Armia arabii - żywa lub nie ;)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Re: Armia arabii - żywa lub nie ;)

Post autor: Rasti »

no ja myślałem, o nadaniu im kobiecych wdzięków, gdyż wg. wierzeń arabów były to kobiety ;)
No ale jak widac, wszystko idzie po dobrej myśli, pomysły i zapał są - co najważniejsze ;D

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ja kiedyś znalazłem w necie baaaaardzo fajnie zrobioną armie TK jako żywi :mrgreen: i właśnie w takim stylu troszke mieszanym arabsko-egipskim w kazdym razie zarąbiste jak znajde znowu to zdjęcie to wstawie na forum linka


EDIT znalazłem http://www.games-workshop.com/gws/conte ... d=4300011a

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Ja jednak ciągle nie widzę armii Arabii jako umarlaków, na półwyspie są już Tomb Kingowie i chyba starczy :?: . DoW skonwertowane na modułę arabską by wystarczyło, ale jeśli Rasti się uparłeś to powodenia w realizacji pomysłu :wink: .
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Tzn, chodzi mi o to, iż Arabia trzyma niezły klimat, podpiął bym ich pod jakąś żywą armię, ale i trudniej modele do tego wytrzepać i trudniej taką armię znaleźć. A Khemri to moim zdaniem coś kompletnie innego, inny klimat itd...

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Mi też nieumarli nie pasują do Arabii. Arabia od wieków walczy z TK. Nekromancja jest w tym kraju zabroniona, choć magowie z dworu sułtana studiują tą sztukę magii. DoW w tego typu projektach sprawdza się najlepiej. Aczkolwiek rozumiem, że autor chciałby mieć nieco bardziej grywalną armię ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Nie chodzi o grywalność, co raczej jednostki będą fluffowe, choc nie powiem, żeby dało się grać ;)
Bardziej zależy mi o braku problemów, a DoW nie maja chyba za wielkiego wyboru z Arabii... no chyba, że się mylę ;)

W imperium nekromancja też jest zabroniona, a nekromantów i wampirów jest pełno ;) Zło jest wszędzie.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

W DoW jest pełno jednostek "arabskich": lekka kawa, ciężka kawa, duellists itp. Wszystko da się odpowiednio przerobić by pasowało.
W imperium nekromancja też jest zabroniona, a nekromantów i wampirów jest pełno ;) Zło jest wszędzie.
Głównym wrogiem imperium jest Chaos i to na nim skupia się uwaga rządzących. W Arabii TK są największym zagrożeniem. Dlatego też wydaje mi się, że bardziej tego zakazu przestrzegają.

Jednak tak na prawdę jak wymyślisz dobrą historię do swojej armii to będzie ona klimatyczna.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Dzięki za komentarze!
No to teraz pytania związane właśnie z fluffem, bo od strony zasad już pasuje, ale czy ktoś się właśnie o to nie przyczepi?

I teraz potrzebuję nie osoby szukającej na siłę błędu, a kogoś, kto by mi opisał, jakby to on się zachował.
Chodzi mi o sytuację. Ktoś wyzywa Was na przyjacielski pojedynek. Rozkładacie się, widzisz jak wyjmuje taką armię(nie mówmy, czy jest dobra, zła, załóżmy, że dobra). Frendly meczyk ;) Jak reagujecie? Oczywiście ten ktoś Wam z grubsza objaśnia, że to sprawka nekromanty z tamtąd, który zebrał tam swoją armię, a potem wyruszył ku północy.

Jaka jest wasza reakcja? Chyba nie rzucacie się i nie gryziecie ;)?

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Im ciekawsza armia oponenta, tym lepiej. Jak fajnie skonwertowana i pomalowana, to biję brawo.
Niewielu osobom chce się konwertować całą armię:)
Wymyślanie Fluffu pod swoje figurki to dobra zabawa i przy okazji, nadaje koloru wielu bitwom:)

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Po co fluff ???
Zrobiłeś armie VC pod klimat Arabii, moim zdaniem zajeb... pomysł.
Ja bym bardzo się cieszył grą z taką armią a nie pytał, dlaczego tak skonwertowałeś armie i jak to wytłumaczysz fluff'owo.
I jeżeli o słonia chodzi to słaby pomysł.
Zombie i szkiele z turbanami super pomysł, bk i gg też się da skonwertować, nekromantów również ale trochę trudności moim zdaniem będziesz miał z samymi wampami.
Pozdrawia i życzę powodzenia.
Obrazek

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

IMO lepiej by się nadawało Imperium niż VC - słoń z działem na grzbiecie jako czołg to nic strasznego - nawet w Total War którymś były takie oddziały. Ale jeśli chodzić o styl gry i klimat armii, najbardziej by się nadawały leśne elfy z naciskiem na sporo oddziałów lekkiej jazdy i strzelców. Arabscy łucznicy jako GG, geniusze na dywanach jako hawki, jazda na wielbładach jako wildzi, szybka jazda na koniach z łukami jako glade riders i słoń jako drzewo brzmi naprawdę kozacko.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

O kurcze, nieźle nieźle ;D Na prawdę świetny pomysł, lecz byłoby to większe dla mnie wyzwanie z modelami ;P
No i jest jeszcze jeden kaprys - mój kolega gra WE, a w naszej małej mieścince gra nas raptem 3, to tak trochę byłby to ostatecznością.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

W takim razie zamiast WE -> DE.

Co do reakcji na armię, to faktycznie najważniejszy jest jej wygląd. Większość raczej nie będzie się pytać o fluff.
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Mnie tam się podoba konwecja sułtana "Zombi" i nieumaryłych Asasynów.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Kokesz pisze:W takim razie zamiast WE -> DE.
DE już mam, a chcę pograć na troszkę innych zasadach ;D
A pomysł z WE mnie zaintrygował(mimo, iż kumpel takowe już ma), muszę się porozglądać za modelami do konwersji żywych(bo takich będzie ciężej ;))

A pytanko, czy VC mają jakieś jednostki strzelające?

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Przejrzałem i poczytałem podręcznik dogów. No i tak myślę, że może na tym by się pocisnęło, lecz brakuje mi tutaj konkretnych jednostek, jak coś pod słonika, są tylko koniki, a brakuje mi tych garbatych (choć modele mogą być różne, a zasady takie same ;))
No i czy waszym zdaniem pasują Arabscy pikinierzy bijący z 4 szeregów(trochę mi to śmierdzi).
Reszta jest ok, jakaś zgrabna armatka nawet by się wpasowała, maruderzy jako piesi Arabowie "czyniący" ich Świętą Wojnę ;)
No i jeszcze kusznicy, choć im najlepiej figurki wyposarzyć w łuki...

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Nie muszą być arabscy pikinierzy, mogą być wynajęci przez sułtana/kalifa pikinierzy estalijscy/tileańscy, kusznicy/łucznicy też mogą być (zawsze można wkręcić, że wschodni łuk refleksyjny ma większą siłę przebicia, stąd s4 :), bodyguardzi paymastera to np. Janczarzy, ogry też się mogły przybłakac, lekka arabska piechota - dueliści, ciężka kawa - wielbłądy - fajne modele black tree design (np. sklep Gildia najemników sprowadza modele tej firmy - napisz do nich) a słoń - ewentualnie w dow mógłby robić za rhinoxa.

tu masz wojowników islamu z BTD
http://www.blacktreedesign.com/pl/home.php?cat=2484

a tu saraceni z sekcji fantasy
http://www.blacktreedesign.com/pl/home.php?cat=2394

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »


Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No wiadomo, że mogą wynajmować, lecz wolałbym, aby ta armia była stricie arabska ;)

Dzięki za link ;) a właśnie - co to jest ten paymaster ;) Bo nijak zrozumieć opisu nie mogę :oops:

Dzięki za linki, ale jaka to skala? Pasuje do WFB?

Wampiry bardzo fajne, mniej więcej taki był mój zamysł :>

Teraz sam już nie wiem :roll:

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

paymaster to taki skarbnik który przyma wypłaty dla wynajętych wojowników ale dokłądnych jego zasad nie znam

ODPOWIEDZ