Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Re: Pytania wszelakie ... ;)
Dobra, moja kolej.
Robimy Exalteda na cyco-robalu i dajemy mu BoS'a. Wg. FAQ, liczy się jako czarodziej-bomba(z wyjątkiem generowania DD). Skoro tak, czy możemy mu dokupić Arcane Itemy? Jeśli tak, co się stanie po dokupieniu Spell Familliar'a? Skąd losuje czar? Z Lore swojego Marku( w tym przypadku Slaanesha)?
Robimy Exalteda na cyco-robalu i dajemy mu BoS'a. Wg. FAQ, liczy się jako czarodziej-bomba(z wyjątkiem generowania DD). Skoro tak, czy możemy mu dokupić Arcane Itemy? Jeśli tak, co się stanie po dokupieniu Spell Familliar'a? Skąd losuje czar? Z Lore swojego Marku( w tym przypadku Slaanesha)?
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
wydaje mi sie ze z tymi arcanami dla typa z bos to jakis jeden wielki ch uj ... typ generuje tylko 1pd i wybiera jedynka z fire shadow albo death, nigdzie nie ma w opisie bos'a ze jest jakimkolwiek magiem, zna tylko jeden jakis tam czar i generuje 1pd to wszystko, nie mozna mu dawac arcan MOIM ZDANIEM
-
- Masakrator
- Posty: 2297
W FAQ GW napisane jest, iż liczony jest jako Wizard 1go lvlu.
Zatem ciekawa sprawa wynikła.....czyżby mógł brać Arcane Itemy?
Co o tym sądzicie Panowie(i Panie)?
Zatem ciekawa sprawa wynikła.....czyżby mógł brać Arcane Itemy?
Co o tym sądzicie Panowie(i Panie)?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mozesz dac mu arcane itemy
kiedy dostanie spell familliara i będzie korzystał z domeny tzeentha/nurgla/slanesha to dostaje dodatkowy czar ze swojej domeny, który jak zawsze można wymienić na "1"
kiedy dostanie spell familliara i będzie korzystał z domeny tzeentha/nurgla/slanesha to dostaje dodatkowy czar ze swojej domeny, który jak zawsze można wymienić na "1"
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Jeśli jest tak jak mówisz, chyba znalazłem całkiem niezłe combo:)
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
czy jesli waląc gatewayem po oddziale, jeśli nie wypadnie str11/12, to czy mogę w jakiś sposób zranić znajdujących się w nim herosów?
Zależy od tego ile modeli liczy oddział. Mówiąc krótko postępujesz tak jak w przypadku strzelania: jeśli oddział liczy co najmniej 5 modeli szeregowych ( zwyklaków, nie wliczają się w to herosi i czempioni) to nie ma możliwości zranienia bohaterów i czempiona osobno.gerald_tarrant pisze:czy jesli waląc gatewayem po oddziale, jeśli nie wypadnie str11/12, to czy mogę w jakiś sposób zranić znajdujących się w nim herosów?
W tym przypadku obrywają tylko zwyklaki, a dzięki nadmiarowym woundom również czempion zginie wraz z resztą oddziału (dokładnie opisane w Rulebooku). Za to bohater będzie sobie żył.Jugger pisze:a jesli jest powiedzmy 5 swyzklych champion i hero a ja zadam 8 woundow? Przechodza po zwykłych na reszte oddziału?
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
to jak jest w koncu z ta ksiazka? mam typa na slaanesh steedzie z ksiazka ,wybieram fireball'a i dalem mu tez spell familiara i co? losuje sobie czar z lora slaanesha? jesli tak to mamy 2 czary, nasz typ jest 1lvl wiec rzuca i tak tylko jeden czar wiec 15 pkt idzie w dupe;/ no chyba ze jedynym spoko kombo bylby typ nurgla z ta ksiazka i spell familiarem, bo bylaby dodatkowa snajperka, o ile to jest wogole mozliwe, innych zastosowan jakos nie widze, ale kombo ze snajperka spoko ale troche drogie razem 40pkt;/
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nawiązując do BoS-exalteda...taki mi się widzi:
Exalted na Barded Steedzie z BoSem +SF z Tęczowym Markiem i Flailem.
Fajnie czaruje(+1 do casta, można z 1nej kości kulać spelle) i w walce nie jest taki zły, 7 siły i 4 ataki w pierwszej rundzie walki okraszane 2+ AS'em.
To się nazywa "czarodziej"
Exalted na Barded Steedzie z BoSem +SF z Tęczowym Markiem i Flailem.
Fajnie czaruje(+1 do casta, można z 1nej kości kulać spelle) i w walce nie jest taki zły, 7 siły i 4 ataki w pierwszej rundzie walki okraszane 2+ AS'em.
To się nazywa "czarodziej"

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
czy jeżeli mamy maga tzeentha [+1 do casta] to czy czar "1" Tzeentha udaje się nam na rzucie na kościach 3?
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Tak, przy czym każdy czar nie udaje się, jeśli rzucisz dwa lub mniej.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
wydawało mi się że 3 albo mniej?
i co jest ważniejsze: dodają +1 przed sprawdzeniem czy czar wyjdzie czy po?
bo jeźeli po to było by super
i co jest ważniejsze: dodają +1 przed sprawdzeniem czy czar wyjdzie czy po?
bo jeźeli po to było by super

-
- Masakrator
- Posty: 2297
Przed ofc...mamy taki kazus:
Kulasz Infernal Gateway'a na 3 kostkach, rzucasz razem 14, ale masz MoT, zatem czar wychodzi z racji +1 do casta.
kazus nr2:
Kulasz mały pocisk na 1 kości, 2 wychodzi 2, masz Skull of Katam i MoT. Czar nie wychodzi, bo minimalny rzut na czar przed modyfikatorami wynosi 2.
Kulasz Infernal Gateway'a na 3 kostkach, rzucasz razem 14, ale masz MoT, zatem czar wychodzi z racji +1 do casta.
kazus nr2:
Kulasz mały pocisk na 1 kości, 2 wychodzi 2, masz Skull of Katam i MoT. Czar nie wychodzi, bo minimalny rzut na czar przed modyfikatorami wynosi 2.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
a jeśli rzucę mały pocisk na 1 kości i będzie 3 +1 za mark of Tzeenth, to wychodzi czy nie?
bo ktos mi mówił, że minimalny wynik na kościach żeby czar się powiódł to 4
to prawda?
bo ktos mi mówił, że minimalny wynik na kościach żeby czar się powiódł to 4
to prawda?