z punktu widzenia zielonych)
Looser of the game
-BSB (raz nawet o maly wlos a dozylby do 4 tury), pewnie zemsta...wlasciwy bsb zostal w pudelku w szafie
-pegazy (po zmienie zasad strzelania do nich juz staly sie przecietna jednostka)...moze ciecia kadrowe czegos ich naucza. Rolling Eyes
Hero of the game
-Prophetess...tanczaca z bestyjami. lepsza opcja od diuka (ew.popychaczka zmienia podejscie przeciwnika)
-idea kowbojow.
-grail knights (magiczne ataki na oddzialach...szarza na wraithy...wzruszylem sie)
wiec superlatw na temat miejscowki sobie daruje. W zasadzie nie mam zastrzezen. Jak czas pozwoli to na kolejnym tez sie pojawie.
BTW, IMO lepszy jest format 2000.
1)armie slabsze w zasadzie wpakuja do rozp to co trzeba.
2)armie mocniejsze musza wbrac: duzo w charakterach czy duzo w armii.
kiedys modna byla teoria ze 2250-> 2000 standardu i 250 na bajery. tyle ze nie kazdy ma te bajery w 7 ed wiec teoria tez do doopy.
Rozpa:
w piatek otwarlem walizke a tam powialo pustkami....sie okazalo ze znaczna czesc armii jest niewolona przez malarza. wprowadzono wiec kilka kosmetycznych zmian.
generalnie-mag 4lvl,2lvl,3x kowboj.
2xmale erranty,1xduze realmy,3x bowmen,fast, pegazy,trebek,grale.
1) VC Big Boss
VC to w moim mniemaniu najgorsz paring dla armii ktora niekoniecznie dobrze sprawuje sie w 2 turze HtH Evil or Very Mad
czarodziejki pokazywaly klase (2x popychaczka + 1 unieruchomienie)
Pomysl na bitwe prawie ze standardowy-> jak przeciwnik jest trepem to zalatwimy klocek z lordem. Przeciwnik popelnil kilka bledow ktore skrupulatnie wkorzystalem...ale z wyjatkiem 2-3 tury niewiele wiecej prezentow chcial dac. Crying or Very sad
" i tylko BSB bedzie mi brak" -> 1 krzykniecie banshee i 4W. nawet mi sie nie chcialo blessinga na to uzywac. pewnie bycie mikolajem jest pechowe.
13:7
2) Krol Goblinow.
z 4 chukkami i doom diverem podobno zawsze gra sie trudno. do tego calkiem przyzwoita magia i banner dajacy przerzut panik w 12" i wsparcie irongutow.
w swojej pierwszej turze na stole nie zauwazylem pegazow, 6 errantow, 10 bowmenow. przynajmniej przeciwnik okupil to miscastem.
trebek sie zaciol ale zalatwilem fasta+zlapalem hoppersow+rozbrojenie pierwszej bomby fanatykowej.
potem 6 errantow nie dala rady 5 pajonkow, bsb zauwazyl lecacego goblina...pewnie sie zagapil na efektowne seppuku goblinskiego szamana (drugi miscast bywa zabojczy)
po rozbrojeniu kolejnych fanatkowych bombek przez kowbojow jakos poszlo.
spory blad przeciwnika w ost turze dal mi z 1-2 duze punkty.
17:3 (przy komfortowej grze...w koncu zielona milosc nie rdzewieje i armia czeka na lepsze czasy po przyzwoitym wystepie z miejscowej lidze)
3)WE ,nie pamietam ksywy ale koszulke Ósmej Bili juz tak Wink
cos w rodzaju dobiegu do plutonu egzekucjnego w postaci 40 lucznikow,2 dzial,hoda,5 strzal z nobla z noAS i upierdliwymi fastami.
standardowo pokazalo sie male ogranie z mojej strony-spory blad w rozstawieniu.
stosunkowo slaba magia (beznadziejne czary na malym czarodzieju). wylapac to ciałatajstwo praktcznie nie sposob (jedna nadzieja w grubym bledzie przeciwnika/ popchaczce)
co ja wlapalem/rozstrzelalem to moje. co przeciwnik rozstrzelal to jego.
8:12. sadze ze przy lepszym rozstawieniu i braku patelni na stole (jedna bitwa w ktorej tereny praktycznie nic nie zaslanialy) moznaby sie pokusic o 10-12pktow. wiec nie mam powodow do narzekan.
Wnioski:
-dzieki za gre przeciwnikom. nie przypominam sobie zadnej ognistej sytuacji. kilka spornych odleglosci (w grze z Goblinem) udalo sie rozwiazac na 4+. takze gry w milej atmosferze. oby takich wiecej.
-patelniom mowimy nie. domki na srodku stolu+ zaorane pola w okolicy uwazam za tendencyjne.
-na temat formatu juz troche marudzilem (bol znany z punktu widzenia zielonych)
Looser of the game
-BSB (raz nawet o maly wlos a dozylby do 4 tury), pewnie zemsta...wlasciwy bsb zostal w pudelku w szafie
-pegazy (po zmienie zasad strzelania do nich juz staly sie przecietna jednostka)...moze ciecia kadrowe czegos ich naucza. Rolling Eyes
Hero of the game
-Prophetess...tanczaca z bestyjami. lepsza opcja od diuka (ew.popychaczka zmienia podejscie przeciwnika)
-idea kowbojow.
-grail knights (magiczne ataki na oddzialach...szarza na wraithy...wzruszylem sie)
Wyniki
1. Przemek Kulpiński
2. Solo
3. Laik
4. Quas
5. Ziemniak
6. Sergiusz
7. Młynek
8. Łukasz Kocoń
9. Tularian
10. Cosmo
11. Kocitz
12. Marcin Kocoń
13. Darek Mastrowski
14. Sebastian Wojtyczka
15. Myter
16. Marcin Sabo
17. Butan
18. Grzegorz John
19. Jankiel
20. Jasif
21. Paweł Kos
22. Marcin Salamon
23. Cichy
24. Pixel
25. Ice T
26. Rafał Amborski
27. Jakub Głogowski
1. Przemek Kulpiński
2. Solo
3. Laik
4. Quas
5. Ziemniak
6. Sergiusz
7. Młynek
8. Łukasz Kocoń
9. Tularian
10. Cosmo
11. Kocitz
12. Marcin Kocoń
13. Darek Mastrowski
14. Sebastian Wojtyczka
15. Myter
16. Marcin Sabo
17. Butan
18. Grzegorz John
19. Jankiel
20. Jasif
21. Paweł Kos
22. Marcin Salamon
23. Cichy
24. Pixel
25. Ice T
26. Rafał Amborski
27. Jakub Głogowski
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.