Parowy 2x1100

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Re: Parowy 2x1100

Post autor: Szymon »

AKTUALNE NASZE ROZPISKI:
DWARF
1 Runesmith @ 151 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking

1 * Master Engineer @ 139 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Weapon [40]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Runic Armour [5]
Rune of Stone

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

1 Cannon @ 135 Pts
Engineering Runes [45]
Rune of Forging
Rune of Reloading


1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating



2 Bolt Thrower @ 120 Pts
Engineer

2 Engineer @ [30] Pts
Light Armour


1 Organ Gun @ 120 Pts



Total Army Cost: 1095

WOCH
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Chaos Knights @ 200 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield


5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]


1 Cannon @ 85 Pts

MAMY 8PD I 8DD 1SCROL
Co wy na to już jedną grę rozegraliśmy 20:0 wygrana z VC i Empire.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

choćby jednym marudom dałabym flaile
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

i muzyka z Ch.K zamienil na Mark dla tych bez ;P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

a i dyskowcowi koniecznie wepchnij roar'a
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

nie takie koniecznie ;P jakos ten krzyk nie jest rewelacyjny dla mnie :P albo po prostu slabe rzuty mam :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Maruderzy są jako podstawa byle najtaniej :)(odpada flaile to szit )
Ci susi dają rade bez muzyka :)( pomyśle nad muzykiem )
Krzyk jest niepotrzebny przy samym strzelaniu krasi :)
sYsek pisze:nie takie koniecznie ;P jakos ten krzyk nie jest rewelacyjny dla mnie albo po prostu slabe rzuty mam
Zgadzam się w 70%

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

nie no statystycznie w 1 ture zadaje sie 1 rane. bo 7 hitow to raz 6. W praktyce miale tak, ze kumpel zadal 4 trafienia na 2d6 i 3x6 wyrzucil... Zalezy tez do czego ten dyskowiec bedzie wykorzystany ;P bo po 1, przy karasiach nie jest potrzebny krzyk, po 2, aby krzyczec, trzeba sie odslonic...
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 19:27 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

krzykiem trzeba na trafienie rzucać ?? :shock:

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

znaczy na ilosc hitow mi chodzilo ;P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

no tak, ale krzyk sprawia, że samotny kowboy jest nmiewystawialny i musi być kitrany (patrz chocby lizaki, albo breta)
Poza tym jeśli z 6 kawalerii zostaje 4 to już przeciwnik niewiele tym zrobi dla mnie to podstawa. Wrzuciłbym mark tęczy na drugiego maga. Rzuca wtedy dwa pociski z plus jeden do casta, z czego przeciwnik zawsze bardzo boi się d6+1 d6+1. Te zmiany kosztem cannona, przy krasiach nie jest imo potrzebny, lepszy byłby spawn.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Spawn jest zbytnio losowy, i wstyd się przyznać nie mam go :(
Nad krzykiem jeszcze pomyśle

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Mozna powtarzac czar? Bo wydawalo mi sie ze pocisk mozna tylko raz na ture rzucac...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

tylko vc mogą
a inne czary możesz walić zawsze raz na chyba że masz 2 magów którzy znają ten sam czar to wtedy każdy może walnąć jeden :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

a o co wam chodzi ???

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Jugger pisze:no tak, ale krzyk sprawia, że samotny kowboy jest nmiewystawialny i musi być kitrany (patrz chocby lizaki, albo breta)
Poza tym jeśli z 6 kawalerii zostaje 4 to już przeciwnik niewiele tym zrobi dla mnie to podstawa. Wrzuciłbym mark tęczy na drugiego maga. Rzuca wtedy dwa pociski z plus jeden do casta, z czego przeciwnik zawsze bardzo boi się d6+1 d6+1. Te zmiany kosztem cannona, przy krasiach nie jest imo potrzebny, lepszy byłby spawn.
pewnie o to...

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

fakt

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

krzyk zabija ;) nie chce mi się szukać cytatu :P ale jeśli flaile to żal to gramy chyba w inną grę. z flailami szarżując mają szansę coś zrobić (jeśli nie uda ci sie szarżować na takie rzeczy jak jakaś heavy calvry, to se to rozpatrz chociażby z obsługa maszynek, terkami, fastam, łucznikami) ihmo są niezwykle przydatne, super straszą nawet charioty jakieś.

a więc podsumowując na razie zmiany do rozpy zaproponowane:
wywal cannon
daj roara
daj drugiemu magowi mark of tzincz
daj flaile na fastach
daj sztandar albo muzyka na hałos najtach

pzdr ;)

edit: jeśli na prawdę myślisz, że roar jest plewny to go nie dawaj, a zamiast tego i sztandaru na hałos najtach daj kolejnego, albo muzyka i mark of nurgle
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

jestem za ta opcja po edit :P Rezygnuj z krzyku, daj mark na knightach. A dla maga nie musisz dawac mark of tzeentch jesli uwazasz, ze jest plewny (wg mnie nie jest). Lore of Fire swoje zrobic moze. Nie ma co prawda +1wsv ani +1cast ale sa punkty na cos innego.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

a zamiast tego canona dać tym knajtom Mark slanesha Banera i magiczny który każe ci zdać test tafa ? i zostanie na krzyk albo flaile ale wolałbym już krzyk

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Poprawka do Dwarfów

1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5]
Rune of Stone


1 Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [15]
Rune of Warding


10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield


1 Cannon @ 145 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune


1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating


1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating


1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Penetrating


1 Organ Gun @ 120 Pts


Total Army Cost: 1097[/b]

I OSTATNIA POPRAWKA WOCHU

1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]

Barded Chaos Steed

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]

Disc of Tzeentch


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh


5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]


5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]



Total Army Cost: 1096

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 8

Models in Army: 66
Ostatnio zmieniony 7 sty 2010, o 17:03 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ