Wampiry na Kohonex

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Wampiry na Kohonex

Post autor: c4h10 »

Vampire (General): Dark Acolyte, S. Ghouls, Helm, Periapt [190]
Vampire (BSB): Infinite Hatred, Walking Death, SoM, Hauberk, Lycni [225]
9+1 Ghouls [88]
9+1 Ghouls [88]
6+1 Dire Wolves [66]
20 Grave Guards, FCG, Warbanner [295]
3 Spirit Hosts [195]
Black Coach [200]
PD: 5
DD: 4
Koszt: 1347

Bitwa z Imperium (2 magów, czołg, armata):
Źle zagrałem duchami w pierwszej turze (dałem się zaszarżować Kawalerii z Warbannerem). Dzięki temu czołg miał pełne pole do popisu.
Black Coach dobrze ssał kostki tylko, nie potrafił jednak przebić się przez pięciu kawalerzystów (6 tur walki, na około 16 rzutów wbił jednego KB).
W międzyczasie biegacz spadł od pocisku, a Gwardia w końcu się sypnęła. 4:16
Bitwa z HE (BSB z Reaver Bow, Mag z Ring of Fury, 2xBolce, 2xłuki, 15 White lionów+ BoS, 6 DP+Lion Standard, AoL):

Ponownie źle zagrałem duchami przez co aby ich uratować musiałem odgiąć DP Ghulami (ostatecznie wyszło mi to na dobre bo Kawaleria dostała biegacza, a Duchy mogły pędzić w stronę White Lionów).
Na drugiej flance Gwardia spuchła od ostrzału i postanowiła się wycofać. Natomiast Eteryczny nielatający trener w czwartej turze rozpoczął czyszczenie strzelców.
Bitwy nie dokończyliśmy. Szacowany wynik 14:6 chyba, że WL oblaliby Stubborna.


Antymagia 5 DD + Coach jest wystarczająca.
Myślę o przekonfigurowanie bohaterów (BSB z GW i periaptem, kosztem Słomki i +1CR)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Myślę, że hełm ssie na te małe punkty.
Blackcoach może z kolei okazać się czarnym koniem ;)

Nie podoba mi się 20 GG - imho to za mało, w mojej opinii oni potrzebują mieć te 3 ranki zawsze. 24 to moje optimum.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Na takie pkt obsysa ograniczenie ghuli 0-2 przy posiadaniu Summon Ghouls. Wampiry niestety nie mają tak dobrej grupy lobbingowej jak mroczne elfy, aby wypłakać poluzowanie magii.

Hełm zawsze może zostać wymieniony na DS, potestujemy zobaczymy.

Wiem, że 20 GG to mało, tylko skąd 48 pkt wyskrobać.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Hmm... Ja chyba jednak bym dał zamiast jednych ghuli zombiaki. Tanie dobre do trzymania a z hełmem też coś potrafią ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ