Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
najlepiej kupić booka poczytać i wybrać co byś chciał mieć i to kupić
wdłg. mnie lepszą armią byłby chaos ponieważ ma ładniejsze modele ale niewiadome jest co pokaże nowa edycja tk
wdłg. mnie lepszą armią byłby chaos ponieważ ma ładniejsze modele ale niewiadome jest co pokaże nowa edycja tk
chaos na pewno jest tanszy - wiekszosc potrzebnych modeli masz w plastiku (rycerze, maruderzy, psy).
TK chyba faktycznie latwiej pomalowac w dobie washy GW... choc chaos tez nie powinien byc problemem, zwlaszcza ze w armii miesci sie bardzo malo figurek
TK chyba faktycznie latwiej pomalowac w dobie washy GW... choc chaos tez nie powinien byc problemem, zwlaszcza ze w armii miesci sie bardzo malo figurek
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
To linka wyslij bo jestem bardzo ciekaw jak to zrobilesGrolshek pisze:Na podforum mortali jest moja recepta jak wydać 450 pln na armię WoCh na 1650pkt. Nie chce mi się drugi raz tego przepisywać...
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
A proncie bałdzo niewierny Tomaszu: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 1&start=20
W życiu nie grałem poniżej 1650... Poczkaj, zaraz coś spróbuję sklecić i pewnie ma być tanio...Eltharion pisze:A na 1000 - 1200pk. ile by to wyszło (zł.)???
Wychodzi mi:
2x mag konny
2xknighci
2xmaruderzy konni
2xpsy
rydwan
działko skulpasowe
Mógłby mi ktoś wyjaśnić czym są szarże taktyczne ?
Ciekawjestem również czy powszechnie używany zwrot pułapka oznacza podstawienie śmiecia (fast/orzełek/coś) jako jedynej jednostki w zasięgu szarży czegoś pakernego, oraz ustawienie jakiegoś konkretnego oddziału tak, aby po flee śmiecia wpaść na flanke pakernego oddziału ?
Ciekawjestem również czy powszechnie używany zwrot pułapka oznacza podstawienie śmiecia (fast/orzełek/coś) jako jedynej jednostki w zasięgu szarży czegoś pakernego, oraz ustawienie jakiegoś konkretnego oddziału tak, aby po flee śmiecia wpaść na flanke pakernego oddziału ?
Generalnie Twoja pułapka jest jedną z opcji. Pułapek tyle, ilu graczy, te bezpieczne opierają się na podstawianiu tanich oddziałów, które uciekają, wciągając przeciwnika w zasięg szarży czegoś nieprzyjemnego.
Szarża taktyczna opiera się na fakcie, że podczas szarży masz prawo wykonać jednego wheela, czyli zakręcić - więc jeśli zaszarżujesz na skirmish na początku prosto, wjeżdżając w oddział dopiero wykonywanym zakrętem, jesteś w stanie podczas takiej szarży obrócić się w korzystną dla ciebie stronę, a skirmish musi się do ciebie dostawić.
Szarża taktyczna opiera się na fakcie, że podczas szarży masz prawo wykonać jednego wheela, czyli zakręcić - więc jeśli zaszarżujesz na skirmish na początku prosto, wjeżdżając w oddział dopiero wykonywanym zakrętem, jesteś w stanie podczas takiej szarży obrócić się w korzystną dla ciebie stronę, a skirmish musi się do ciebie dostawić.
Co chciałbym również zauważyć, jeśli grasz według uściśleń sędziowskich jest w pewnych przypadkach zabronione (szarża skirmish na skirmish, lub skirmish na bohaterów o US1 czy maszyny; szarża bohatera o US1 na skirmish lub maszyny), no a latacze to już w ogóle tylko po prostej.Pingwin pisze:Szarża taktyczna opiera się na fakcie, że podczas szarży masz prawo wykonać jednego wheela, czyli zakręcić - więc jeśli zaszarżujesz na skirmish na początku prosto, wjeżdżając w oddział dopiero wykonywanym zakrętem, jesteś w stanie podczas takiej szarży obrócić się w korzystną dla ciebie stronę, a skirmish musi się do ciebie dostawić.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
jak widać gracze DE nawet nazwy swej armii nie potrafią napisaćRasti pisze:Weź, bo one i tak zdobędą Ulthuan, a lepiej być po stronie zwyciężców niż przegranych
Ku chwale Wiedźmiego Króla!
główną różnicą jest to, że HE są dobre a DE złe...