LoC 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mufasa
Plewa
Posty: 8

LoC 2250

Post autor: mufasa »

1 Lord of Change @ 630 Pts
General; Magic Level 4
Master of Sorcery [25]
Tzeentch's Will [70]

5 Chaos Furies @ 60 Pts

5 Chaos Furies @ 60 Pts

5 Chaos Furies @ 60 Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
Magic Level 1

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
Magic Level 1

11 Bloodletters of Khorne @ 150 Pts
Standard; Musician

1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
1 Juggernaut @ [0] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts

5 Flamers of Tzeench @ 175 Pts

3 Fiends of Slaanesh @ 165 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 7

Models in Army: 67

Total Army Cost: 2245

LoC w takim ustawieniu daje mi pewność , że te 630 pkt będą miały szansę się spłacić w większości sytuacji. Jak trafie na krasnale/imperium schowam gdzieś wronę i będę męczył przeciwnika czarami nie wymagającymi LoS. Są fiendy i flamery co bardzo mi się podoba. Reszta jest bardzo zbliżona do standardu. Nie udało mi się wcisnąć 6 flamerów i tylko to mnie aktualnie dręczy.

ODPOWIEDZ