7HnG! Knurów, 12.12.2009, 1999pkt
7HnG! Knurów, 12.12.2009, 1999pkt
Klub WFB "Schwarze Pferd" we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Knurowie, zaprasza na turniej WFB klasy lokalnej:
Siódmo Haja!
Co tam wylazło na przodku?!
Patronat medialny: Forum Border Princes
Kiedy?
12 grudnia 2009r.
Rozpoczęcie o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.
Gdzie?
Hala sportowa MOSiR Knurów osiedle Szczygłowice ul. Sztygarska
Opis dojazdu zamieszczam na końcu posta.
Jaki format turnieju?
1999pkt.
Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (jako text summary lub PDF jako wydruk z AB) upływa 9 grudnia, godz. 24:00 na adres: haja.na.grubie@gmail.com
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostanć zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagam. Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.
Limit miejsc:
36 graczy.
Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 10zł.
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.
Nagrody:
Trofea za miejsca I-III sponsoruje MOSiR Knurów.
Za wygrany turniej przewiadziany upominek w formie blistera z modelem WFB a wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane bony pieniężne do wydania w sklepie internetowym Gnom.
Zasady turnieju:
Turniej klasy lokalnej, single. Zasady turnieju zgodne z Balancing Patch v1.4. Dodatkowo obowiązują aktualne FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
- wszystkie aktualne AB
- Errantry War
- Chaos Dwarves - te z 'Ravening Hordes'; jednostki zielonoskórych z księgi armii 'Orcs & Goblins'; można brać jednostki DoW jako rare.
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 jako samodzielna armia
- oddziały Dogs of War, wg. pdf'ów ze strony GW, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Kiselv wg Warhammer Chronicles 2004 jako sojusznicy
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 190pkt.
Bonusy:
100 pkt za zabicie generała oraz zdobycie sztandaru armii. Zajęcie ćwiartki, sztandary - również 100 pkt.
Scenariusze:
Brak - gramy luźne pitched battle.
Rozpoczynanie: Na początku bitwy gracze wykonują rzut kostką K6- wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę. Gracz który wygrał rzut kością wystawia jako pierwszy.
Zasady doboru przeciwników:
Według metody Szmyta z widełkami, czyli: przed rozpoczęciem turnieju zgłoszeni gracze utworzą listę wg. pozycji w Polskiej Lidze WFB. Przy czym kolejność zostanie odwrócona - osoba najniżej w rankingu będzie pierwsza na liście.
Po oficjalnym przywitaniu, osoby z utworzonej wcześniej listy kolejno będą wybierać sobie przeciwnika z którym stoczą pierwszą bitwę. Wybierający będzie miał do dyspozycji listę ze zgłoszonymi i obecnymi graczami.
Po pierwszej bitwie zostanie utworzona lista wg. liczby punktów w systemie 20:0 zdobytych w pierwszej bitwie w której osoba z najniższą liczbą punktów znajdzie się na początku listy i tym samym ona zacznie wybór kolejnego przeciwnika. Gracz wybierający będzie mógł wyzwać na bitwę osobę która ma maksymalnie 10pkt więcej od niego. Rewanżów nie gramy.
Sytuacja zostanie powtórzona przed trzecią bitwą.
W każdym wypadku i przed każdą bitwą osoba wybierająca będzie miała nieprzekraczalną granicę 1,5-rej minuty na wybór przeciwnika. W innym wypadku zostanie pominięta i otrzyma 2 ujemne punkty.
Ilość bitew:
Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Plan bitew:
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 12:45 I bitwa
13:00 - 15:30 II bitwa
15:45 - 18:15 III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników.
Inne punkty:
- malowanie: 0 - 2 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii lub 100% bez pojedynczych modeli nie będących bohaterami, maks. 5 x US1 / 2 x US2 / 1 x US3)
- estetyka: 0 - 2 pkt (1 pkt - modele pomalowane więcej niż 3 kolorami z widocznymi cieniami oraz pomalowanymi wszystkimi większymi detalami; 2 pkt - modele ładnie pomalowane z wszystkimi detalami oraz tworzące zgraną całość w armii)
- konwersje: 0 - 2 pkt
- podstawki: 0 - 1 pkt
- holy shit! (ogólne, bardzo pozytywne wrażenie całej armii lub kilka modeli zapierających dech w piersiach): 1 pkt
- komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika), znaczniki i miarki, dodatkowy las dla WE: 0 - 2 pkt
Punkty ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy ( patrz również: uściślenia (strona 12) ): do -3pkt
- modele nie przypominające tych używanych w bitwach (tzw. 'proxy'): do -2 pkt
Dodatkowe informacje:
- na terenie MOSiR obowiązuje zakaz spożywania alkoholu (palić można przed wejściem),
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- automaty z napojami i batonami znajdują się tuż obok miejsca w którym rozgrywany będzie turniej- do sklepu czy jakiegoś bufetu trzeba się ok. 150-200m pofatygować
- spodziewamy się że w czasie trwania turnieju przechodzić będą tamtędy zaciekawieni ludzie, więc już proszę o wyrozumiałość,
- turniej zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- pojawią się ogólnodostępne ulotki z lokalnych pizzerii i podczas drugiej bitwy zostanie złożone zamówienie przez organizatora
- w wypadku nieparzystej liczby graczy, przed rozpoczęciem wybierania przeciwników metodą Szmyta zostanie przeprowadzone losowanie gracza który będzie pauzował - w kolejnych bitwach będzie to gracz z najmniejszą zdobytą ilością punktów; 'baje' za 16, 14, 12, w kolejnych bitwach
- żeby otrzymać punkty za estetyke, należy posiadać co najmniej 1pkt za malowanie
- organizator postara się dotrzymanych godzin trwania bitew i planowanego zakończenia - proszę o nie spóźnianie się i o współpracę
- harmonogram rozgrywania bitew zmienię, gdy dostanę dużą ilość zgłoszeń
Edit:
[ edit - się zobaczy ]
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju.
Na możliwe pytania będę czekał na gg: 2873006 lub kierować na haja.na.grubie@gmail.com
Zapraszamy!
Dojazd:
Możliwy w dwojaki sposób:
- samochodem, według podanych niżej map. O ile do Knurowa trafić raczej prosto to ze znalezieniem osiedla Szczygłowice i tamtejszej hali sportowej z basenem mogą być problemy to proszę zajrzeć na poniższe mapy.
- autobusem, linie:
194 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 7.59 lub 8.59, czas jazdy 36min, UWAGA! należy wysiąść na przystanku Szczygłowice Skrzyżowanie i kierować się w stronę kopalni KWK Szczygłowice- wg. google to spacer o długości 1.4km, gdyż autobus jedzie dalej (nie jedzie pod kopalnię więc proszę nie zaspać)
710 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 8.31, czas jazdy 39min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
47 start z: 'Zabrze Goethego', najlepiej o 8.37, czas jazdy 59min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
Powyższe dane oparłem na stronie KZK GOP. Autobus linii 120 z Katowic w soboty niestety już nie kursuje.
Siódmo Haja!
Co tam wylazło na przodku?!
Patronat medialny: Forum Border Princes
Kiedy?
12 grudnia 2009r.
Rozpoczęcie o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.
Gdzie?
Hala sportowa MOSiR Knurów osiedle Szczygłowice ul. Sztygarska
Opis dojazdu zamieszczam na końcu posta.
Jaki format turnieju?
1999pkt.
Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (jako text summary lub PDF jako wydruk z AB) upływa 9 grudnia, godz. 24:00 na adres: haja.na.grubie@gmail.com
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostanć zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagam. Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.
Limit miejsc:
36 graczy.
Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 10zł.
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.
Nagrody:
Trofea za miejsca I-III sponsoruje MOSiR Knurów.
Za wygrany turniej przewiadziany upominek w formie blistera z modelem WFB a wśród wszystkich uczestników zostaną rozlosowane bony pieniężne do wydania w sklepie internetowym Gnom.
Zasady turnieju:
Turniej klasy lokalnej, single. Zasady turnieju zgodne z Balancing Patch v1.4. Dodatkowo obowiązują aktualne FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
- wszystkie aktualne AB
- Errantry War
- Chaos Dwarves - te z 'Ravening Hordes'; jednostki zielonoskórych z księgi armii 'Orcs & Goblins'; można brać jednostki DoW jako rare.
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 jako samodzielna armia
- oddziały Dogs of War, wg. pdf'ów ze strony GW, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Kiselv wg Warhammer Chronicles 2004 jako sojusznicy
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 190pkt.
Bonusy:
100 pkt za zabicie generała oraz zdobycie sztandaru armii. Zajęcie ćwiartki, sztandary - również 100 pkt.
Scenariusze:
Brak - gramy luźne pitched battle.
Rozpoczynanie: Na początku bitwy gracze wykonują rzut kostką K6- wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę. Gracz który wygrał rzut kością wystawia jako pierwszy.
Zasady doboru przeciwników:
Według metody Szmyta z widełkami, czyli: przed rozpoczęciem turnieju zgłoszeni gracze utworzą listę wg. pozycji w Polskiej Lidze WFB. Przy czym kolejność zostanie odwrócona - osoba najniżej w rankingu będzie pierwsza na liście.
Po oficjalnym przywitaniu, osoby z utworzonej wcześniej listy kolejno będą wybierać sobie przeciwnika z którym stoczą pierwszą bitwę. Wybierający będzie miał do dyspozycji listę ze zgłoszonymi i obecnymi graczami.
Po pierwszej bitwie zostanie utworzona lista wg. liczby punktów w systemie 20:0 zdobytych w pierwszej bitwie w której osoba z najniższą liczbą punktów znajdzie się na początku listy i tym samym ona zacznie wybór kolejnego przeciwnika. Gracz wybierający będzie mógł wyzwać na bitwę osobę która ma maksymalnie 10pkt więcej od niego. Rewanżów nie gramy.
Sytuacja zostanie powtórzona przed trzecią bitwą.
W każdym wypadku i przed każdą bitwą osoba wybierająca będzie miała nieprzekraczalną granicę 1,5-rej minuty na wybór przeciwnika. W innym wypadku zostanie pominięta i otrzyma 2 ujemne punkty.
Ilość bitew:
Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Plan bitew:
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 12:45 I bitwa
13:00 - 15:30 II bitwa
15:45 - 18:15 III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników.
Inne punkty:
- malowanie: 0 - 2 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii lub 100% bez pojedynczych modeli nie będących bohaterami, maks. 5 x US1 / 2 x US2 / 1 x US3)
- estetyka: 0 - 2 pkt (1 pkt - modele pomalowane więcej niż 3 kolorami z widocznymi cieniami oraz pomalowanymi wszystkimi większymi detalami; 2 pkt - modele ładnie pomalowane z wszystkimi detalami oraz tworzące zgraną całość w armii)
- konwersje: 0 - 2 pkt
- podstawki: 0 - 1 pkt
- holy shit! (ogólne, bardzo pozytywne wrażenie całej armii lub kilka modeli zapierających dech w piersiach): 1 pkt
- komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika), znaczniki i miarki, dodatkowy las dla WE: 0 - 2 pkt
Punkty ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy ( patrz również: uściślenia (strona 12) ): do -3pkt
- modele nie przypominające tych używanych w bitwach (tzw. 'proxy'): do -2 pkt
Dodatkowe informacje:
- na terenie MOSiR obowiązuje zakaz spożywania alkoholu (palić można przed wejściem),
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- automaty z napojami i batonami znajdują się tuż obok miejsca w którym rozgrywany będzie turniej- do sklepu czy jakiegoś bufetu trzeba się ok. 150-200m pofatygować
- spodziewamy się że w czasie trwania turnieju przechodzić będą tamtędy zaciekawieni ludzie, więc już proszę o wyrozumiałość,
- turniej zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- pojawią się ogólnodostępne ulotki z lokalnych pizzerii i podczas drugiej bitwy zostanie złożone zamówienie przez organizatora
- w wypadku nieparzystej liczby graczy, przed rozpoczęciem wybierania przeciwników metodą Szmyta zostanie przeprowadzone losowanie gracza który będzie pauzował - w kolejnych bitwach będzie to gracz z najmniejszą zdobytą ilością punktów; 'baje' za 16, 14, 12, w kolejnych bitwach
- żeby otrzymać punkty za estetyke, należy posiadać co najmniej 1pkt za malowanie
- organizator postara się dotrzymanych godzin trwania bitew i planowanego zakończenia - proszę o nie spóźnianie się i o współpracę
- harmonogram rozgrywania bitew zmienię, gdy dostanę dużą ilość zgłoszeń
Edit:
[ edit - się zobaczy ]
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju.
Na możliwe pytania będę czekał na gg: 2873006 lub kierować na haja.na.grubie@gmail.com
Zapraszamy!
Dojazd:
Możliwy w dwojaki sposób:
- samochodem, według podanych niżej map. O ile do Knurowa trafić raczej prosto to ze znalezieniem osiedla Szczygłowice i tamtejszej hali sportowej z basenem mogą być problemy to proszę zajrzeć na poniższe mapy.
- autobusem, linie:
194 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 7.59 lub 8.59, czas jazdy 36min, UWAGA! należy wysiąść na przystanku Szczygłowice Skrzyżowanie i kierować się w stronę kopalni KWK Szczygłowice- wg. google to spacer o długości 1.4km, gdyż autobus jedzie dalej (nie jedzie pod kopalnię więc proszę nie zaspać)
710 start z: 'Gliwice plac Piastów', najlepiej o 8.31, czas jazdy 39min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
47 start z: 'Zabrze Goethego', najlepiej o 8.37, czas jazdy 59min do przystanku 'Szczygłowice Kopalnia', jest to koniec trasy
Powyższe dane oparłem na stronie KZK GOP. Autobus linii 120 z Katowic w soboty niestety już nie kursuje.
Zgłoszenia:
[ 39 - 11.12.2009r 16.10]
1. Kuba 'Jasif' Dutka ; armia Lizardmen ; klub Ósma Bila ; Bielsko-Biała
2. Krzysztof Waniczek ; armia Daemons of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Pilchowice
3. Przemysław 'Zioło' Zieliński ; armia Warriors of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Knurów
4. Paweł 'Człowiek Armia' Fugiel ; armia Dark Elves ; klub Schwarze Pferd ; Knurów
5. Robert 'Eltazar' Kawula ; armia Warriors of Chaos ; Kluczbork
6. Marcin 'Durin' Bargieł ; armia Warriors of Chaos ; Gliwice
7. Krzysztof 'Helkar' Kawula ; armia Wood Elves ; Kluczbork
8. Szymon 'Cichy' Ciszek ; armia Daemons of Chaos ; Mysłowice
9. Przemysław 'Remo' Ziemkiewicz ; armia Dwarfs ; klub WarAcademy ; Opole
10. Michał 'Fluffy' Węgrzyński ; armia Dwarfs ; Kraków
11. Sergiusz 'Eldritch' Skorek ; armia Warriors of Chaos ; Katowice
12. Michał 'Pawlak' Pawlarczyk ; armia Empire ; klub Kentucky Klub ; Gliwice
13. Tomasz 'Chaos' Ignatowicz ; armia Warriors of Chaos ; klub WarAcademy ; Opole
14. Dariusz 'Myter' Dmytryszyn ; armia Vampire Counts ; klub Szybki Szpil ; Zabrze
15. Łukasz 'Killa' Strzebińczyk ; armia Lizardmen ; Gliwice
16. Marek Bąk ; armia Daemons of Chaos ; klub Black Orc ; Gliwice
17. Jakub 'Jaszczur' Serafin ; armia Lizardmen ; Opole
18. Adam 'Eliminator' Gorgoń ; armia Warriors of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Pilchowice
19. Filip 'Cosmo' Górecki ; armia Skaven ; Zabrze
20. Tomasz 'Nerthal' Górecki ; armia Vampire Counts ; Gliwice
21. Łukasz Mirytiuk ; armia Daemons of Chaos ; Wrocław
22. Kuba 'Jankiel' Jankowski ; armia Dark Elves ; klub Szybki Szpil ; Katowice
23. Jakub 'TruFakking King of Greenskins' Stefaniak ; armia Orcs and Goblins ; klub TruFakking Vendetta ; Będzin, oi!
24. Jędrzej 'DawiZharr' Mrugała ; armia Dwarfs ; klub WarAcademy ; Opole
25. Jakub 'Jerzu' Jerzyński ; armia Dark Elves ; Wrocław
26. Grzegorz 'Don Leo' Tartas ; armia Dark Elves ; klub Szybki Szpil ; Katowice
27. Łukasz Kocoń ; armia Empire ; klub Szybki Szpil ; Żywiec
28. Damian 'Felek' Felczak ; armia Vampire Counts ; klub Kentucky Klub ; Gliwice
29. Jacek Kowalski ; armia Vampire Counts ; Wrocław
30. Jan 'Suchy' Suchecki ; armia Bretonnia ; klub Szybki Szpil ; Katowice
31. Marcin Kocoń ; armia Dark Elves ; Żywiec
32. Lech 'Vocal' Wokal ; armia Skaven ; Kraków
33. Łukasz 'Spawn' Wójcik ; armia Daemons of Chaos ; klub Ósma Bila ; Bielsko-Biała
34. Przemek 'Lucky Lucker' Kulpiński ; armia Empire ; klub Szybki Szpil ; Tychy
35. Marek 'Solo / Ke Pasa?!' Kiełbasa ; armia Daemons of Chaos ; klub Szybki Szpil ; Tychy
36. Tomek Miszta ; armia High Elves ; klub Szybki Szpil ; Bytom
37. Piotr 'Morrok' Otlewski ; armia Skaven ; Wrocław
38. Mateusz 'Hobbit' Tałan ; armia Skaven ; klub WarAcademy ; Opole
_______________
39. Piotr Rudy ; armia Dwarfs ; klub Blades of Vendetta ; Katowice
[ 39 - 11.12.2009r 16.10]
1. Kuba 'Jasif' Dutka ; armia Lizardmen ; klub Ósma Bila ; Bielsko-Biała
2. Krzysztof Waniczek ; armia Daemons of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Pilchowice
3. Przemysław 'Zioło' Zieliński ; armia Warriors of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Knurów
4. Paweł 'Człowiek Armia' Fugiel ; armia Dark Elves ; klub Schwarze Pferd ; Knurów
5. Robert 'Eltazar' Kawula ; armia Warriors of Chaos ; Kluczbork
6. Marcin 'Durin' Bargieł ; armia Warriors of Chaos ; Gliwice
7. Krzysztof 'Helkar' Kawula ; armia Wood Elves ; Kluczbork
8. Szymon 'Cichy' Ciszek ; armia Daemons of Chaos ; Mysłowice
9. Przemysław 'Remo' Ziemkiewicz ; armia Dwarfs ; klub WarAcademy ; Opole
10. Michał 'Fluffy' Węgrzyński ; armia Dwarfs ; Kraków
11. Sergiusz 'Eldritch' Skorek ; armia Warriors of Chaos ; Katowice
12. Michał 'Pawlak' Pawlarczyk ; armia Empire ; klub Kentucky Klub ; Gliwice
13. Tomasz 'Chaos' Ignatowicz ; armia Warriors of Chaos ; klub WarAcademy ; Opole
14. Dariusz 'Myter' Dmytryszyn ; armia Vampire Counts ; klub Szybki Szpil ; Zabrze
15. Łukasz 'Killa' Strzebińczyk ; armia Lizardmen ; Gliwice
16. Marek Bąk ; armia Daemons of Chaos ; klub Black Orc ; Gliwice
17. Jakub 'Jaszczur' Serafin ; armia Lizardmen ; Opole
18. Adam 'Eliminator' Gorgoń ; armia Warriors of Chaos ; klub Schwarze Pferd ; Pilchowice
19. Filip 'Cosmo' Górecki ; armia Skaven ; Zabrze
20. Tomasz 'Nerthal' Górecki ; armia Vampire Counts ; Gliwice
21. Łukasz Mirytiuk ; armia Daemons of Chaos ; Wrocław
22. Kuba 'Jankiel' Jankowski ; armia Dark Elves ; klub Szybki Szpil ; Katowice
23. Jakub 'TruFakking King of Greenskins' Stefaniak ; armia Orcs and Goblins ; klub TruFakking Vendetta ; Będzin, oi!
24. Jędrzej 'DawiZharr' Mrugała ; armia Dwarfs ; klub WarAcademy ; Opole
25. Jakub 'Jerzu' Jerzyński ; armia Dark Elves ; Wrocław
26. Grzegorz 'Don Leo' Tartas ; armia Dark Elves ; klub Szybki Szpil ; Katowice
27. Łukasz Kocoń ; armia Empire ; klub Szybki Szpil ; Żywiec
28. Damian 'Felek' Felczak ; armia Vampire Counts ; klub Kentucky Klub ; Gliwice
29. Jacek Kowalski ; armia Vampire Counts ; Wrocław
30. Jan 'Suchy' Suchecki ; armia Bretonnia ; klub Szybki Szpil ; Katowice
31. Marcin Kocoń ; armia Dark Elves ; Żywiec
32. Lech 'Vocal' Wokal ; armia Skaven ; Kraków
33. Łukasz 'Spawn' Wójcik ; armia Daemons of Chaos ; klub Ósma Bila ; Bielsko-Biała
34. Przemek 'Lucky Lucker' Kulpiński ; armia Empire ; klub Szybki Szpil ; Tychy
35. Marek 'Solo / Ke Pasa?!' Kiełbasa ; armia Daemons of Chaos ; klub Szybki Szpil ; Tychy
36. Tomek Miszta ; armia High Elves ; klub Szybki Szpil ; Bytom
37. Piotr 'Morrok' Otlewski ; armia Skaven ; Wrocław
38. Mateusz 'Hobbit' Tałan ; armia Skaven ; klub WarAcademy ; Opole
_______________
39. Piotr Rudy ; armia Dwarfs ; klub Blades of Vendetta ; Katowice
Ostatnio zmieniony 11 gru 2009, o 16:17 przez Szmyt, łącznie zmieniany 3 razy.
Jerzu ponad tydzien temu mowil na gg ze przyjedziesz - odpisalem ze miejsca sie koncza i zeby Was (z Jackiem) pogonil bo zbieram zapisy tylko przez maila (jak wyraznie jest napisane w regulaminie)... ale widocznie nie spieszylo sie nikomu :\Dmtrij pisze:dopiszesz.mnie?
@ Morrok
mysle nad zalatwieniem 10 stolow, ale najpozniej jutro sie dowiem co z tego wyjdzie - trzeba by bylo je przewiezc 50km
U nas to w ogóle jest masa turniejów gromadzących sporo graczy
Szmyt będzie musiał wreszcie stoły dokupić
Szmyt będzie musiał wreszcie stoły dokupić
To nie do końca prawda - akurat mamy bardzo zróżnicowane armie, a VC jest stosunkowo niewiele. Tylko ten nagły wysyp DE...noi widzę że strasznie mroczny i chaotyczny jest ten Wasz region! :> WoCh, DoCh, VC, De dominują
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
True, true.Jankiel pisze:U nas to w ogóle jest masa turniejów gromadzących sporo graczy
Mamy jeszcze trzy pełnowymiarowe, dwa pełnowymiarowe makiety (te piaskowane, na których zdjęcie Twoim Mengilom zrobiłem swego czasu w Bibliotece. Piaskowanie jest nieco problematyczne, ale od biedy uszły kilka razy) i dwa niewymiarowe (60 x 56 i jakieś 60 x 46, za ostatnie mogą robić jak to wcześniej bywało, kiedy mieliśmy po 60+ osób na lokalach ). To daje siedem stołów. Jeden problem - mamy je rozstrzelone po całym regionie, w tym w Kozłowie (wiesz, jak tam fajnie się dojeżdża)...Jankiel pisze:Szmyt będzie musiał wreszcie stoły dokupić
Nie liczyliśmy na taką frekwencję, i ogólnie byliśmy przekonani że 20 normalnych stołów z zapasem fajnych terenów na nie i kilka "stołowych improwizacji" w rezerwie to wszystko czego mały klubik ze górnośląskiej wioski potrzebuje.
Demonów to wręcz nie przyrasta za bardzo. WoCh przybyło nieco, VC jak pisze Jankiel, ale DE rzeczywiście siakoś przybyło.Jankiel pisze:To nie do końca prawda - akurat mamy bardzo zróżnicowane armie, a VC jest stosunkowo niewiele. Tylko ten nagły wysyp DE...noi widzę że strasznie mroczny i chaotyczny jest ten Wasz region! :> WoCh, DoCh, VC, De dominują
Kefas, a region mroczny, bo zasadniczo tu się dużo w mrokach pod ziemią działo (i dzieje ).
Zabierzcie Solowi i tak nie używa:DTo daje siedem stołów. Jeden problem - mamy je rozstrzelone po całym regionie, w tym w Kozłowie
Albo wyłóżcie 300 zł i dokupcie 10. Podniesiecie cenę wejściówek, zmniejszycie ilość nagród i będzie na 0. Sumarycznie wyjdzie dużo taniej, niż wożenie ich co miesiac z miejsca na miejsce
Swoje może byśmy i pożyczyli, gdyby nie fakt, że zawsze kończyło się to tak, że nikt nie kwapił się, by je oddać i musiałem załatwiać transport i noszenie na własną rękę. A w zeszłym tygodniu musiałem je wszystkie tylko z Agą wnosić na Gisz w środku nocy.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dogramy ze Szmytem sprawę transportu stołów (czy po prostu damy radę czy jednak nie) i na pewno info będzie.Dmtrij pisze:ja dzielnie czekam na info czy sie pakować chłopakom do auta czy nie:)
Hihihi.Jankiel pisze:Zabierzcie Solowi i tak nie używa:DTo daje siedem stołów. Jeden problem - mamy je rozstrzelone po całym regionie, w tym w Kozłowie
Jest to jakaś opcja. Dotychczasowe w przeważającej części kupiliśmy za składki klubowe.Jankiel pisze:Albo wyłóżcie 300 zł i dokupcie 10. Podniesiecie cenę wejściówek, zmniejszycie ilość nagród i będzie na 0. Sumarycznie wyjdzie dużo taniej, niż wożenie ich co miesiac z miejsca na miejsce
Z jednej strony zaś 30 stołów nie zawsze jest potrzebne, z drugiej te wożenie to męka jest - tu masz rację. Do zastanowienia. Choć przed tym turniejem na pewno dokupić i przygotować nie zdążymy.
Wiesz że nas obrażasz?Jankiel pisze:Swoje może byśmy i pożyczyli, gdyby nie fakt, że zawsze kończyło się to tak, że nikt nie kwapił się, by je oddać i musiałem załatwiać transport i noszenie na własną rękę.
A poważniej, to nie wyobrażam sobie, żeby pożyczyć stoły od kogoś i nie postarać się o oddanie albo jakoś mu tego nie wynagrodzić, jeśli się samemu nie da rady odwieźć (no i zależy jeszcze od umowy z pożyczającym).
Inna sprawa, że chyba jednak łatwiej mi obskoczyć okolicę (Kozłów itp.) niż jechać po stoły do Katowic. Choć kto wie, może za jakiś czas będziemy coś takiego kminić.
Trochę znam ten ból, ale zwykle udawało się zwerbować do pomocy na tyle klubowiczów, żeby dało radę - nawet tych, którzy od długiego czasu nie są czynni.Jankiel pisze:A w zeszłym tygodniu musiałem je wszystkie tylko z Agą wnosić na Gisz w środku nocy.
Trza było przetransferować się do porządnego klubu.
Nie opowiadaj.Choć przed tym turniejem na pewno dokupić i przygotować nie zdążymy.
Blaty robią w jeden dzień - zamówisz dziś, najdalej w środę będą przywiezione do odpowiedniej lokalizacji. Nie muszą być pomalowane na zielono, by można było na nich grać. A tereny to mogę dowieźć, jeśli Wam brakuje.
To proste. Człowiek, który nas namówił na przeprowadzkę do Marchołta, przestał odbierać telefonpoważniej, to nie wyobrażam sobie, żeby pożyczyć stoły od kogoś i nie postarać się o oddanie albo jakoś mu tego nie wynagrodzić, jeśli się samemu nie da rady odwieźć
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
jeżeli uważasz, że armie mocne nie potrafią byc klimatyczne - hmmm...dziwne. Poważnie, to Demony i Dark Elfy mają strasznie dobry fluff, nieporównywalnie lepszy (IMO) z Zielonymi czy DoW.
A jezeli myślisz, ze ludzie sa pozbawieni klimatu bo grają mocnymi armiami - to chyba mi nawet brakuje argumentów:)
We Wrocławiu próbowano robić turnieje z "klimatyczną" oceną rozpisek, ale okazało się, ze w arkuszu ocen wystawienie hydry dawał na przykład -1 punkt, że granie demonami wogóle dawało - x...KLIMATYCZNA=SŁABA?? nie!
A jezeli myślisz, ze ludzie sa pozbawieni klimatu bo grają mocnymi armiami - to chyba mi nawet brakuje argumentów:)
We Wrocławiu próbowano robić turnieje z "klimatyczną" oceną rozpisek, ale okazało się, ze w arkuszu ocen wystawienie hydry dawał na przykład -1 punkt, że granie demonami wogóle dawało - x...KLIMATYCZNA=SŁABA?? nie!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Absolutnie nie odmawiam tym armiom klimatu ale nie chcesz mi powiedzieć że 80% graczy leci na fluff i klimat tychże armii właśnie .
Nie twierdze też że trzeba to jakoś punktować czy ograniczać.
Ale cholernie nudne jest granie non stop z 2-3 armiami tylko. To tak jak słuchać w kółko tej samej muzyki, jakby wszystkim podobał się tylko jeden zespół…
Osobiście nigdy nie lubiłem brać najmocniejszego, nigdy nie kibicowałem najlepszej drużynie itp…
Takie puste narzekanie :
Nie twierdze też że trzeba to jakoś punktować czy ograniczać.
Ale cholernie nudne jest granie non stop z 2-3 armiami tylko. To tak jak słuchać w kółko tej samej muzyki, jakby wszystkim podobał się tylko jeden zespół…
Osobiście nigdy nie lubiłem brać najmocniejszego, nigdy nie kibicowałem najlepszej drużynie itp…
Takie puste narzekanie :
każda armia jest inna!
wyobraź sobie, ze na 3 razy na jednym turnieju grając z WoCh (chyba najbardziej monotonny army list) możeszz trafic na 3 RÓŻNE armie. full khorne/full magia/piechota
to, że jest duzo graczy jedną armia DoCH nie znaczy ze bedziesz grał tym samym. Widzisz, odpowiadam własciwie bo jade z demonami do Was, choc na codzień gram Dark Elfami (i daleko mi do nudnych DE bo często gram mantykora/egzekami), tylko dlatego, ze demony mojego współlokatora wygladają na ładnie zrobione. Jeżeli turniej jest z ocena malowania, dlaczego szanse na zdobycie za nia punktów miałbym sobie odbierać?
z drugiej strony, jeszcze przed turniejem mówiąc o punktach wychodze na jakiegoś ciśnieniowca:)
ale umówmy sie, ze turnieje się gra z zamiarem ich wygrania...ja też lubie sie pobawic pacynkami i robie to z kumplami przy piwie w knajpie rockowej (ale mamy we wrocławiu fajnie co?). Moja rozpa Demonów jest do zarzygania standardowa, ale za to moje umiejetności grania nimi sa ...hmmm...dalekie od tych które miec bym chciał, więc i tak raczej bede warzywem:)
hmmm rozpisałem sie, wiec na poprawienie humoru:
no offence, i pozdrawiam
D.
wyobraź sobie, ze na 3 razy na jednym turnieju grając z WoCh (chyba najbardziej monotonny army list) możeszz trafic na 3 RÓŻNE armie. full khorne/full magia/piechota
to, że jest duzo graczy jedną armia DoCH nie znaczy ze bedziesz grał tym samym. Widzisz, odpowiadam własciwie bo jade z demonami do Was, choc na codzień gram Dark Elfami (i daleko mi do nudnych DE bo często gram mantykora/egzekami), tylko dlatego, ze demony mojego współlokatora wygladają na ładnie zrobione. Jeżeli turniej jest z ocena malowania, dlaczego szanse na zdobycie za nia punktów miałbym sobie odbierać?
z drugiej strony, jeszcze przed turniejem mówiąc o punktach wychodze na jakiegoś ciśnieniowca:)
ale umówmy sie, ze turnieje się gra z zamiarem ich wygrania...ja też lubie sie pobawic pacynkami i robie to z kumplami przy piwie w knajpie rockowej (ale mamy we wrocławiu fajnie co?). Moja rozpa Demonów jest do zarzygania standardowa, ale za to moje umiejetności grania nimi sa ...hmmm...dalekie od tych które miec bym chciał, więc i tak raczej bede warzywem:)
hmmm rozpisałem sie, wiec na poprawienie humoru:
sorry, musiałem :D:D:DShino pisze:Morrok, ale mógłbyś sie umyć.
no offence, i pozdrawiam
D.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
a czy ktoś tu piszę o nie przegiętych armiach. Dla mnie nie ma problemu lubię grać z demonami choć muszę przyznać że trudno je pojechać 20:0 . Problem jest w monotematyczności.
Nie piszcie że WoCh są różnorodne - magia dominuje, w 95% sa rycerze w 5% rycerze na piechotę.
DE - wersja 1 pornoszuting, shadzi, bolce black guardzi , 2 walka - coki,hydra,kociołek, black guardzi - w standardzie harpie, dark ridersi i często łucznicy.
Demony - no comment.
VC - niech zgadnę wrajty, ghoule, wskrzeszania.
Nie piszę tego bo uważam że coś jest mocne, czy sprawia mi jakieś problemy - po prostu jest nudne i schematyczne.
Jak rozumiem klimatu TK, Bretonni, DoW, OnG, HE(tu zdziwienie), WE, Besti, Orków czy Ogrów nikt, lub niewielu, nie czuje?
Nie piszcie że WoCh są różnorodne - magia dominuje, w 95% sa rycerze w 5% rycerze na piechotę.
DE - wersja 1 pornoszuting, shadzi, bolce black guardzi , 2 walka - coki,hydra,kociołek, black guardzi - w standardzie harpie, dark ridersi i często łucznicy.
Demony - no comment.
VC - niech zgadnę wrajty, ghoule, wskrzeszania.
Nie piszę tego bo uważam że coś jest mocne, czy sprawia mi jakieś problemy - po prostu jest nudne i schematyczne.
Jak rozumiem klimatu TK, Bretonni, DoW, OnG, HE(tu zdziwienie), WE, Besti, Orków czy Ogrów nikt, lub niewielu, nie czuje?