Vampire (General): Dark Acolyte, S. Ghouls, Helm, Periapt [190]
Vampire (BSB): Infinite Hatred, Walking Death, SoM, Hauberk, Lycni [225]
9+1 Ghouls [88]
9+1 Ghouls [88]
6+1 Dire Wolves [66]
20 Grave Guards, FCG, Warbanner [295]
3 Spirit Hosts [195]
Black Coach [200]
PD: 5
DD: 4
Koszt: 1347
Bitwa z Imperium (2 magów, czołg, armata):
Źle zagrałem duchami w pierwszej turze (dałem się zaszarżować Kawalerii z Warbannerem). Dzięki temu czołg miał pełne pole do popisu.
Black Coach dobrze ssał kostki tylko, nie potrafił jednak przebić się przez pięciu kawalerzystów (6 tur walki, na około 16 rzutów wbił jednego KB).
W międzyczasie biegacz spadł od pocisku, a Gwardia w końcu się sypnęła. 4:16
Bitwa z HE (BSB z Reaver Bow, Mag z Ring of Fury, 2xBolce, 2xłuki, 15 White lionów+ BoS, 6 DP+Lion Standard, AoL):
Ponownie źle zagrałem duchami przez co aby ich uratować musiałem odgiąć DP Ghulami (ostatecznie wyszło mi to na dobre bo Kawaleria dostała biegacza, a Duchy mogły pędzić w stronę White Lionów).
Na drugiej flance Gwardia spuchła od ostrzału i postanowiła się wycofać. Natomiast Eteryczny nielatający trener w czwartej turze rozpoczął czyszczenie strzelców.
Bitwy nie dokończyliśmy. Szacowany wynik 14:6 chyba, że WL oblaliby Stubborna.
Antymagia 5 DD + Coach jest wystarczająca.
Myślę o przekonfigurowanie bohaterów (BSB z GW i periaptem, kosztem Słomki i +1CR)
Wampiry na Kohonex
Myślę, że hełm ssie na te małe punkty.
Blackcoach może z kolei okazać się czarnym koniem
Nie podoba mi się 20 GG - imho to za mało, w mojej opinii oni potrzebują mieć te 3 ranki zawsze. 24 to moje optimum.
pozdrawiam
Furion
Blackcoach może z kolei okazać się czarnym koniem
Nie podoba mi się 20 GG - imho to za mało, w mojej opinii oni potrzebują mieć te 3 ranki zawsze. 24 to moje optimum.
pozdrawiam
Furion
Na takie pkt obsysa ograniczenie ghuli 0-2 przy posiadaniu Summon Ghouls. Wampiry niestety nie mają tak dobrej grupy lobbingowej jak mroczne elfy, aby wypłakać poluzowanie magii.
Hełm zawsze może zostać wymieniony na DS, potestujemy zobaczymy.
Wiem, że 20 GG to mało, tylko skąd 48 pkt wyskrobać.
Hełm zawsze może zostać wymieniony na DS, potestujemy zobaczymy.
Wiem, że 20 GG to mało, tylko skąd 48 pkt wyskrobać.
Hmm... Ja chyba jednak bym dał zamiast jednych ghuli zombiaki. Tanie dobre do trzymania a z hełmem też coś potrafią
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...