Parowy 2x1100

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Parowy 2x1100

Post autor: Szymon »

Witam oto nasz Team
Dwarfs i WOCH czyli Dwarfs of Chaos

Dwarf
Unnamed1100 Pts - Dwarfs Army

1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking

1 * Master Engineer @ 139 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [5]
Rune of Stone

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

1 Cannon @ 135 Pts
Engineering Runes [45]
Rune of Forging
Rune of Reloading


1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating



2 Bolt Thrower @ 120 Pts
Engineer

2 Engineer @ [30] Pts
Light Armour


1 Organ Gun @ 120 Pts



Total Army Cost: 1095

WOCH
Unnamed1100 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Exalted Hero of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Aethersword; Juggernaut of Khorne


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts


5 Marauder Horsemen @ 65 Pts

8 Chaos Knights of Nurgle @ 405 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner



3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 5

Models in Army: 69

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

na krasiach starcza akuratnie na flamingi dla armaty

armata na Wochu się raczej nie przyda, radzę ci zamiast niej podzielić knightów na 2x5 ze sztandarami
a herosowi wymienił na runesworda


ogólnie zajebiście dopasowane armie 6DD turbo shooting, dobry combat
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Unnamed1100 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Exalted Hero of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Aethersword [50]

1 Juggernaut of Khorne

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 200 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]

1 Disc of Tzeentch
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts



5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts



3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]


Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 20


Total Army Cost: 1096
Poprawka WOCh

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ja bym wywalił maga bo albo mag do trzymania dwóch skrolli albo wcale bo przy jednym magu sobie nie poczarujecie bo cała antymagia pójdzie przeciw niemu

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ale patrz jak my zacznie my to kolega zabije już magów to on wkroczy do akcji a tak to będzie krzyczał i magował może coś przejdzie

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

tiaaa, maga nie i tak nie poczruje, a antymagie macie niczego sobie, warto zauważyć, że kosztuje 200 Pts :P
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

A jak za niego wstawię Exelta na dysku z Oczkiem ?

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

noo ale po co ci drugi exelt??? ta pierwsza rozpa była bambucia!, zostaw ją
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

WOCH
Unnamed1100 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Exalted Hero of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Aethersword; Juggernaut of Khorne


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts


5 Marauder Horsemen @ 65 Pts

8 Chaos Knights of Nurgle @ 405 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner



3 Dragon Ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Cannon @ 85 Pts
mowa o tej ???

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

nom

tylko zamiast cannona można pozmieniać jakieś rzeczy, bo krasie mają DUUUUŻO rzeczy przeciw LG :wink:
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Wielki Kloc po to by dobijał z pewnością.
Jugi bije bez no armor save jeśli trafi się gość co ma mocnego sava
Maruderzy wiadomo
dragony dla zabawy
Canon żebym też miał zabawę
zastanawiałem się żeby tego wielkiego klocka ChK zamienić na 2x5 nurgla
W tedy uzyskam coś takiego
1 Exalted Hero of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Aethersword [50]

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield


5 Chaos Knights of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield


3 Ogres of Khorne @ 175 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Heavy Armour; Musician

1 Cannon @ 85 Pts

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

właśnie o to mi chodziło, tyle, że jeszcze zamiast cannona sztandary i muzyki na tych knightach ;)
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

poczekam na komentarze jeszcze innych graczy

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

heh, ale posty se nabiliśmy xD :lol2:
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

sztandar i muzycy na knightach ? no bez przesady, wydajesz pkt a przeciwnikom dajesz 100 malych... bez sensu. 2x5 lub 2x6 knightow golych tym horsemanom za 5pkt bym dal dzidy do rzucania lub za 10 toporki, bo tak to nic nie zrobia... Mark Nurgla moze byc, ale pomysl tak, zmien na slaanesha, wywal cannona, daj 3x psy i cos dla tych maruderow. tak bedzie imho lepiej.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

zobacz rospe krasi psy są zbendne

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

w takim razie pomysl nad ta kawa. 8 to dosc szeroka formacja i bedzie troche klopotu z manewrowaniem. jezeli zagracie wochem wszystko do przodu, latwo zablokuja was latacze, przyda sie cos co je odciagnie (moga byc maruderzy, ale najlepiej nie goli a z czyms. Jak nie psy to 2x6 knightow, kosztem kanona, muzyka, sztandarow na knightach.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

sYsek pisze:8 to dosc szeroka formacja i bedzie troche klopotu z manewrowaniem. jezeli zagracie wochem wszystko do przodu, latwo zablokuja was latacze,
Ktoo jeździ ósemka ustawioną w jeden szereg? A jak sie ustawi na dwa to wsio ryba czy 5 czy 10 ich bedzie w oddziale.

Ja bym rozbił to na dwa oddziałki. Szkoda żeby chłopaki z tyłu stali i sie nudzili.

Sztandary i muzycy to dobra opcja. Ułatwi łamanie oddziałów z większym statikiem. Tak sztandar + warbanner to +2 Cr. Muzyk też dobry. Głupio się odbić na remisie o muzyka. Lepiej więc zapobiegać niż leczyć. To niby nie daje bezpośredniego kopa, ale naprawde jest ważne. Dzięki temu uszczuplony oddział może coś ugryźć.
sYsek pisze:sztandar i muzycy na knightach ? no bez przesady, wydajesz pkt a przeciwnikom dajesz 100 malych... bez sensu.
Cały dowcip polega na tym, żeby przy użyciu głowy nie dać tych 100 pkt. przeciwnikowi. Rózwnie bezsensu wydawało mi się kiedyś robienie z Ng klocka do combatu. Czasami własnie ten sztandar ratuje dupę.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

wlasnie chodzi mi o to z tymi kolesiami, ze 4x2 nic nie da, bo ani nie da bonusu za rank (musi byc 5) ani beda walczyc.
Co do sztandaru, spoko, nie tak trudno tego nie stracic, ale caly potencjal kombatowy lezy w tych knightach, wiec oni raczej zgina, inaczej nie zarobia na siebie... Co do CR, w knightach najlepsze jest to ze zdobywaja w..... i jeszcze troszke za zadane rany. jak nie oberwa czyms rownie mocnym od boku to rzadko przegrywaja cr. dlatego wg mnie, lepiej zdjac muzyka i canona i podzielic to na 2x5/6 knightow, jak starczy pkt ;)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Dzisiaj grałem ale inną rozpiską naszymi przeciwnikami było Empire i VC
Ja grałem takim czymś:

Unnamed1100 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield


5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]


1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 8

Dispel Pool: 4

Models in Army: 26


Total Army Cost: 1091
Rycerze za 200pkt przejechali Wraity(+Banshi 4modele)
Zjechali połowę Greave Guardów i zgineli
Mag tęczy wylosował 3 i trzy tury kolega od VC wezwał tylko 6zombi które stracił
My straciliśmy
Maruderów 150pkt
Rycerzy 200 i kolega stracił canona i klope
wygrana 20:0 :)

ODPOWIEDZ