Pierwsza rozpiska dwarfy na 2250 Pts?
Pierwsza rozpiska dwarfy na 2250 Pts?
Witam to moja pierwsza rozpiska i do końca tygodnia chciał bym już zacząć kupować modele:)
Więc proszę o jej ocenę a także o pomoc w jej dopracowaniu lub zbudowaniu nowej jeżeli ta się nie nadaje:)
Lord & Heroes:
Dwarf Lord - 293 Pts
General; Hand Weapon; Gromril Armor; Shield; Shieldbearers
Runic Weapon:
Rune of Might, Rune of Fury, Rune of Cleaving
Runic Armor:
Rune of Stone
Runic Talisman:
Master Rune of spite
Thane - 140 Pts
Hand Weapon; Gromril Armor; Battle Standard Bearer; Oath Stone
Runic Standard:
Rune of Guarding
Runesmith - 147 Pts
Hand Weapon; Gromril Armor; Shield
Runic Talisman:
Rune of Spealbreaking, Spelleater Rune
Core Units:
20 Dwarf Warriors - 205 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
20 Dwarf Warriors - 205 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
19 LongBeards - 328 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
Runic Standar:
Rune of Slowness; Rune of Stoicism
Special Units:
16 Hammerers - 282 Pts
Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armor; Shield; Standard Bearer; Gate Keeper
Runic Standar:
Rune of Slowness
Grudge Thrower - 125 Pts
Engineer, Master Rune of Disguise
Dwarf cannon - 180 Pts
Engineer, Master Rune of Defense, Rune of Forging
Grudge Thrower - 100 Pts Zamiast tego ewentualnie 2 bolce ?
Engineer, Rune of Burning
Rare Units:
Organ Gun- 120 Pts
Organ Gun- 120 Pts
Lord na tarczy wchodzi do Hamów thane do "Długobrodych" a runsmitch?
Więc proszę o jej ocenę a także o pomoc w jej dopracowaniu lub zbudowaniu nowej jeżeli ta się nie nadaje:)
Lord & Heroes:
Dwarf Lord - 293 Pts
General; Hand Weapon; Gromril Armor; Shield; Shieldbearers
Runic Weapon:
Rune of Might, Rune of Fury, Rune of Cleaving
Runic Armor:
Rune of Stone
Runic Talisman:
Master Rune of spite
Thane - 140 Pts
Hand Weapon; Gromril Armor; Battle Standard Bearer; Oath Stone
Runic Standard:
Rune of Guarding
Runesmith - 147 Pts
Hand Weapon; Gromril Armor; Shield
Runic Talisman:
Rune of Spealbreaking, Spelleater Rune
Core Units:
20 Dwarf Warriors - 205 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
20 Dwarf Warriors - 205 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
19 LongBeards - 328 Pts
Hand Weapon; Heavy Armor; Shield; Musician; Standard Bearer; Veteran
Runic Standar:
Rune of Slowness; Rune of Stoicism
Special Units:
16 Hammerers - 282 Pts
Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armor; Shield; Standard Bearer; Gate Keeper
Runic Standar:
Rune of Slowness
Grudge Thrower - 125 Pts
Engineer, Master Rune of Disguise
Dwarf cannon - 180 Pts
Engineer, Master Rune of Defense, Rune of Forging
Grudge Thrower - 100 Pts Zamiast tego ewentualnie 2 bolce ?
Engineer, Rune of Burning
Rare Units:
Organ Gun- 120 Pts
Organ Gun- 120 Pts
Lord na tarczy wchodzi do Hamów thane do "Długobrodych" a runsmitch?
Muisz pokombinowac z runami. Rozpa całkiem fajna. Bez karygodnych błędów. Zagrasz to załapiesz czego Ci brak. Jak na rozpoczęcie zbierania armii nie masz dla mnie niczego niewartego zakupu. Dodałbym tylko jakis kuszników lub tunderersów (mam na mysli listę zakupów aczkolwiek w rozpie tezby nie zaszkodzili).
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
Ten cannon jest za drogi - master rune of defence drogi to badziew - maszyny giną głównie w walce , od czarów lub od maszyn a nie od strzelania opartego na BS (strata 40 pkt) katapulty +1 siła i re roll oraz kopia tyle że +1 siła re roll ogniste ataki (najlepszy układ na klope). Dodatkowo moim zdaniem masz złe założenia - bohater nie może być przypisany jednostce - wiadomo bywa w jednostkach czasem częściej czasem rzadziej - wywal kamień z bsb (on akurat powinien mieć możliwość przechodzenia z oddziału do oddziału a z kamieniem nie wyjdzie z longów i uniemożliwi dołączenie się do nich lorda lub szmita w razie potrzeby - np zniszczenia oddziału hamków choćby z magii) ... co by tu dalej AHA! zamiast rune of might lepiej dać dwuraka i kragg the grim (wtedy masz zawsze siłę 7 - więc w najgorszym wypadku ranisz na 3+ jakiś koksów ... a np kawalerie czy herosów puszki z t3/4 zabijasz nieporównywalnie lepiej). Dalszy ciąg czepiania się
- runa na bsb bez sensu - lepiej mu dać np 1+ rerollowalny sejw i koniecznie daj komuś rune of challange - np właśnie bsb ... skoro grasz na lordzie posiadanie M.R of challange jest nieodzowne. Szmitowi chyba lepiej 3 scrolle niż scroll i niszczyciel ... no chyba że dobrze idą ci rzuty na 4+
.
No i na koniec tak - wywal jednych warriorów masz i tak dość klocków (daj za nich kusze lub strzelców z muzykiem i tarczami)... dopakuj hamków np do 20 (oni mają przyjmować na klatę największych masakratorów ... dobrze by było by dotrwali do końca bitwy) i sztandary masz tak naprawdę nie dość że z dupy to jeszcze nie legalne na longach - max 50pkt a banner na longach to: slowness 50 i stoicyzm 25 (75 pkt) nie mówiąc już o tym że slowness to badziew - daj lepiej longom battle i stoicyzm a hamkom sam battle lub battle i MR 1
Tyle z moich powierzchownych sugestii
have fun


No i na koniec tak - wywal jednych warriorów masz i tak dość klocków (daj za nich kusze lub strzelców z muzykiem i tarczami)... dopakuj hamków np do 20 (oni mają przyjmować na klatę największych masakratorów ... dobrze by było by dotrwali do końca bitwy) i sztandary masz tak naprawdę nie dość że z dupy to jeszcze nie legalne na longach - max 50pkt a banner na longach to: slowness 50 i stoicyzm 25 (75 pkt) nie mówiąc już o tym że slowness to badziew - daj lepiej longom battle i stoicyzm a hamkom sam battle lub battle i MR 1
Tyle z moich powierzchownych sugestii

Dzięki za konkretną wypowiedz!!! Ok rozumiem że runy mam dodane z dupy jednak nigdy ich nie testowałem i przy wyborze działała tylko moja wyobraźnia:) hmm zdjęcie jednej kostki warriorów za strzelaczy pomyśle i zaraz rozpisze jak by to wyglądało:)
Mam jeszcze pytanie czy jak hammerersi używają great weapon'ów to tarcza działa w walce wręcz?
Mam jeszcze pytanie czy jak hammerersi używają great weapon'ów to tarcza działa w walce wręcz?
wybierasz przed rozpoczęciem walki (już na całą walkę) albo opcja z tarczą (wtedy masz sejw 3+ w walce wręcz od przodu i siłę 4 albo z GW i masz sejw 5+ i siłę 6 strike last)
Generalnie niemal zawsze bardziej się opłaca brać tarczę ... chyba że w coś szarżujesz - król nadrabia za hamków tym co zabije
Generalnie niemal zawsze bardziej się opłaca brać tarczę ... chyba że w coś szarżujesz - król nadrabia za hamków tym co zabije
Hmm żeby Lord miał siłę 7 to poza great weaponem z Master Rune Of Kragg the Grim, muszę chyba jeszcze dać Rune of Cleaving? Zastanawiam się też czy dawać go na tarczy?
Dodałem do BSB Master rune of challange, dałem też mu ward save na 5+ i siłę 5?
W katapultach zrobiłem tak jak mówiłeś a w cannonie dałem przerzuty misfire'a i to że jak już wypadnie to jest na 6...
Nie wiem czy na początek nie wystawię 2 cannonów a jedną katapultę bo będzie taniej w kasie?
Dodałem do BSB Master rune of challange, dałem też mu ward save na 5+ i siłę 5?
W katapultach zrobiłem tak jak mówiłeś a w cannonie dałem przerzuty misfire'a i to że jak już wypadnie to jest na 6...
Nie wiem czy na początek nie wystawię 2 cannonów a jedną katapultę bo będzie taniej w kasie?
Jeśli chodzi o bsb to tak jak mówiłem - 1+ sejwa z re rollem jest lepsze niz ward 5+ i +1 siły (czyni go trudnym do zabicia ... a dwarfy wygrywają raczej combaty na bonusach z rank, bannerów outnumbera itp a nie na podstawie zadanych ran
)
Co do lorda to tak. Daj mu kragga i cleaving no i co tam jeszcze chcesz (wedle uznania) i TAK dawaj go na tarczy - jeśli chodzi o mojego lorda to jest złożony tak:
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Już tłumaczę czemu tak a nie inaczej: Warda mu nie daje bo jak go coś bije to z siłą 5 max - zostaje sejw 3+ z re rollem chyba że nie zda look outa ale to raczej się nie zdarza ... (zresztą wtedy muszą go zranic jeszcze na 4+ i zadać 3 rany) albo coś bije bez sejwa - ale tego też tak wiele niema. Taki lord może powalczyć z największymi koksami - np blood thirster z Siłą 10 mu może naskoczyć - twojego zaś zabije w turę bądź 2 ... odporność na ogień czyni go niewrażliwym na niektóre maszynki i czary np z lore of metal demony z ognistymi atakami itp. Jednak pomijając to - twój lord z kraggiem i cleavingiem też jest spoko
Co do dział vs katapulty to chyba każdy doświadczony dwarf powie ci że dobrze użyta katapulta bije działo na łeb (więc koniec końców jestem pewien że wraz z doświadczeniem prowadzenia tej armii też dojdziesz do tego wniosku - ja np cannona nie wystawiam wcale choć nie mówię że jest zły ... są po prostu rzeczy lepsze). Swoją drogą w cannonie wystarczy dać inżyniera i runke re rollów misfajera - jest już wtedy niemal niezawodny nie pakuj dodatkowych run (chyba że runę ognia ... ale też nie koniecznie) - strata pkt.

Co do lorda to tak. Daj mu kragga i cleaving no i co tam jeszcze chcesz (wedle uznania) i TAK dawaj go na tarczy - jeśli chodzi o mojego lorda to jest złożony tak:
Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [80]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Już tłumaczę czemu tak a nie inaczej: Warda mu nie daje bo jak go coś bije to z siłą 5 max - zostaje sejw 3+ z re rollem chyba że nie zda look outa ale to raczej się nie zdarza ... (zresztą wtedy muszą go zranic jeszcze na 4+ i zadać 3 rany) albo coś bije bez sejwa - ale tego też tak wiele niema. Taki lord może powalczyć z największymi koksami - np blood thirster z Siłą 10 mu może naskoczyć - twojego zaś zabije w turę bądź 2 ... odporność na ogień czyni go niewrażliwym na niektóre maszynki i czary np z lore of metal demony z ognistymi atakami itp. Jednak pomijając to - twój lord z kraggiem i cleavingiem też jest spoko
Co do dział vs katapulty to chyba każdy doświadczony dwarf powie ci że dobrze użyta katapulta bije działo na łeb (więc koniec końców jestem pewien że wraz z doświadczeniem prowadzenia tej armii też dojdziesz do tego wniosku - ja np cannona nie wystawiam wcale choć nie mówię że jest zły ... są po prostu rzeczy lepsze). Swoją drogą w cannonie wystarczy dać inżyniera i runke re rollów misfajera - jest już wtedy niemal niezawodny nie pakuj dodatkowych run (chyba że runę ognia ... ale też nie koniecznie) - strata pkt.
Dobra BSB zrobiłem na 1+ save'a z re-rolem dodałem mu też master rune of challange!
Konfiguracji lorda mam ze trzy
A nie chce kopiować twojej;) (wszystkie 3 zakładają 7 siły)
No zobaczę jak z kasą będzie:) Jak będzie dużo będą katapulty będzie mało? Będą działa a z czasem się dokupi:)
Jeszcze raz dziękuje i życzę wesołych świat:)
Konfiguracji lorda mam ze trzy

No zobaczę jak z kasą będzie:) Jak będzie dużo będą katapulty będzie mało? Będą działa a z czasem się dokupi:)
Jeszcze raz dziękuje i życzę wesołych świat:)
Schemat schematem ale trzeba się dostosowywać do realiów na turniejach
- Lord i tak jest bardziej dla klimaciarzy szkoda go jeszcze kaleczyć dziwnymi złożeniami.
Swoją drogą ... umieszczę moją rozpę na 2250 - nie jest może wielce nowatorska ale cóż zapraszam do tematu obok

Swoją drogą ... umieszczę moją rozpę na 2250 - nie jest może wielce nowatorska ale cóż zapraszam do tematu obok

Masz święta rację. Na turniej zazwyczaj tworzysz schematyczną rozpiskę pod schematycznych przeciwników. Aczkolwiek to odbiera część zabawy.Gogol pisze:Schemat schematem ale trzeba się dostosowywać do realiów na turniejach- Lord i tak jest bardziej dla klimaciarzy szkoda go jeszcze kaleczyć dziwnymi złożeniami.

Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...