ZAŁOŻENIA:MAGIA:
1 Orc Shaman @ 145 Pts
General; Magic Level 2
Amulet of Protectyness [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2
Horn of Ugrok [40]
Magic Mushrooms x1 [10]
WALKA:
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Battle Standard
War Banner [25]
24+1 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Shield; Standard; Musician
Gorks Waaagh Banner [25]
28+1 Night Goblins @ 167 Pts
Netters;Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
20 Night Goblins @ 110 Pts
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Musician
OSTRZAŁ:
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
Głównym atutem rozpy jest jedna szarża bigunsów(z BSB) na 8+2k6 cali(10''-20''). Wiem, że róg jest słabiutki, ale wynik walki zależy od tego klocka, który w kluczowej szarży ma złamać/sypnąć przeciwnika a on ma w tym pomóc. 7 CR plus to co zranimy(5x WS4 S5 i 3x WS6 S4 + dzik) to solidna wartość na którą można liczyć by pozbyć się kluczowego oddziału przeciwnika. Dodatkowo klocuch w walce boostuje i tak silną już magię o +1 PD.
Poza pieszymi orkami powalczyć mogą boar boyzi a NG mają pilnować maszyn/wypuszczać fanatyków.
Wiem, że słaba antymagia ale z Horna nie zrezygnuję, rozważam zamiane 2x chukka na lobbe albo zamiane amuletu na scrolla.
Teraz czekam na fale krytyki i opinie jak sami byście przeciwko takiej rozpie zagrali.
pozdrawiam