Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: ninjaska »

gerwaz26 pisze:Witam mam pytanko. Do oddzialu nocnikow wkladam sztandarowego z Bad Moon on a Stick i dodatkowo do tego oddzialu wrzuce BOBB to czy on tez dostaje Stubborna? Dodatkowo jezeli on tez to dostaje jako czesc oddzialu to czy oddzial zdaje na 8LD czy 6LD?
W opisie dzialania przedmiotu jest:
All Night Goblins in this unit became Stubborn.
Stad Czarny Ork nie bedzie Stubborn. Testujesz Ld na 6. Smutne.
Jak by tego bylo, masz BSB z T4 bez zbroi. Jedyna dla niego szansa, by przezyc starcie, to przyjmowanie szarz na flanke, tak by maly git byl z dala od wroga.
Macie Wardzie, gdzies Ty mial rozum, gdy ukladales te armie! :P
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

niestety 6ld.
i bsb schodzacy od byle pierdniecia.

slaby deal.

ps.pozostaje miec tylko nadzieje ze 8 ed bedzie zielona :twisted:

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

mam pytanko odnosnie fanatykow.
czy jesli wrogi oddzial wejdzie od przodu to czy musi wyjsc z tylu (jak przy strzelaniu z balisty) czy idzie po lini prostej od miejsca ich wypuszczenia?

bo mialem raz sytuacje (siema gerwaz :P ) gdzie fanatyk, wychodzac w lini prostej z night goblinow wchodzil mi od przodu, jednak idac wzdluz, po lini prostej wychodzil mi z flanki i wchodzil w kolejny oddzial (bo nie bylo 1 cala miedzy moimi dwarfami gdzie fanayk moglby sie zatryzmac).
jesli sami fanatycy sa traktowani jak strzelanie to wchodzac od przodu powinni wychodzic z tylu, jesli zas wchodza z flanki to powinni wyjsc z drugiej strony.

jak to jest dokladnie?

ps. nie wiem czy slowami dobrze opisalem cala sytuacje. jutro, jesli bedzie taka potrzeba, wstawie jakiegos *.jpg :)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Zgodnie z tym co jest napisane w podręczniku (zasady dotyczące fanatyków) przemieszcza się zawsze w zadeklarowanym kierunku. Nawet jeśi jego ruch się zakończy w środku jednostki to musi być ustawiony 1" poza jednostką zgodnie z kierunkiem "wejścia" do jednostki.

Np. wszedł od przodu w prostej linii (pod kątem 90 stopni) to wyjdzie w linii prostej z tyłu. Fanatyk nie ma prawa zakręcać podczas ruchu, cykasz 2D6 i wio w jednym określonym kierunku

Fanatycy to nie strzelanie i nie są tak traktowani!!!!!...Rozdzielają tylko hity w jednostkę jak przy zwykłym strzelaniu.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Aha i widzisz morse mowilem a ty jak zwykle szukales dziury w calym !!!
Racja po mojej stronie wiec fachowo rozwalilem ci ta obsluge :P
Obrazek

WOJTASU
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 117

Post autor: WOJTASU »

siema mam pytanie jesli generałem jest Black Orc to jego odział nie kula anizmozji a w 6' daje przerzut , a co w turze waggh ??? odział z genkiem ( zakłądamy ze ten BO to genek) idzie d6 cali czy nie idzie bo stare quell animosity to wyklucza? jak to jest?

ytsunkai
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151

Post autor: ytsunkai »

siema mam pytanie jesli generałem jest Black Orc to jego odział nie kula anizmozji a w 6' daje przerzut , a co w turze waggh ??? odział z genkiem ( zakłądamy ze ten BO to genek) idzie d6 cali czy nie idzie bo stare quell animosity to wyklucza? jak to jest?
siema mam pytanie jesli generałem jest Black Orc to jego odział nie kula anizmozji a w 6' daje przerzut , a co w turze waggh ??? odział z genkiem ( zakłądamy ze ten BO to genek) idzie d6 cali czy nie idzie bo stare quell animosity to wyklucza? jak to jest?
oddział z Generałem BO też rzuca na animozje.
na 6 - do przodu d6
na2-5 nic
na 1 - quell animosity z BO ( w zależności od zasad albo dostaje d6 s5 od BO i jak2-5 - Army Book, albo przerzuca jak w BP)

W przypadku Waaaaagh! - oddział z Generałem automatycznie idzie do przodu d6.

Jak BO nie jest generałem - to dodaje oddziałowi +1 do rzutu jak zwykły BigBoss.
Jak jest sam - to jak Czarne Orki (czyli z automatu d6 do przodu ).

Przy czym do przodu = w kierunku najbliższego wroga.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

WOJTASU pisze:siema mam pytanie jesli generałem jest Black Orc to jego odział nie kula anizmozji a w 6' daje przerzut , a co w turze waggh ??? odział z genkiem ( zakłądamy ze ten BO to genek) idzie d6 cali czy nie idzie bo stare quell animosity to wyklucza? jak to jest?
quell po BP daje kilka bonusow (ale kosztem tego iz moze sie zdazc ze BO utknie z animozji)
1)obejmuje wiecej oddzialow
2)w przypadku tury waaagh! daje przerzut 1 na animozje (wieksza szansa na te dodatkowe d6"),dopiero druga jedynka kasuje d6W.
oddzial z generalem nadal idzie z automatu. tak samo jak BO i solowo czarna kadra dowodcza.
Przy czym do przodu = w kierunku najbliższego wroga.
prawie dobrze. w kierunku najblizszego wroga w POLU WIDZENIA. jak nie widza wroga to po prostu do przodu.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Hej panowie.

Potrzebuję opis słowo w słowo przedmiotu collar of zorga (razem z informacją czy jest on np. night goblin obly czy coś w tym stylu) Koniecznie po angielsku. Jeśli mógłbyś prosić kogoś o przesłanie mi tego opisu na PMkę, tudzież wklejenie go tutaj, będę zobowiązany :)

Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Furion

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

THE COLLAR OF ZORGA 5 points
This studded collar is inscribed with ancient glyphs entwined with the shapes of mysterious beasts. The wearer can stare imperiously at any beast that dares confront him and say "Don't even fink abart it!" or something like that, and the beast cowers before him
Steeds, monsters (ridden and unridden) and beasts pulling chariots require 6s to hit the bearer
Działanie zmienia troche BP
Also affects monsters that are characters

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Mam pytanko : jeżeli wyrżnę do nogi wszystkie sguigi to wybuchają?
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Absurdalne ale tak.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Tularian pisze:Mam pytanko : jeżeli wyrżnę do nogi wszystkie sguigi to wybuchają?
jak wyrzniesz do nogi calutenki oddzialek to nie (calutenki=zadnego modelu nie ostanie)
jak wytluczesz tylko squigi to gobliny radosnie wybuchna ci w jape.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Wybuchną na początku tury O&G (w 1 fazie), więc jeśli Ty zaszarżowałeś i straciłeś wszystkie sguigi, lub na nie zaszarżowało 2 lub więcej oddziałów i 1 oddział wyrżnoł Ci sguigi towciąż istnieje szansa do zabicia wszystkich poganiaczy lub oddalenia się na względnie bespieczny dystans (w przypadku Twojej szarży).
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

LuciusII pisze:Wybuchną na początku tury O&G (w 1 fazie), więc jeśli Ty zaszarżowałeś i straciłeś wszystkie sguigi, lub na nie zaszarżowało 2 lub więcej oddziałów i 1 oddział wyrżnoł Ci sguigi towciąż istnieje szansa do zabicia wszystkich poganiaczy lub oddalenia się na względnie bespieczny dystans (w przypadku Twojej szarży).
a niby czemu eksploduja na poczatku tury zielonch??

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Popełniłem lapsus spowodowany przytaczaniem zasady z pamięci, chodzi oczywiście o sytuacje gdy na początku tury gracza O&G w jednostce sgugów nie ma NG
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Nie jestem fachowcem ale z tego co zrozumialem to herdy wybuchaja w momencie gdy gina wszystkie gobosy z oddzialu lub zostana zlamani i uciekaja. Tam nie ma zadnej informacji odnosnie wybuchania na poczatku wlasnej tury.
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

gerwaz26 pisze:Nie jestem fachowcem ale z tego co zrozumialem to herdy wybuchaja w momencie gdy gina wszystkie gobosy z oddzialu lub zostana zlamani i uciekaja. Tam nie ma zadnej informacji odnosnie wybuchania na poczatku wlasnej tury.
dokladnie.w momencie gdy:
brak poganiaczy- TNT
lamiemy sie - TNT

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Na Gorka,
>>Wild Squigs. If the unit flees, or if at the start of the controlling player's turn there are no herders alive in the unit.
Dalej, ze ze zasieg 2d6" etc.<< *(strona 26)
Stad jasno wynika, ze jezeli oddzial zostanie zlamany, to wybucha. Jezeli przeciwnik wystrzela Herderow, to oddzial nie wybucha natychmiast, tylko na poczatku tury goblinow. Widac tez, ze jezeli w CC zostana zabite wszystkie squigi, a oddzial zostanie zlamany, to i tak 'Squgi szaleja'.
Nie jestem pewien, czy Wardowi o to chodzilo, ale coz zrobic. Podrecznik zostal wydany malo starannie (vide: Fanatyk nie od razu byl Immune to Psychoplogy czy niespojne zasady wielkiego squgia, zeby pozostac w klimacie Nocnych).
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Mało starannie? W naszym booku nie ma takich problemów jak u skavenów, DE i lizaków.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ