Czy jak mag przeciwnika wyrzuci miscast i na tabelce wypadnie ten wynik (nie pamiętam jak się nazywa) co daje przeciwnikowi możliwość rzucenia darmowego czaru - to czy TK mogą rzucić darmowa inkantację ? Moim zdaniem nie dokońca ponieważ inkantacją to nie czary i cechują ich inne zasady a po drugie jest napisane że taki czar w chodzi o bazowej trudności czaru a przecież inkantację tego nie posiadają.
Czy może ktoś powołać się na jakieś uściślenie i mi odpowiedzieć na te pytanie ?
Magia TK
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion