proszę o przyklejenie
temat ma służyć pokazaniu wszystkich opcji w jakich wystawiacie postacie na 2250/2750 pts.
wszystkie przedstawione propozycje będą wstawiane do pierwszego postu o ile nie będą łamały zasad gry
osobna część dla Turniejowych a osobna dla Specjali
wstawiać będę tylko oryginalne propozycje wraz z autorami - powtarzające się układy nie będą tu jeszcze raz powtarzane
Sposób zgłaszania się:
w poście piszemy:
Autor: ....... - nie ważne nick czy imię, Ilość pts.: "2_._._"
Lord: ....... - jeśli brak wstawiamy "---"
wyposażenie przedstawiamy w następujący sposób: najpierw wszystkie niemagiczne przedmioty - najpierw broń potem zbroja; potem magiczne w kolejności co do kosztu w punktach
generała jako pierwszego a BSB jako ostatniego
można dodać jakąś krótką uwagę w stylu: "na Bretonie " albo co tam wam przyjdzie do głowy
mile widziane inne propozycje niż SD i Arcy z BoH
najlepiej by układ był przemyślany i sprawdzony a nie "mam pomysł to piszę" bo tak to się nam tu szybko zrobi syf
!!!---Turniej---!!!
1.Asasello: 2250
Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10] Dispel Scroll [20] Ring of Fury [40] Amulet of Fire [20]
Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20] Seerstaff of Saphery [30]
Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20] Ring of Corin [20]
Noble @ 174 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25] Sword of Might [15]
Pełna rozpiska
2.
!!!---Fluff---!!!
1.
Coś innego niż Smok/Arcy z BoH?
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Coś innego niż Smok/Arcy z BoH?
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 15:34 przez Zwolin, łącznie zmieniany 4 razy.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Moim zdaniem wystarczy czytać dział rozpiski a dodatkowy temat jest zbyteczny.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
coś innego - z ostatniego mastera w białym.
2250 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
Amulet of Fire [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Ring of Corin [20]
1 Noble @ 174 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Sword of Might [15]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 SpearElves @ 95 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Swordmasters @ 75 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
7 Phoenix Guard @ 167 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Banner of Sorcery [50]
12 White Lions @ 249 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Balance [45]
12 White Lions @ 235 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Lion Standard [25]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2250
Wymaksowana magia i mocne strzelanie. Gry poszły kiepsko. Armia jest bardzo wrażliwa na ostrzał - save 3+ wcale nie chroni przez zmasowanym strzelaniem WE czy DE.
Dobrze się grało przeciw nowym szczurom - magia zblokowana, wszelkie LT szybko schodzą od strzelania i magii (ważne by rozwalać abbominację ognistymi pociskami), a klocki rozwalane są przez 5 SM.
Gra z lizakami tez nie była straszna, skinki pospadały z pocisków, slann i dinozaur bały się wyjść na 3 bolce i armatę, a 5 SM przejechało się po kowboju i połowie skinków przeciwnika (ostro farciłem)
Rozpiskę trzeba jednak mocno dopracować by grać na turniejach - klocek PG musi być większy - 15 z BoS powinno być OK. Ten mały mag nie wnosi aż tak dużo, magia i tak się przebija (choć dopiero tak gdzieś od 3-4 tury) - dobry gracz trzema się z daleka od tego kolesia, a to kolejne 120 pkt ulokowane w jednym kolesiu, którego trzeba wsadzić do regonu i się o niego troszczyć.
Dodatkowo trzeba wcisnąć 1-2 oddziały DP - chyba kosztem WL z LS i może fasta - bez kontry ciężko grać, a przekonałem się o tym grając z orkami, które bezkarnie sobie szły (bless screenowal cały napór 5 trolli i regonem squigów), a ja nie miałem czasu by je wystrzelać.
To tyle jeśli chodzi o coś innego. Nie liczę by była to topowa rozpiska HE - po prostu SD jest o wiele skuteczniejszy i bardziej przemawiający do wyobraźni przeciwnika .
pozdrawiam
2250 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
Amulet of Fire [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Ring of Corin [20]
1 Noble @ 174 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Sword of Might [15]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 SpearElves @ 95 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Swordmasters @ 75 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
5 Ellyrian Reavers @ 85 Pts
Spear; Light Armour
7 Phoenix Guard @ 167 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard
Banner of Sorcery [50]
12 White Lions @ 249 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Balance [45]
12 White Lions @ 235 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Lion Standard [25]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2250
Wymaksowana magia i mocne strzelanie. Gry poszły kiepsko. Armia jest bardzo wrażliwa na ostrzał - save 3+ wcale nie chroni przez zmasowanym strzelaniem WE czy DE.
Dobrze się grało przeciw nowym szczurom - magia zblokowana, wszelkie LT szybko schodzą od strzelania i magii (ważne by rozwalać abbominację ognistymi pociskami), a klocki rozwalane są przez 5 SM.
Gra z lizakami tez nie była straszna, skinki pospadały z pocisków, slann i dinozaur bały się wyjść na 3 bolce i armatę, a 5 SM przejechało się po kowboju i połowie skinków przeciwnika (ostro farciłem)
Rozpiskę trzeba jednak mocno dopracować by grać na turniejach - klocek PG musi być większy - 15 z BoS powinno być OK. Ten mały mag nie wnosi aż tak dużo, magia i tak się przebija (choć dopiero tak gdzieś od 3-4 tury) - dobry gracz trzema się z daleka od tego kolesia, a to kolejne 120 pkt ulokowane w jednym kolesiu, którego trzeba wsadzić do regonu i się o niego troszczyć.
Dodatkowo trzeba wcisnąć 1-2 oddziały DP - chyba kosztem WL z LS i może fasta - bez kontry ciężko grać, a przekonałem się o tym grając z orkami, które bezkarnie sobie szły (bless screenowal cały napór 5 trolli i regonem squigów), a ja nie miałem czasu by je wystrzelać.
To tyle jeśli chodzi o coś innego. Nie liczę by była to topowa rozpiska HE - po prostu SD jest o wiele skuteczniejszy i bardziej przemawiający do wyobraźni przeciwnika .
pozdrawiam
Zamykam.
Temat się nie rozwija albo rozwija się nie na temat.
Pytania początkujących przeniesione do innego tematu.
pozdrawiam,
Asassello
Temat się nie rozwija albo rozwija się nie na temat.
Pytania początkujących przeniesione do innego tematu.
pozdrawiam,
Asassello