Zmierzch nad Babicami, czyli swojskie potyczki (16.01.2010)
Re: Zmierzch nad Babicami, czyli swojskie potyczki (16.01.2010)
Chcieliście własny format, a tu znowu prawie jak pre-Bazyl
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Teraz chyba tylko czyste 2k to coś odmiennego będzie
Noc- co ze scout'ami?
animozja demonów- w jaki sposób się biją? każdy zadaje sobie atak?
2 scenariusz jest fajnym pomysłem, ale potwornie niezrównoważonym.
Skaveny go jakoś przetrzymają... vampirów nie ruszy on specjalnie.. ale niektórymi armiami nie będzie się absolutnie dało grać.
Co z etheralami? jak na nie to działa?
co z oddziałem który stoi na górce kiedy się ona ruszy?
animozja demonów- w jaki sposób się biją? każdy zadaje sobie atak?
2 scenariusz jest fajnym pomysłem, ale potwornie niezrównoważonym.
Skaveny go jakoś przetrzymają... vampirów nie ruszy on specjalnie.. ale niektórymi armiami nie będzie się absolutnie dało grać.
Co z etheralami? jak na nie to działa?
co z oddziałem który stoi na górce kiedy się ona ruszy?
Co do scautów - suprise musi być być do końca, więc tylko po swojej stronie, ale w 24", a nie w 12"Harry101 pisze:Noc- co ze scout'ami?
animozja demonów- w jaki sposób się biją? każdy zadaje sobie atak?
2 scenariusz jest fajnym pomysłem, ale potwornie niezrównoważonym.
Skaveny go jakoś przetrzymają... vampirów nie ruszy on specjalnie.. ale niektórymi armiami nie będzie się absolutnie dało grać.
Co z etheralami? jak na nie to działa?
co z oddziałem który stoi na górce kiedy się ona ruszy?
Animozja - tak samo jak czar kłutnia z 6.ed. czyli ilr ataków jest w oddziale tyle zostaje wyprowadzonych - WSW działają normalnie. Bohaterowie też biorą udział w tej kłutni, gdyż irytuje ich debilność swojego odziału i musi pokazać kto jest szefem (ataki są rozpatrywane jak przy ostrzale - czyli jak będzie mniej niż 5 modeli to ataki mogą wpaść w bohatera - bohater sam w siebie nie może)
Co do niegrywalności tego scenariusza - powiem Ci Harry że sporo zależy od kostek. Zjednej strony może Ci pomóc że coś sie przesunie lub wpadnie na inny oddział, z drugiej strony jak sie stanie to z Twoim oddzialem to nie jest już tak fajnie - działa w obie strony - bardzo losowy scenariusz zresztą jak całe WFB
Jeszcze nie myślałem nad eterykami, gdyż generalnie są to obrażenia fizyczne, ale żeby nie było że jestem stronniczy (bo sam gram VC ) i w tej grze często nie ma logicznego spojżenia na sytuacje to będą to obrażenia magiczne, ponieważ Wiatry magii są na polu bitwy, które mają swój udział w zdażeniu
Co do odziału który stoi na górce - jest to napisane, ale powtórze:
Przesówa sie razem z górką, lecz dostaje hity K6 +1 z S4
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
drugi scenariusz dyma głównie Dwarfy, WE i Empire
Ale tak ogólnie to calkiem fajne zasady
Szczególnie "Noc" może być bardzo ciekawa
Ale tak ogólnie to calkiem fajne zasady
Szczególnie "Noc" może być bardzo ciekawa
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
a kto schowa się za obeliskiem przed cannonami?Arbiter Elegancji pisze:drugi scenariusz dyma głównie Dwarfy i Empire
Na stole jest 6-8 terenów-z nie wszystkimi się stykasz i niekoniecznie "wpadną" na oddział. Chyba nie takie straszne
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nie piszę że to przeginka straszna tylko że te armie będą miały troszkę bardziej pod górkę
Ogólnie jest dobrze
Ogólnie jest dobrze
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
zmiencie ten fragment owysylaniu rozpisek do 07.11 bo watpie zeby ktos sie wyrobil
drugi scenariusz zapowiada sie swietnie ale nie dla krasnoludow co nie zmienia faktu ze sie do Was wybieram wpiszcie mnie na liste...
drugi scenariusz zapowiada sie swietnie ale nie dla krasnoludow co nie zmienia faktu ze sie do Was wybieram wpiszcie mnie na liste...
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Ale jest plus-fajny cel może się nagle odsłonić po przesunięciu terenu
Generalnie razem w klubie stwierdziliśmy iż scenariusz z przesówającymi się terenami jest ok.
Bo jest wystarczająco losowy by nie był przegięty
Niczym jak Abominacja - niby jest straszna jak dojdzie do walki, ale zawsze może iść do przeciwnika przez 6 tur
Najbardziej nas interesuje co sądzicie o animozji dla Demonów, gdyż najbardziej udeżyliśmy w tą strone i na dobrą sprawe tylko tu jesteśmy w stanie coś zmienić poprawić.
Zastanawiam sie jeszcze nad ograniczeniami dla szczurów, bo wciąż nie ma BP dla nich, a sam za bardzo nie ogarniam tej armii by coś w niej przyciąć.
Bo jest wystarczająco losowy by nie był przegięty
Niczym jak Abominacja - niby jest straszna jak dojdzie do walki, ale zawsze może iść do przeciwnika przez 6 tur
Najbardziej nas interesuje co sądzicie o animozji dla Demonów, gdyż najbardziej udeżyliśmy w tą strone i na dobrą sprawe tylko tu jesteśmy w stanie coś zmienić poprawić.
Zastanawiam sie jeszcze nad ograniczeniami dla szczurów, bo wciąż nie ma BP dla nich, a sam za bardzo nie ogarniam tej armii by coś w niej przyciąć.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To nie przycinaj. A w ogole to chetnie bym sie u Was pojawil - termin mi nareszcie pasuje, tak to zawsze mialem zjazdy.
Drugi scenariusz niegrywalny, nikomu nie bedzie sie chcialo na lokalu z tym jebac.
Drugi scenariusz niegrywalny, nikomu nie bedzie sie chcialo na lokalu z tym jebac.
Ja również chętnie do was wbiję, muszę w końcu zagrać z łysym bejem i jego kowadełkiem
A co do drugiego scenariusza, to zgadzam się z Kacprem, że jest lekko z dupy.
Dlatego mam nadzieję, że mój przeciwnik w drugiej bitwie zgodzi się go olać i zagrać normalnie
Pozdrawiam
Holan
A co do drugiego scenariusza, to zgadzam się z Kacprem, że jest lekko z dupy.
Dlatego mam nadzieję, że mój przeciwnik w drugiej bitwie zgodzi się go olać i zagrać normalnie
Pozdrawiam
Holan
swieta_barbara pisze:Drugi scenariusz niegrywalny, nikomu nie bedzie sie chcialo na lokalu z tym jebac.
Tudzież dlatego na tą bitwe będzie przeznaczone troszke więcej czasu, by zdążyć ze wszystkim.
No mam nadzieje że wkońcu wbijesz - ciągle tylko obiecujesz ;p
A to czy zagrasz scenariusz to jak sami żeście stwierdzili - kwestia dogadania z przeciwnikiem.
Pamiętajcie że scenariusz pomimo iż myślicie że jest z d... to zawsze może pomóc z armią z którą zostaniecie zparowani.
Pozdro.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Varden pisze:To może w 3 scenariuszu od razu zbanujcie furie. Będzie prościej.
Gratuluję pomysłu. Zdawanie liderki 2 jest super.
Uprzedzałem z kim mamy do czynienia.
O ile jeszcze w scenariuszu 2 można liczyć na zdrowy rozsądek przeciwnika, któremu nie będzie chciało się pieprzyć z „cudowną losowością o którą przecież chodzi w WFB”, to liczyć na to, że w decydującej partii ktoś odpuści demonom – nie ma co.
Ja akurat przerabiam swoje O&G na Demony i miałbym zdawać Demonami Animosity przy LD 2??
Znam inne sposoby rozbawiania przeciwników.
Może zagramy dwie partie i spadamy, co Adam?
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Moze trzymaj furie przy generale. Albo na ten konkretny turniej zabierz orki.Jedy Knight pisze:Może zagramy dwie partie i spadamy, co Adam?
Brak dobrej woli zawsze bardzo dupe boli.
nie zebym chcial przyjechac na lokala do Starych Babic xD, ale generalnie rzecz biorac trzymanie furii przy generale nic nie da bo nie da sie zrobic tak zeby general byl tego samego boga co furie, chyba ze ktos wezmie DPswieta_barbara pisze:Moze trzymaj furie przy generale. Albo na ten konkretny turniej zabierz orki.Jedy Knight pisze:Może zagramy dwie partie i spadamy, co Adam?
Brak dobrej woli zawsze bardzo dupe boli.
swoja droga mimo zdroworozsadkowego podejscia do kwestii demonow i ich ograniczania to uwazam ze ten scenariusz u was jest mega z dupy, paralizujacy armie i mega niefluffowy (chociaz tego edycyjnego fluffu do demonow to pewnie za duzo osob nie czytalo )
ale rozumiem wasza okolo Warszawska frustracje bo tylu przechszt na demony co u Was to by sie nie znalazlo sumujac wszystkich graczy z pozostalych czesci Polski
pzdr, i sorki za wtracenie
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Smiechu pisze:
3. Piczka
Opcje specjalne:
animozja demonów:
test LD (na własnej nie generalskiej)-Generalska tylko jeśli oddział ma tego samego boga co generał
Jak obleją to rzucają K6:
1 - biją sie miedzy sobą
2-3 - Maszerują/szarżują w oddział który widzą (zarówno sojuszniczy jak i przeciwnika), a jak nie widza to stoją i nie można nic robić
4-5 - stoją w miejscu, ale można czarować
6 - D6+4 do przodu w kierunku najbliższego przeciwnika i nie można nic robić - czarować można
swieta_barbara pisze:Moze trzymaj furie przy generale. Albo na ten konkretny turniej zabierz orki.Jedy Knight pisze:Może zagramy dwie partie i spadamy, co Adam?
Brak dobrej woli zawsze bardzo dupe boli.
Sam se trzymaj furie przy generale.
Albo przeczytaj zasady turnieju, albo zgadnij jakiego boga mają furie, zanim zaczniesz pisać wierszyki o dupie.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.