jak sie zdecyduje to zebrac to bedzie to armia po okazyjna all in plastic1 Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 745 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Biting Blade [5]
Enchanted shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 220 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 290 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
5 Chaos Knights @ 255 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
Banner of Rage [35]
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 255 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2250
WoCh 2250, BP+R
WoCh 2250, BP+R
niezle, ale magia kuleje 2 scrolle i 4dd moze Cie zabolec. Generalnie ciekawa kompozycja, mocno naporowa, smokiem moze uda Ci sie dorwac paru magow, ale przed tym musisz uwazac generalnie ok. chociaz horsemanom brakuje MoS jednak w wg mnie
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
9pd w 1 turze magii, juz w 2 turze raptem 4... Wiadomo, celem jest pozbycie sie magow i to jak najszybciej, ale moze to byc trudne...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
magia to akurat nie problem, pociski moge bez problemu wpuszczac w zasadzie we wszystko, na mocne czary w stylu kuznia czy gateway mam 2 scrolle, 4 dicy na czary typu 'nasty' ale nie 'gamebraking' typu beast cowers albo na boundy w stylu tego z papa mobile, ogolnie obrona anty magiczna opieralaby sie glownie na wpuszczaniu... i oslanianiu sie przed magia psami i maruderami w kresce
jedno co teraz sobie mysle to na smoku lepszy collar, i tak na dziala czy bolce wyskakiwal nim nie bede a to zawsze MR na najbardziej istotnym i zarazem wrazliwym na magie punkcie w armii...
jedno co teraz sobie mysle to na smoku lepszy collar, i tak na dziala czy bolce wyskakiwal nim nie bede a to zawsze MR na najbardziej istotnym i zarazem wrazliwym na magie punkcie w armii...
Przy takim screenie 4PD można liczyć do pierwszej tury. Nie ma głupich. A jak chcesz to w drugiej jesteś już w celu. Nikt Ci nie mówi, że masz od razu puścić dwa scrolle -> nie zawsze też przeciwnikowi wsio wyjdzie.sYsek pisze:9pd w 1 turze magii, juz w 2 turze raptem 4... Wiadomo, celem jest pozbycie sie magow i to jak najszybciej, ale moze to byc trudne...
Nie popadajmy w paranoje z obroną antymagiczną. Bo co z tego, że nic w nas nie wejdzie skoro wywalamy pkt. w błoto. Nie liczy się stricte to co stracimy, ale to co zyskamy. Możemy dostać cos co da nam boosta, dzięki któremu zyskamy 100pkt., albo coś co ocali pieski za 30 pkt.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
nie lepiej zamiast tych 2 x cannon znaleźć pkt na jedną helenkę?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Statystycznie w jednej na trzy bitwy nie masz gatewaya. Wtedy mozesz rzucic maly pocisk z bsb, maly pocisk z maga i jakis glupi (poza 1 i 6 z tej lory reszta jest kiepskawa) czar cinczowy. Myslisz ze to moze cos namieszac?
A fasty bez MoS juz nie sa takie fajne. To nie to samo jak fast zwiewa po malym pocisku czy salwie z bolca
A fasty bez MoS juz nie sa takie fajne. To nie to samo jak fast zwiewa po malym pocisku czy salwie z bolca
2xcannon świetnie nadaje sie do zdejmowania punktowców. Helenka to jednak katapulta. Przy tak złożonej rozpie lepiej nie ryzykować, że wzronik poleci w Twoja stronę. Niby można zrezygnowac ze strzału, ale po co wtedy helena? Dodatkowo jak się trafi misfire to jeszcze maga wciągnie i będzie łyso.Jagal pisze:nie lepiej zamiast tych 2 x cannon znaleźć pkt na jedną helenkę?
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
Przepraszam bardzo, Pandemomium jest syte... moze nie na dwarfy, ale na reszte jak najbardziej.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
4 dyski to niestety cala masa pkt w malo robiacych herosach... hele na armie takie jak DE, Lizaki czy nawet nowe szczury robia bardzo malo i gina szybkokuman pisze:ostatnio też podobnego chodziło po głowie tylko że były 4 dyski oczywiście magowie 1 bsb, 2 hele i tylko lekka jazda
dokladnie, hordami wieksza czesc VI ed gralem na 5 DD i 2 scrollach i jakos nie narzekalem na obrone magicznaSzemkel pisze:
Nie popadajmy w paranoje z obroną antymagiczną. Bo co z tego, że nic w nas nie wejdzie skoro wywalamy pkt. w błoto. Nie liczy się stricte to co stracimy, ale to co zyskamy. Możemy dostać cos co da nam boosta, dzięki któremu zyskamy 100pkt., albo coś co ocali pieski za 30 pkt.
nie, cannony na rzeczy w stylu Dzwony,Kadzielnice,Abominacje,Hydry,Greater Demony radza sobie duzo lepiej, kosztuja duzo mniej (nie boli tak strata) i daja lepsze pokrycie razeniem pola bitwyJagal pisze:nie lepiej zamiast tych 2 x cannon znaleźć pkt na jedną helenkę?
z magia sie wlasnie jeszce zastanwiam jak to dokladnie rozwiazac ale raczej jest OK, Pandemonium czy bicie po sobie tez jest jakims tam czarem...Piotr3K pisze:Statystycznie w jednej na trzy bitwy nie masz gatewaya. Wtedy mozesz rzucic maly pocisk z bsb, maly pocisk z maga i jakis glupi (poza 1 i 6 z tej lory reszta jest kiepskawa) czar cinczowy. Myslisz ze to moze cos namieszac?
w smoku napewno beda zmiany, mysle ze bedzie wygladal tak:
Kod: Zaznacz cały
1 Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 750 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted shield [15]
Collar of Khorne [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
fasty w tej armii sa tylko i wylacznie od zapychania corow i bycia lepsza, bo szybsza i fastowa wersja psowPiotr3K pisze: A fasty bez MoS juz nie sa takie fajne. To nie to samo jak fast zwiewa po malym pocisku czy salwie z bolca
pzdr
wersja aktualnie zbierana
I kilka slow komentarza:
1. fajny klimat
2. Lord chyba zlozony optymalnie, ale jest multum kombinacji, wyjda w praktyce, np:
3. Jedni maruderzy awansowali na throwing speary
1 Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 750 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Collar of Khorne [25]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 220 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed
5 Marauder Horsemen @ 70 Pts
Throwing Spears
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Marauder Horsemen @ 65 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 290 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Rapturous Standard [20]
5 Chaos Knights @ 255 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
Banner of Rage [35]
5 Chaos Knights @ 245 Pts
Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
War Banner [25]
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2250
I kilka slow komentarza:
1. fajny klimat
2. Lord chyba zlozony optymalnie, ale jest multum kombinacji, wyjda w praktyce, np:
ogolnie zobacze co sie bardziej przydaje, MR i dodatkowy czar, czy tez po prostu scroll/wiecej kostekSword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
3. Jedni maruderzy awansowali na throwing speary
Bardzo fajna rozpiska, zlozenie przedmiotow na lordzie jest naprawde opytmalne. Nie zdejmuj spell familiara z lorda teczy nigdy! Naprawde nie chcesz nie miec IG. Dispell jest bardzo fajny i powinien w wieklszosci bitew spokojnie wystarczyc. Zastanawiam sie tylko czy ta magia nie jest za slaba, zeby w ogole jakkolwiek wplynac na przebieg bitwy, ale z tym nie da sie nic niestety zrobic. Szkoda ze nie znajda sie pkt na uzupelnienie wszystkich regonow rycerzy do 6, ale takie zycie.
Jestem ciekawy jak bedzie Ci sie ta rozpiska sprawowac, sam osobisie nie wierze w maga na smoku - ihmo marnuje sie zawsze potencjal magiczny lub combatowy. Na dysku jest ta sama mobilnosc, latwiej sie schowac, no i oszczedzamy z 340 pkt bodajze. Kolejna przypakowana kawa!
Jestem ciekawy jak bedzie Ci sie ta rozpiska sprawowac, sam osobisie nie wierze w maga na smoku - ihmo marnuje sie zawsze potencjal magiczny lub combatowy. Na dysku jest ta sama mobilnosc, latwiej sie schowac, no i oszczedzamy z 340 pkt bodajze. Kolejna przypakowana kawa!
hehe, z magia dlugo sie zastanawialem, ale z analizy wynika ze powinno styknac...
pocisk z 1, do tego raz czy dwa pocisk z bsb no i z 5 gateway... statystycznie sie przebija od 3-4 tury cos oczywiscie w przypadku bajerkow w stylu hotek albo odrucanie 6 ze slaana magia praktycznie nie istnieje, no ale jakos mimo wszystko lizakow i de nie obawiam sieta armia najbardziej...
co do smoka i knightow jako ze zainspirowany juz w dziecinstwie pewnym odcinkiem pewnego serialu:
http://www.youtube.com/watch?v=jsK2oCpw ... re=related
upycham knightow ilu sie da i gdzie to wymiana smoka na kolejny oddzial jest nadzwyczaj kuszaca oszczedza sie 340 pkt, ale wtedy warto miec na typie homunculusa i roar (tak to mamy chociaz zianie ze smoka), wiec pozostaje 300 pkt do zagospodarowania, niby by starczylo na kolejnych knightow, ale IMO na szali latajacy terrorysta a rycerze jednak zwycieza smoczus, sa armie na ktore da bardzo duzo, jak wszelkie elfy, bretki, czy chociazby demony... no i niestety sa armie z ktorymi przy niesprzyjajacym ukladzie terenu przez cala bitwe lord koncentruje sie tylko i wylacznie na rzuceniu infernala zza lasu (dwarfy,imperium), ale w ogolnym rozrachunku IMO wychodzi na +
pocisk z 1, do tego raz czy dwa pocisk z bsb no i z 5 gateway... statystycznie sie przebija od 3-4 tury cos oczywiscie w przypadku bajerkow w stylu hotek albo odrucanie 6 ze slaana magia praktycznie nie istnieje, no ale jakos mimo wszystko lizakow i de nie obawiam sieta armia najbardziej...
co do smoka i knightow jako ze zainspirowany juz w dziecinstwie pewnym odcinkiem pewnego serialu:
http://www.youtube.com/watch?v=jsK2oCpw ... re=related
upycham knightow ilu sie da i gdzie to wymiana smoka na kolejny oddzial jest nadzwyczaj kuszaca oszczedza sie 340 pkt, ale wtedy warto miec na typie homunculusa i roar (tak to mamy chociaz zianie ze smoka), wiec pozostaje 300 pkt do zagospodarowania, niby by starczylo na kolejnych knightow, ale IMO na szali latajacy terrorysta a rycerze jednak zwycieza smoczus, sa armie na ktore da bardzo duzo, jak wszelkie elfy, bretki, czy chociazby demony... no i niestety sa armie z ktorymi przy niesprzyjajacym ukladzie terenu przez cala bitwe lord koncentruje sie tylko i wylacznie na rzuceniu infernala zza lasu (dwarfy,imperium), ale w ogolnym rozrachunku IMO wychodzi na +
Trudno nie maksowac knightow, gdy jest to jedna z lepszych jednostek w calym booku.
Tak jeszcze pomyslalem - boli troche brak puppeta, bo rzucajac co ture czar na 5 kosciach jednak troche ryzykujesz. No i za nic w swiecie nie dalbym homunculusa na lorda maga na smoku! Chyba ze pisales o tym w kontekscie zwyklego DJ (choc tutaj tez bym nie ryzykowal). Trzeba miec nerwy ze stali zeby ryzykowac ze 1/3 armii nic nie zrobi, albo gorzej - wystawi sie na szarze/armaty itp. Pomijajac juz stracona ture magii.
W kazdym razie ja tam boje sie wystawiac takie drogie i stosunkowo delikatne modele, ale byc moze bedzie to jakos solidnie funkcjonowalo u topowego gracza.
Tak jeszcze pomyslalem - boli troche brak puppeta, bo rzucajac co ture czar na 5 kosciach jednak troche ryzykujesz. No i za nic w swiecie nie dalbym homunculusa na lorda maga na smoku! Chyba ze pisales o tym w kontekscie zwyklego DJ (choc tutaj tez bym nie ryzykowal). Trzeba miec nerwy ze stali zeby ryzykowac ze 1/3 armii nic nie zrobi, albo gorzej - wystawi sie na szarze/armaty itp. Pomijajac juz stracona ture magii.
W kazdym razie ja tam boje sie wystawiac takie drogie i stosunkowo delikatne modele, ale byc moze bedzie to jakos solidnie funkcjonowalo u topowego gracza.
mimo uplywu lat dla mnie nadal TOP5 seriali.co do smoka i knightow jako ze zainspirowany juz w dziecinstwie pewnym odcinkiem pewnego serialu:
http://www.youtube.com/watch?v=jsK2oCpw ... re=related
jakbs wyczarowal jeszcze 10 pktow to warto wogole fastom dac bron dystansowa
poza tym wyglada calkiem,calkiem fajnie.