Skavy horda 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
major
Plankton
Posty: 4

Skavy horda 2250

Post autor: major »

Poproszę o ocenę, co zmienić dodać albo zdjąć. Armia ma zachować hordowy charakter i zawierać assassina. Abominacje nie wchodzą w gre, jakoś nie trawię tej jednostki. Armia bazuje na staticach i wjazdach w tyl, bok. Duzo scautów do ubijania strzelaczy, maszyn, magów. Pare mocnych akcentów do nabijania woundów w postaci DF i censer bererów. Swarmy bronią jezzali. Zastanawiam się czy nie wymienić jednego DF na WFT. Przy hordowej armi często trzeba zmusić wroga do szarż, a WFT nakłania do tego nadzwyczaj dobrze.

Unnamed2250 Pts - Skaven Army

1 Warlord @ 190 Pts
General
Shield of Distraction [15] -1A w BTB
Rival Hide Talisman [15] - zmusza wroga do przerzucenia trafionych hitów, one use.
Warplock-Augmented Weapon [45] +1S i !A
Pipes of Piebald [25] - rzut na LD albo fail charge

1 Chieftain @ 102 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Grand Banner of Clan Superiority [30] - jeżeli ma sie wiekszy rank bonus to zamiast +1 daje d3 do CR

1 Warlock Engineer @ 130 Pts
Magic Level 1; Warpmusket
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Assassin @ 155 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Blade of Corruption [35] - +1S 1W=2W, rani siebie na jedynkach

24 Stormvermin @ 285 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Shroud of Dripping Death [30] - w dotyku zadaje hity S3 no save

1 Fangleader @ [10] Pts

1 Weapon Team @ [55] Pts
Doom-Flayer

29 Clanrats @ 210 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Clawleader @ [8] Pts

1 Weapon Team @ [55] Pts
Doom-Flayer

30 Clanrats @ 217 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [70] Pts
Warpfire Thrower

21 Skaven Slaves @ 44 Pts
Musician

21 Skaven Slaves @ 44 Pts
Musician

21 Skaven Slaves @ 44 Pts
Musician

15 Night Runners @ 172 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars

1 Warp-grinder @ [60] Pts

9 Giant Rat Pack @ 35 Pts

1 Packmasters @ [8] Pts
Whip; Light Armour

4 Gutter Runners @ 97 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars

1 Deathrunner @ [12] Pts

2 Rat Swarms @ 50 Pts

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts
Jezzail; Pavise

7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts
Frenzy; Censer

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires

1 Engeneer & crew @ [0] Pts

1 Doomwheel @ 150 Pts

1 Crew (Warlock & Rats) @ [0] Pts

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 202


Total Army Cost: 2247

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

ja bym zamiast śmieci na warlordzie dał bonebreakera i fellblade niby byłby miękki ale miał by kopa i klimat 8)

major
Plankton
Posty: 4

Post autor: major »

Ale przezywalonosć Lorda bardzo by spadła, a potrzebuje jego Ld. Bez tego reszta wraca do domu.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

To możesz spróbować znaleźć punkty, żeby wrzucić go na warlitter, też będzie ciekawy i będzie mieć lepszego save'a.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

OBRÓB ROZPISKE!!!!!!

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jak dla mnie nie masz czym dowalić za bardzo. Koło jest fajne tylko zanim dojedziesz musisz na nie mocno uważać. A cenzerów można fastem zawsze opóźnic sobie o turę lub dwie. Do tego antymagia moim zdaniem za słaba. Zywkłym magicznym pociskiem juz można próbowac wyjmowac waepon teamy. Niby masz warda, a przy flyerach nawet sv ale wystarczy jeden nabity wound i papa.

ODPOWIEDZ