Chaos 1350
Chaos 1350
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
General; Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20]
Power Familiar [25]
Enchanted Shield [15]
Necrotic Phylacteria [10]
1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts
1 Exalted Hero of Khorne @ 260 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Soporific Musk [20]
Sword of Might [20]
1 Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
2x5 Marauder Horsemen of Khorne @ 115 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield
3x5 Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knight of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knight @ 210 Pts
No mark; Chaos Armour; Shield; Barding; Musician
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Dyskotekowiec lata i rzuca te swoje dwa czary na turę, krzyczy i przeszkadza. Nurgle'a i małych skinków się nie boi, bo ma odporności na poison i magię nurgle'a. Reszta chyba mu nie zaszkodzi jak ma Sv 1+ (no jest metal, ale lizaki będą miały engine'a więc tylko jeden mag z metalem pewnie będzie, reszta nie używa za dużo magii z metalem). Jaggernaut daje MR do knightów jeśli będzie trzeba, inaczej lata sam. Ten gift u niego trzeba wytestować, pogram i sprawdzę jak działa w praktyce. Marudy dobiegają i zabijają, psy blokują szarżę maruderą na coś na co nie chcemy szarżować, spown broni tyłów, fastów i lataczy się nie boi, bo ma ASF. Knighci wiadomo co robią:)
Jedna psy są twarde i mają 6+Sv, bo nie ma co zrobić z 5pkt:)
General; Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20]
Power Familiar [25]
Enchanted Shield [15]
Necrotic Phylacteria [10]
1 Disc of Tzeentch @ [20] Pts
1 Exalted Hero of Khorne @ 260 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Soporific Musk [20]
Sword of Might [20]
1 Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
2x5 Marauder Horsemen of Khorne @ 115 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield
3x5 Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knight of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knight @ 210 Pts
No mark; Chaos Armour; Shield; Barding; Musician
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Dyskotekowiec lata i rzuca te swoje dwa czary na turę, krzyczy i przeszkadza. Nurgle'a i małych skinków się nie boi, bo ma odporności na poison i magię nurgle'a. Reszta chyba mu nie zaszkodzi jak ma Sv 1+ (no jest metal, ale lizaki będą miały engine'a więc tylko jeden mag z metalem pewnie będzie, reszta nie używa za dużo magii z metalem). Jaggernaut daje MR do knightów jeśli będzie trzeba, inaczej lata sam. Ten gift u niego trzeba wytestować, pogram i sprawdzę jak działa w praktyce. Marudy dobiegają i zabijają, psy blokują szarżę maruderą na coś na co nie chcemy szarżować, spown broni tyłów, fastów i lataczy się nie boi, bo ma ASF. Knighci wiadomo co robią:)
Jedna psy są twarde i mają 6+Sv, bo nie ma co zrobić z 5pkt:)
Ostatnio zmieniony 6 gru 2009, o 12:30 przez michus, łącznie zmieniany 4 razy.
na metalu są całe dark elfy i high elfy chociażby tak samo imperium weźmie metal i demony z MoS. jugger latajacy sam nie jest dobrym rozwiazań. trzymać go w knightach caly czas. Oko thzeentcha obowiazkowo na dysk dodatkowo dac mu ksiazke i roar. Juggernaut za drogi, złozyłeś go tak że kosztuje tyle co czołg, trzeba ciąć punkty. Wystarczy mu słomka i shield no i ja bym dał BSB. Spawn jest wystarczajaco twardy że nie trzeba tracic punktow na slaanesha chyba że nie bedzie co z nimi zrobic.
Marudy khorna w porzadku, jesli lubisz na tym grać, ale ja bym chociaz jednych gołych knightow gdzies wepchnal.
Marudy khorna w porzadku, jesli lubisz na tym grać, ale ja bym chociaz jednych gołych knightow gdzies wepchnal.
Przecież te marudy nigdzie nie dojadą , przynajmiej na armie defensywne , oni zanim cokolwiek zbiorą ostrzał , magię a z takim savem to jeden pocisk albo jedna salwa z kuszników - łuczników robi sporo... a prócz tego , masz mega drogich herosów(pełno utopionych punktów) i jeden mocny odział knightów...
ja nie wiem, po co dyskowcowi jest ten lvl i familiar, a i tak duzo czarów ni rzucisz, ewentualnie na ifce, a to jest całe 60 pkt
jugger rzeczywiście za drogi, słomka, BSB i shield starczą, ewentualnie oko tzincza
wywal scaly skin z jednych warhoundów, to kolejne 5 punktów, najlepiej to by było wywalić całkoicie te jedne warhoundy, a jedenmu fastowi dać slanesza
jugger rzeczywiście za drogi, słomka, BSB i shield starczą, ewentualnie oko tzincza
wywal scaly skin z jednych warhoundów, to kolejne 5 punktów, najlepiej to by było wywalić całkoicie te jedne warhoundy, a jedenmu fastowi dać slanesza
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Imperium i HE to fakt, wystawią dwóch magów metalu, ale DE raczej bym się nastawiał na magiczkę i bsb.
Gość na jaggu jest bsb:) Po co mu oczko na dysku? Sv 1+ wystarczy na zwykły czy magiczny ostrzał, zresztą nie jest już large targetem żeby nie dało się go kitrać. Wolę te 25 pkt dać na dodatkową kość, bo inaczej zbytnio nie poczaruję (5 kości to jednak dwa czary z sensownym wynikiem).
Pozmieniałem trochę, dorzuciłem rycerzy zamiast spowna i jednych maruderów. Jagg stracił oczko i dostał słomkę.
Gość na jaggu jest bsb:) Po co mu oczko na dysku? Sv 1+ wystarczy na zwykły czy magiczny ostrzał, zresztą nie jest już large targetem żeby nie dało się go kitrać. Wolę te 25 pkt dać na dodatkową kość, bo inaczej zbytnio nie poczaruję (5 kości to jednak dwa czary z sensownym wynikiem).
Pozmieniałem trochę, dorzuciłem rycerzy zamiast spowna i jednych maruderów. Jagg stracił oczko i dostał słomkę.
Horsemani cudu nie zrobią, a są drodzy. Potań ich troche i wywal jedne psy. Fajnie miec śmieciowych jednostek dużo, ale bez przesady. Potań herosów. 36% pkt w nich wsadziłeś. Ja bym się nie nastawiał na cuda z magią i złożył maga tak ,żeby przeciwnik mi nie wpuścił jakiegoś przesrańca. Fajną opcją moim zdaniem jest mag nurgla nawet na 1 lv. Walisz po prostu na chama snajperką (1 czar) i nosisz scrolle. Za zaoszczędzone pkt. dorzuć coś ciekawego.
ale dysk w kombacie może zabić śmiecia jakiegoś/ maszynkę + to, że krzyczy i tnie marsz
w sumie wywaliłbym psy, lvl na magu i familiara, dał za to markę na knightach i scrolla zostanie jeszcze kilka punktów
a jak już mocno stoisz przy opcji z magią to po prostu te psy ze scaly skinem zamieniłbym na jakąś markę u knightów i ewentualnie jednych marudów na slaneszowych z muzykiem i flailami, a resztę w muzyka jakiegoś na knightach, głupio jest jak sie tacy o muzyka rozbijają ;P
w sumie wywaliłbym psy, lvl na magu i familiara, dał za to markę na knightach i scrolla zostanie jeszcze kilka punktów
a jak już mocno stoisz przy opcji z magią to po prostu te psy ze scaly skinem zamieniłbym na jakąś markę u knightów i ewentualnie jednych marudów na slaneszowych z muzykiem i flailami, a resztę w muzyka jakiegoś na knightach, głupio jest jak sie tacy o muzyka rozbijają ;P
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
ziomuś obrób tą rozpe ...
Tak powinna wyglądać :
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
General; Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20]
Power Familiar [25]
Enchanted Shield [15]
Necrotic Phylacteria [10]
Disc of Tzeentch @ [20] Pts
Exalted Hero of Khorne @ 265 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Favour of The Gods [5]
Soporific Musk [20]
Sword of Might [20]
Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
2 x 5 Marauder Horsemen of Khorne @ 115 Pts + 115pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield
5 Warhounds @ 35 Pts
Scaly Skin
2 x 5 Warhounds @ 30 Pts + 30 Pts
6 Chaos Knight of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knight @ 200 Pts
No mark; Chaos Armour; Shield; Barding
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
General; Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Tzeentch Lore; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20]
Power Familiar [25]
Enchanted Shield [15]
Necrotic Phylacteria [10]
Disc of Tzeentch @ [20] Pts
Exalted Hero of Khorne @ 265 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Favour of The Gods [5]
Soporific Musk [20]
Sword of Might [20]
Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
2 x 5 Marauder Horsemen of Khorne @ 115 Pts + 115pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield
5 Warhounds @ 35 Pts
Scaly Skin
2 x 5 Warhounds @ 30 Pts + 30 Pts
6 Chaos Knight of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Barding
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knight @ 200 Pts
No mark; Chaos Armour; Shield; Barding
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
wg mnie nurgle na knightach jest lepszy od tzeentcha. Do tego scale armor na psach to strata pkt... psy to 30 i wystarczy, sa od tego aby oslaniac knightow i blokowac mocniejsze rzeczy... i pokminiłbym coś aby 2 knightci mieli jednak mark, one są dobre jak na taką cenę... A i jednak unikałbym khorne'a na małe pkt (mówię o ew. knightach, nie o Hero)
edit. doczytałem że psy nie mają scale i dobrze. Jednak dalej proponowałbym dac knightom mark jakis. Taki Slaanesh durny jest lepszy do muzyka...
edit. doczytałem że psy nie mają scale i dobrze. Jednak dalej proponowałbym dac knightom mark jakis. Taki Slaanesh durny jest lepszy do muzyka...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22