2350 WE
2350 WE
Alter lord 289
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Enchanted Shield, Glamourweave, GW, LA – czyli 5 strzałów bez sava.
Alter noble 158
Helm of the Hunt, Hail of the Doom Arrow, GW, LA, Sh
2x Caddy 2x140
4x10 GG z muzykami 4x126
2x9 Driad 2x108
5 Glade Ridersów z muzykiem 129
2x5 Wildów ze sztandarami 2x148
5 Wildów z WB 173
7 Tancerzy z muzykiem 133
2x Działo 2x85
Co o tym sądzicie?
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Enchanted Shield, Glamourweave, GW, LA – czyli 5 strzałów bez sava.
Alter noble 158
Helm of the Hunt, Hail of the Doom Arrow, GW, LA, Sh
2x Caddy 2x140
4x10 GG z muzykami 4x126
2x9 Driad 2x108
5 Glade Ridersów z muzykiem 129
2x5 Wildów ze sztandarami 2x148
5 Wildów z WB 173
7 Tancerzy z muzykiem 133
2x Działo 2x85
Co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, o 12:03 przez Laik, łącznie zmieniany 2 razy.
To rozpiska bardzo w moim klimacie, podobna do tej, którą walczyłem w PGA, z tą różnicą, że inaczej składałem bohaterów. Mniejsza jednak o mnie
Plusy? Dwa działa - o nich pisałem wiele - super opcja i mam, pisząc szczerze, w dupie, dogaduszki graczy topowych armii, jakie to nieklimatyczne
Dodatkowo 4 oddziały jazdy - daje radę, w pewnym momencie rywal musi wybierać - osłabiać Twój ostrzał, lub ściągać rozpędzoną kawę. Ja preferuję 2xWR, 2xGR i 2x Tancerze - 7 i 5. Oczywiście 5tka do chowania magów. Ostrzał, jak należy, driadki w 9tkach cud miód, chociaż ideałem są trzy oddziały. Ale wiadomo - nie wszystko się zmieści.
Co do lorda strzelacza to średnio jestem już do niego przekonany - DMP udowodniło mi, że czasy rozpędzonej kawy, raczej mamy za sobą. Także, mimo klimatu i potencjału, doradzałbym dużego maga, z kamyczkiem lub przerzutem DD. Poza tym bardzo fajna rozpiska. IMHO.


Co do lorda strzelacza to średnio jestem już do niego przekonany - DMP udowodniło mi, że czasy rozpędzonej kawy, raczej mamy za sobą. Także, mimo klimatu i potencjału, doradzałbym dużego maga, z kamyczkiem lub przerzutem DD. Poza tym bardzo fajna rozpiska. IMHO.
Taki strzelacz zajmuje się nie tylko kawą - ostatnio na turnieju ubił Bloodthristera i smoka chaosu, a nie są to jego pierwsze większe zdobycze w karierze.
Co do antymagii to sprawdzają mi się 4 scrolle i 4 kości - po prostu muszę ustalić co wpuścić. Tak jak napisałeś taka ilość jazdy daje ten komfort że przeciwnik musi się nią zająć więc moje strzelanie ma więcej swobody. Po to są sztandary na wildach żeby nie można było tego oddziału olewać. Duży alter wiadomo że miękki jest ale ma gigantyczny zasięg, łatwo go można schować, świetnie współpracuje z wildami właśnie.
Do driad w 9 jakoś się ostatnio przekonałem - te niepozorne oddziały praktycznie zawsze zdziałają więcej niż można się spodziewać po oddziale za 108 pkt
Co do dział - świetne uzupełnienie armii - żaden kowboj się nie wychyla(szczególnie z alterem dodatkowo w pobliżu), smoczydła nie latają na pałę.
Co do dużego maga - nie lubię grać na magii, nasz duży mag zajmuję się głównie antymagią której nie mam potrzeby polepszać.
Co do antymagii to sprawdzają mi się 4 scrolle i 4 kości - po prostu muszę ustalić co wpuścić. Tak jak napisałeś taka ilość jazdy daje ten komfort że przeciwnik musi się nią zająć więc moje strzelanie ma więcej swobody. Po to są sztandary na wildach żeby nie można było tego oddziału olewać. Duży alter wiadomo że miękki jest ale ma gigantyczny zasięg, łatwo go można schować, świetnie współpracuje z wildami właśnie.
Do driad w 9 jakoś się ostatnio przekonałem - te niepozorne oddziały praktycznie zawsze zdziałają więcej niż można się spodziewać po oddziale za 108 pkt

Co do dział - świetne uzupełnienie armii - żaden kowboj się nie wychyla(szczególnie z alterem dodatkowo w pobliżu), smoczydła nie latają na pałę.
Co do dużego maga - nie lubię grać na magii, nasz duży mag zajmuję się głównie antymagią której nie mam potrzeby polepszać.
dlaczego?Truba25 pisze:za duzo jazdy wywal jednych wildow i wrzuć tancerzy.
rozwiń albo daruj sobie wypowiedzi.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Poniewaz brakuje w tej rozpie czegos co wezmie walke na klate <treeman> poco laczyc jazde i strzelanie? Albo strzelanie i obrona albo atak bez strzelania takie jest moje zdanie
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
Jeżeli chodzi o driady to raz na turnieju jeden ich oddział (w liczbie 8 modeli) rozwalił demona
(nie pamiętam jakiego
,wkoncu było to gdzieś 4 lata temu ,ale nazywał się chyba belekor czy jakoś tak
)



"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
według mnie to w tej armii brakuje czegoś co może "wziąć na klatę" - treemen bierze tylko słabsze jednostki, w dodatku mam pecha do jego stubborna i nieraz mi to kładzie plany a nie chcę brać BSB bo nie da się go sensownie złożyć - smoka, heralda khorna, demona już raczej z uśmiechem nie przywita.Truba25 pisze:Poniewaz brakuje w tej rozpie czegos co wezmie walke na klate <treeman> poco laczyc jazde i strzelanie? Albo strzelanie i obrona albo atak bez strzelania takie jest moje zdanie
ja wolę szarżować i dlatego właśnie potrzebna mi jest jazda, która ładnie niszczy parki maszynowe, wpada na bok, blokuje marsz itd.
Uważam tą armię za raczej defensywną, jazda ma umożliwić długie działanie mojemu strzelaniu.
a co takiego dobrego treemen wezmie na klate?Truba25 pisze:Poniewaz brakuje w tej rozpie czegos co wezmie walke na klate <treeman> poco laczyc jazde i strzelanie? Albo strzelanie i obrona albo atak bez strzelania takie jest moje zdanie
IMO w WE to ty masz szarzowac tam gdzie chcesz i w co chcesz. specyfika armii taka ze wszstkiego nie pozamiatasz.
z punktu widzenia moich armii ta rozpiska jest baaaardzo nieprzyjemna. swoja droga-kieds moze jeszcze sie zetrzemy na jakims turnieju (ja sie ogram i nie dam sobie tak latwo wydrzec zwyciestwa).
choc opcja 2x tancerze,2x wildy,2x GR jest lepsza. fast jest nieoceniony,olewany to zawsze mobilne 5 strzalow.
lucznicy-solidna jednostka. w tym pulapie punktowym kiedy stoly sa wieksze-taka liczba jak najbardziej ok.
cannony-bleah...choc rozumie idee <choc Arie...znaczy Pani z Jeziora zwykle okłada klątwą takie rozwiazania>
odnosnie bohaterow-> jezeli w playtestach jestes w stanie sensownie ich uzywac przy nie wstawianiu ich na nadmierne niebezpieczenstwo (kwestia ostrzalu zwrotnego/magii) to calkiem sensowny wybor.
DMP to zadna wyrocznia. tam jednak rozpiski sa bardziej "udziwnione" bo liczysz ze najwiekszych bolaczek nie bedziesz musial spotkac.Co do lorda strzelacza to średnio jestem już do niego przekonany - DMP udowodniło mi, że czasy rozpędzonej kawy, raczej mamy za sobą.
kawaleria to jedno...ale taki pacan na juggerze/kowboje/LT (moze i potem trzeba sie przebic ale kazda "6" na wage zlota->nawet mozna sie pokusic o strzelanie w tankietke przy braku bardziej sycacych celow/potrzebie unieruchomienia)
Od roku gram na takich bohaterach, duży alter bardzo zmienia grę mojej armii - jak również przeciwnika - jak pisał Quas - te 6 naprawdę grają dużą rolę, a z kowbojami radzi sobie naprawdę świetnie, często uniemożliwiając im działalność.
Co rozdziału slotów special i kawalerii - na ten moment mam 1GR,3xWR i 1 WD - nie zrobię z tego 6 oddziałów - chyba że jeszcze gdzieś się coś znajdzie(?)
Co rozdziału slotów special i kawalerii - na ten moment mam 1GR,3xWR i 1 WD - nie zrobię z tego 6 oddziałów - chyba że jeszcze gdzieś się coś znajdzie(?)
z punktu widzenia Bretonczyka ta opcja jest lepsza. 1 mniej flee-spowalniaczka.Co rozdziału slotów special i kawalerii - na ten moment mam 1GR,3xWR i 1 WD - nie zrobię z tego 6 oddziałów - chyba że jeszcze gdzieś się coś znajdzie(?)
choc trudno to porownywac-kazda z tych jednostek ma zupelnie inne zastosowanie. czasami bardziej przyda sie cos lepszego w walce,czasami cos upierdliwego.
dokładnie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
szczerze to za niedługo może się okazać że rozpy laika staną sie standardami.
Już dawno nie widziałem gracza który tak dobrze radzi sobie WE dosłownie mieli wszystko i wiem co mówię wysokie miejsca na turniejach i nadzwyczaj wysokie jak na WE. osobiście ciężko mi się z tym gra bo w tej rozpie nie ma co zabijać same śmiecie które tylko uciekaja i sukcesywnie strzelają.
Już dawno nie widziałem gracza który tak dobrze radzi sobie WE dosłownie mieli wszystko i wiem co mówię wysokie miejsca na turniejach i nadzwyczaj wysokie jak na WE. osobiście ciężko mi się z tym gra bo w tej rozpie nie ma co zabijać same śmiecie które tylko uciekaja i sukcesywnie strzelają.
Ciekawe...
Bardzo ciekawe co piszesz.
Bardzo ciekawe co piszesz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jak patrzę na rozpiski graczy WE to w slocie lorda dominują magowie. Każdy gra jak lubi, mi podoba się właśnie taka wersja.
Nie wiem czy dam radę pojawić się na Bazyliszku, byłoby bardzo ciekawie...
Nie przeczę z wynikami
Nie widzę kopii rozpisek Pasiaka - może jego autorski styl jest zbyt trudny do ogarnięcia dla innych.
Jakiego Bazyliszka polecalibyście do tej rozpiski?
Nie wiem czy dam radę pojawić się na Bazyliszku, byłoby bardzo ciekawie...
Nie przeczę z wynikami

Nie widzę kopii rozpisek Pasiaka - może jego autorski styl jest zbyt trudny do ogarnięcia dla innych.
Jakiego Bazyliszka polecalibyście do tej rozpiski?