Overrun / Gonitwa

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Overrun / Gonitwa

Post autor: The Miz »

Witam mam takie pytanie:

1. Jeśli mamy w zasięgu pogoni/overrun'a i oczywiście "po drodze" inny wrogi oddział przeciwnika to czy musimy w niego automatycznie zaszarżować, czy też możemy się przed nim zatrzymać ten 1''. Jak z lataczami? Jak ze zwykłymi oddziałami?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Mozesz sie zatrzymac cal przed

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Ale w podręczniku nie ma nic takiego napisanego. Więc skąd to wynika ??
Zasada 1 cala jest umieszczona tylko w dziale "Enemy in the way" a w "Pursuit in to fresh enemy" nie ma nic takiego.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Lidder pisze:Mozesz sie zatrzymac cal przed
nie. Overrun i gonienie to nie enemy in the way. Musisz szarzowac

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Inna sprawa, że nie musisz w ogóle overrunować (jeśli nie masz hate lu frenzy). Przy pogoni jest test LD, overrun natomiast jest w 100% dobrowolny.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Dzięki za szybką odpowiedź.

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

Od razu się podczepię, kiedy oddział skirmishu robi overrana lub pogoń to leci w zwarciu, i teraz jeśli wyrzuciłem np 9 na gonienie i mam po drodze 2 oddziały jeden na 5 drugi na 9 calu i stoją one tak, że krańcowy model skirmishu zahacza po linii prostej tego na 5 calu ale model z drugiej strony ranki sięga po prostej ten oddział na 9 calu to zaszarżowane są jednak oba czy tylko ten najbliższy czy jak?

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Tylko jeden ten pierwszy. Bo zatrzymują się wszyscy na nim.

ODPOWIEDZ